Dato og tid er 25.11.2017 12:26:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 479 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Næste
Forfatter besked
 Titel: Idéer til ny funktionalitet
Brugeravatar

Geografisk sted: Canberra
Hejsa,

Jeg skriver på vegne af administrationen, eftersom vi p.t. er igang med at få overflyttet siden. I mellemtiden vil jeg gerne efterspørge idéer - dvs. inden for rimelighedens grænser - til ny forumfunktionalitet. Hvis I har nogen gode idéer, så smid det (helst) her i tråden eller i en pb til mig.

Jeg forsøger - når vi er nået så langt - at få opdateret phpBB til den nyeste version.

Hvad kunne I tænke jer?

Titel:
Brugeravatar

jeg kunne godt tænke mig en kopholder

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt ude
Spotify: 116195305
Jeg kunne godt tænke mig et nyt farveskema til Svingninger. Ved ikke hvordan det ellers skulle se ud, men lidt forandring ville fryde. Men egentlig er jeg ligeglad...

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: På den vissengrønne gren
Søren skrev:
Jeg kunne godt tænke mig et nyt farveskema til Svingninger. Ved ikke hvordan det ellers skulle se ud, men lidt forandring ville fryde. Men egentlig er jeg ligeglad...

Jeg er vild med det nuværende farveskema. Det ser så sagligt og alvorligt ud. Det er en meget stor fordel, når man sidder i et åbent kontormiljø og ikke vil skilte med sin totale mangel på seriøsitet.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Where the wild things are.
Charlottesometimes skrev:
Søren skrev:

Jeg er vild med det nuværende farveskema. Det ser så sagligt og alvorligt ud. Det er en meget stor fordel, når man sidder i et åbent kontormiljø og ikke vil skilte med sin totale mangel på seriøsitet.

Det eneste problem er så bare at de farvestrålende avatars bliver endnu mere åbenlyse... Og jeg er sgu ikke sikker på jeg syns de udstråler seriøsitet.

Men en lille detalje der ville være fin, er hvis man bliver sendt tilbage til hovedsiden, når man har trykket på Marker alle emner som læst-knappen... Det virker lidt dumt at man bliver sendt tilbage til det underforum man lige har markeret alt som læst i...

Titel:
Brugeravatar

Jeg kunne godt tænke mig, at man kan se trådens navn i bunden af siden også.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
fabriz skrev:
Jeg kunne godt tænke mig, at man kan se trådens navn i bunden af siden også.

storslået ide, og en formel 1 bane

Titel:
Brugeravatar

Med mindre man bruger fuld skærm i browseren, kan man se trådens titel i den øverste, vandrette bjælke. Det kan man dog ikke, når man skriver et indlæg, hvilket ville være rart.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: IRL
Når man bladrer efter et specielt indlæg i tråde med mange sider vil det være rart, hvis der var en større margen med direkte henvisninger til en side. En mangesidet tråd set fra forsiden rummer links til side 1 og derefter de 3 sidste sider i tråden. Hvis man så åbner tråden, får man de 3 første og de 3 sidste sider som direkte henvisninger. Det er sådan set fint nok, men når man så går ind på side 3 kan man derefter kun springe en side frem af gangen og hvis man går ind på den tredjesidste side kan man kun springe en side tilbage af gangen. Jeg ville gerne, at man kunne springe igennem flere sider, bare ved at øge margenen til 3 eller 4 sider frem eller tilbage. Så slipper man for det der evendelige klikkeri, fordi man skal tjekke op på, hvilket nummer med R.E.M. det egentlig var, Utah anbefalede på NP-trådens side 17.

Giver det nogen mening?

(Jeg ved godt, man kan omgå det i adressefeltet, men alligevel)

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: (===
Casper skrev:
Når man bladrer efter et specielt indlæg i tråde med mange sider vil det være rart, hvis der var en større margen med direkte henvisninger til en side. En mangesidet tråd set fra forsiden rummer links til side 1 og derefter de 3 sidste sider i tråden. Hvis man så åbner tråden, får man de 3 første og de 3 sidste sider som direkte henvisninger. Det er sådan set fint nok, men når man så går ind på side 3 kan man derefter kun springe en side frem af gangen og hvis man går ind på den tredjesidste side kan man kun springe en side tilbage af gangen. Jeg ville gerne, at man kunne springe igennem flere sider, bare ved at øge margenen til 3 eller 4 sider frem eller tilbage. Så slipper man for det der evendelige klikkeri, fordi man skal tjekke op på, hvilket nummer med R.E.M. det egentlig var, Utah anbefalede på NP-trådens side 17.

Giver det nogen mening?

(Jeg ved godt, man kan omgå det i adressefeltet, men alligevel)
Måske kunne man ordne det med en 'gå til'-knap også til siderne!?

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 479 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Næste

Alle tider er UTC + 1 time