Dato og tid er 12.12.2017 17:16:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 190 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Brugeravatar

FlowerLady skrev:
Jeg har desværret kun nået at høre cd-en engang...but I LIKE :-) og glæder mig til at høre den meget mere i de lange nætter hvor jeg sidder og taster tal i denne tid....JA :-)
HVILKEN udgave har jeg *peger på den du har sendt til Syreskummelsovs*

Kender du den triologi Believers har lavet, hvor de har en kvindelig operasanger til at synge???? DEN ER TOTAL FANTASTISK haha har jeg generet mine omgivelser med i rigtig mange år efterhånden HÆHÆ

du har cdr-versionen som ikke er masteret. tak for interessen og for at du kan lide den. ja, jeg kender godt believers thrashspeeddødsmetal. jeg har de første to plader på vinyl og den tredje på cd. jeg har dog glemt hvilken af dem operasangeren er med på. en anden perle fra samme periode, er denne:
Billede

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100
Hey Ekko-dreng..
Har du modtaget min min svarkuvert?

Titel:
Brugeravatar

esbenc skrev:
Hey Ekko-dreng..
Har du modtaget min min svarkuvert?

ja, og jeg sendte den retur i forgårs. send en pb hvis ikke den dukker op.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Det er godt nok en dejlig lyd der er på den plade (til trods for at det er den tidlige udgave der ikke er masteret færdig). Så aaaaflsappet og i mine ører meget udansk (trods noget dansk tekst) - herligt. Tak for eksemplaret, ekkovoid.

Skyd mig, men da jeg jeg hørte den første gang tænkte jeg (positivt ment - jeg er jo pjattet med referencerne):
Kloster ~ Sufjan Stevens + Phil Elvrum + <en masse mere jeg ikke lige kan sætte ord på nu (José González?)>
De to første referencer synes jeg er meget stærke, men det er måske bare mig. Tror måske at førstnævnte mere er et tilfælde end så meget andet.

Titel:
Brugeravatar

tusind tak, morten. det kan være svært selv at høre konkrete referencer, men dem du nævner er jo ikke det værste selskab. kan dog ikke selv høre så meget jose gonzalez i det. lyden er blevet væsentligt forbedret efter at den er blevet masteret rigtigt, men godt at mit eget ydmyge forsøg på sparsomt udstyr også kan bruges. tak igen.

Profil Hjemmeside 

Titel:

Citat:
The new Kloster album ”Do Not Be Afraid” is being released on Washington Inc Records on monday the 21st of January.

It features 12 new songs recorded in the domestic surroundings of the Blitzkrieg studio and has been mastered by KRAMER.

To order your copy of the album:

Prices (all prices includes shipping):

Denmark: 125 DKK
Norway: 140 NOK
Sweden: 165 SEK
UK: £14
Europe: 18 EUR
USA: $25

You can pay with PAYPAL and send money along with your address to
contactkloster[@]gmail.com

If you don't use PAYPAL already (which is easy and free to use), go to
www.paypal.com , otherwise send an email to contactkloster[@]gmail.com
for explicit bank information.

People in Denmark can also just transfer money to this account 9340-0001417029 and send their name and address to contactkloster[@]gmail.com

To listen to a few songs from the album, please visit
www.myspace.com/klosterincyberspace

Personlig note: Ekkovoid har alle dage gjort det godt, og denne gang er íngen undtagelse!!

Titel:

Det er ikke for at være en brokkerøv, men det er svært at se hvorfor nogle indlæg ryger i opråb mens andre får lov at blive i dansk. Ovenstående indlæg f.eks?? Er det ikke nemmere bare at give los og tillade alle reele danske udgivelser i dansk musik?

Titel:

det er da nemmere at bygge videre på en eksisterende tråd end at skulle starte en ny tråd op hver gang der sker noget nyt. så ville eksempelvis halvdelen af mine indlæg i dansk post punk tråden have deres eget indlæg.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: 2200
TPFKAB skrev:
Det er ikke for at være en brokkerøv, men det er svært at se hvorfor nogle indlæg ryger i opråb mens andre får lov at blive i dansk. Ovenstående indlæg f.eks?? Er det ikke nemmere bare at give los og tillade alle reelle danske udgivelser i dansk musik?

Fortæl mig, hvilke interesser radio har i Kloster.

[edit2]: Jeg glæder mig meget til den nye plade, eftersom Coastel Research må være een af de allerbedste danske udgivelser de sidste fem år. Jeg hørte den faktisk så sent som i søndags.

Senest rettet af palesaint 18.01.2008 15:47:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:

palesaint skrev:
Fortæl mig, hvilke interesser radio har i Kloster.

Det aner jeg virkelig ikke, men tydeligvis nok til at sætte en shop op...ikke at det generer mig, men det er en underlig politik at tråde flyttes fra dansk til opråb uanset indhold, blot trådens starter kan påvises at være personligt involveret på den ene eller anden måde. Omvendt tillades det at opstille et salg når der ikke umiddelbart kan påvises et direkte tilhørsforhold - en kende sært finder jeg det.

Så hvis jeg som label f.eks starter en tråd om en dansk udgivelse, er den ikke tilladt i dansk og vcil blive flyttet til opråb.
Men hvis jeg som ven til en der spiller i et band gør præcis det samme, ja så er den a-ok.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 190 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Næste

Alle tider er UTC + 1 time