Dato og tid er 15.12.2017 22:34:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 447 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: SUPER KÆRLIGHEDSTRÅD - DE INDIVIDUELLE LISTER & GÆTTELEG
Brugeravatar

Geografisk sted: 2013
Nej, jeg er rimelig sikker på, at #legender ikke går med orange bukser.

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
christian skrev:
Nej, jeg er rimelig sikker på, at #legender ikke går med orange bukser.

Læg mærke til URL'en...

Billede

Der fik han da lige saboteret en potentiel legendestatus.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

yesoffense skrev:
young, du er min bedste ven!
arh, hva :cry:
Spoiler:
1; Jon A
2; dayan
3; Syme
4; Jonas
5; hitler
6; dreambydream
7; Viskarne
8; Pete Rock
9; Fisker Thomas
10; imaginaryband
11; eth
12; onsdag morgen
13; Ali Pilfinger
14; naunyn
15; cloveroverdover
16; Distingvisten
17; kasper kål
18; krea
19; yesoffense
20; TunnelVisionær
21; Dronekræmmeren
22; mary jane
23; christian
24; kulsoen
25; haile lassie
26; Rock Action
27; eini
28; anglophilia
29; barnabooth
30; gigantic
31; iteration
32; La Mouche
33; Hagemann
34; Mr. Bungle
35; oles
36; O' R'lyeh
37; æsmet
38; Morten
39; Jimmi jazz
40; Broder Salsa
41; scapaflow
42; Nancy Drew
43; Marcus
44; Leif Erektion
45; wonderfulspam
46; Fuzz Pig
47; Sille…sille...
48; nap nap
49; makrel
50; j-sim

Brugeravatar

young: Stol aldrig på en profil fra dette årti.

Fisker: Fair nok! Men det er altså kreas liste.

Den sidste liste:

1. Ali Pilfinger
2. Professoren
3. Utah
4. Jonas
5. Mons Kolahoj
6. Hassefar
7. boriz
8. Viskarne
9. Lekkim
10. Verdens Største Hest
11. Fisker Thomas
12. Krea
13. Inaktivist
14. Scapaflow
15. Brandon
16. Kasper Kål
17. Fyrst W
18. Foxtrot
19. Jess Franco
20. palesaint
21. Kong Gulerod
22. verboten
23. syresødsovs
24. Jon A
25. fabriz
26. pernille
27. Golden_hour
28. christian
29. wonderfulspam
30. Stilhed
31. Hagemann
32. sille.....sille
33. VikingCrown
34. yesoffense
35. PeterEllermann
36. Iteration
37. Fuzz Daddy
38. Jimmy Jazz
39. kenk
40. Lille sur pige
41. kulsoen
42. Gøngehøvdingen
43. Ernesto
44. eini
45. Junebug
46. Karsten Olesen
47. makrel
48. reckoner
49. oles
50. J Spaceman
51. Gigantic
52. Bjørn
53. Martang
54. Jobbe
55. 00void
56. Kimer
57. ekkovoid
58. j-sim
59. ussel mammut
60. jiggo
61. Den Lille Kødhætte
62. Denner
63. Katten
64. Dayan
65. fløjt uto ulf
66. hitler

Brugeravatar

Geografisk sted: Kødbyen, 1978
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643
Efter de to første placeringer kunne der have været rykket meget rundt fra 3-30 og igen fra 20-50. Og til dem der ikke klarede cuttet: Beklager, men jeg holder ikke mindre af jer af den grund.

Spoiler:
Jonas
- Jonas og jeg har haft en internet-flirt i årevis og vist kun mødt hinanden to gange hvor vi alligevel var for generte til at kopulere, men han har førstepladsen fordi han altid har givet mig uendelig meget kærlighed på svingninger, og fordi hans syn på verden skaber refleksioner, og han formidler det skarpt, vittigt og velformuleret. Han præsenterer det andet. Verden er en hval, og han gør alt hvad han kan for at partere den så vi kan se det hule bæst for hvad det er.

Viskarne
- I andre kalder ham en far, jeg er gammel nok til at se ham som en storebroder. Jeg føler mig anderledes end de andre i klassen når jeg hører Green Day. Så kommer Viskarne og siger, ja, men har du hørt The Saints? Han introducerede mig for negermusik med sit mixtape hvorfor jeg i dag har både en box fra Atlantic Records og Stax Records. Jeg er højpandet, akademisk stræbende i min musiksmag, hvor Viskarne er mere til det rene, uforfalskede udtryk. Han har en humør så tør som Albinis guitarlyd, og så higer jeg altid efter hans anerkendelse uden at få den. Sådan må det være mellem brødre.

Krokodil
- Måske er han alt for højt placeret, men det skyldes et afsavn. Han skrev slet ikke nok. Han virkede enormt sympatisk. Derudover var han prog-ekspert og lingvist. What’s not to like? Der bliver talt alt for lidt om prog på svingninger.

Professoren
- Han var på mange måder en svensk stereotyp. Han virkede altid fuld. Typen som sidder nede i hjørnet af en brun bar og taler begejstret om alle mulige bands. Og netop begejstringen for musikken placerer ham her. Han holdt fast i indierocken da syregruppen, metalhovederne og alle mulige gjorde sit indtog, og der var ingen grænse for hvad han kendte til af musik. Frygtelig savnet.

kenk
- Jeg har aldrig mødt kenk. Har jeg mødt kenk? Jeg er ret sikker på jeg aldrig har mødt en kenk. Men det er som om vi kender hinanden. Der er et åndsfællesskab som rækker over de danske farvande. En musiksmag der minder om min, men er tilpas afvigende til at jeg kan finde inspiration der. Jeg skal møde kenk.

æsmet
- Svingningers dadaist, et ordrigt, frit flydende, smukt famlende menneske der har den gode feber oftere end alle andre og elsker Silver Jews og Royal Trux. Jeg havde ikke lyttet til så meget Silver Jews hvis det ikke var for æsmet. “Honk if you’re lonely tonight.”

Brandon
- filosoffen, fritænkeren, den barfodede hippie der om nogen kan tillade sig at få måne og gro hestehale når han bliver gammel nok til det. Tager gerne en polemisk diskussion og tager sig tid til at argumentere for sine synspunkter. Den sande kosmiske eventyrer som tog vejen væk fra posthardcorens selvmedlidenhed og indestængte vrede lang tid før mig og fandt glæde i bølgeskvulp og insektkvidder, mens jeg stadig lever begge som et dobbeltliv, ingen harmoni, bare splittelse.

Jon A
- Udlever splittelsen, kosmos og kaos er ét. Nok det tætteste jeg har på en dobbeltgænger på svingninger, men hvor han er mere koffein-dopet, speedsnakkende, er jeg nok alligevel mere fåmælt. Han er enormt god til at inddrage sit eget liv på svingninger i velfortalte anekdoter. En evne jeg misunder ham fordi jeg er alt for hæmmet og privat til at gøre det ukunstlet. Det kan Jon A.

Morten
- Jeg elsker at en veterinærfaglig person (er det ikke korrekt, Morten?) har så udsøgt (udpræget humanistisk) smag i filmkunst og musik. Det smadrer fordomme. Han leverer altid utrolig gode anbefalinger og hans listemani-tråde er stadig en inspiration til udforskning. Og så er han jo også et særdeles nobelt menneske i levende live, men det tæller ikke her.

reckoner
- Svingningers originale djævlens advokat. Han tog gerne et andet synspunkt for diskussionens skyld og buldrede ind i materien. Det var prisværdigt at han tog så mange slag for at få nuancerne frem. Og så tror jeg han har en temmelig stor betydning for at Keiji Haino er blevet så relativt kendt i Danmark. Han skrev jo trods alt dengang Svingninger var hipt.

Charlottesometimes
- Svingingers sjoveste burger nogensinde og et suverænt eksempel på at kvinder også kan være sjove til trods for hvad HumorDanmark Inc. tror. Jeg har også den fornøjelse at kende hende privat via mit dansk-studie, og der viser hun sig endnu mere sympatisk med en elskelig forkærlighed for dameblade før 1960 med al deres wtf-faktor (som vel egentlig også er til stede i dag, det er bare anderledes sjovt med tidsrejsen).

Fyrst W
- Min go-to-guy når det handler om blipblop. Det er ikke min stærke side, men det er Fyrst W’s, og han interesserer sig for det samme brillebip som jeg gør. Hvis der overhovedet er rytmer, skal de være blide som fjer over en glatbarberet mandenumse. Og så gik burgeren jo AWOL og begyndte at rable om håndbold og snaps. Den klart bedste karakterudvikling i svingningers historie. Derfor vinder Fyrst W over Dronekræmmeren som bestemt også er på min A-liste.

PeterEllermann
- Et menneske som findes ude i verden som jeg endnu ikke har mødt, men nok alligevel er det jeg helst vil hænge ud med, drikke øl med, høre 22 Pistepirkko med, æde en hotdog med, lave et Eiffeltårn med.

Tobak
- Hvorfor egentlig Tobak? Jeg har lidt svært ved at sætte ord på hvad han gjorde på svingninger, og måske har jeg også svært ved at adskille ham fra mit bekendtskab med ham udenfor svingninger, men han var vel den intelligente Børge, en strøm af tanker og anbefalinger som ramte sten og trak grene med sig uforudsigeligt.

Denner
- Den originale rockist. Fullblown nede på jorden. Vi havde Tori Amos og Bo Diddley til fælles. Et sympatisk menneske, et ærligt menneske. Jeg forstår ikke de der skriverier om at han var en form for sockpuppet. Han har engang købt et anlæg af mig. En stille bjørn man kunne sidde på en bænk med og stirre ud i horisonten, mens man hørte Skip James.

La Mouche
- Svingningers Seymour der elsker modernistisk kunst, film, tegneserier og musik før rock’n’roll. I den afdeling er han konge og deler generøst sin viden og anbefalinger. Jeg ved altid hvor jeg skal gå hen hvis jeg får lyst til tegneserier. Samtidig er han, som Yesoffense påpeger, et empatisk menneske der deler af sin skrøbelighed og derved vinder en del respekt og styrke.

kasper kål
- Computerspilsoraklet der let finder tyve år gamle spil frem med sparsomme oplysninger. Desuden har vi en del overlap i musiksmag som gør de ting hvor vi ikke overlapper, interessante. Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke ville have så meget powerpop (okay, meget og meget) i min samling uden Kål. En burger der arbejder under radaren, men giver ufattelig meget.

beatnickmartin
- Livsnyderen fra Århus/Aalborg der øser af sin viden om freejazz. Hans guide i Jazz Top-tråden var uvurderlig.

Sille… sille
- Sprogligt omhyggelig, altid imødekommende, funderende og med en nysgerrig tilgang til musik uden at være ukritisk. Kraftwerk er kedeligt lige meget hvor meget andreassyr filosoferer over det.

Magnus
- Født ca. 40 år for sent, men det forhindrede ham ikke i at rable om beat fra 1965-1975 i spraglede, krumspringende indlæg der racede derudaf med referencer til alt muligt flyvende til siderne. Og så var han ikke bleg for at tale om sex og heller ikke for at give pigerne et lille smæk bagi. Denne burgeromtale er skrevet under indflydelse af brændenældete.

yesoffense
- Hun er så umiskendeligt Nordjylland. Der er noget med humoren og galskaben som minder mig om min hjemstavn, men det er typisk for den her slags nordjyder at de bliver eksiljyder for andre nordjyder bryder sig ikke om dem. Hun har en herlig bramfri tone i sin tilgang til hvad som helst hun snakker om. Yes lyder som Beatles, og ja, det har hun jo ret i.

Gregor XIII
- Det er på mange måder ærgerligt at Gregor lever i så fredelige tider for han vil have været en dygtig frihedskæmper, modstandsmand, guerilla-kriger etc. Ikke i frontlinjen, men han kunne have skrevet velformulerede manifester og stået for hele modpropagandaen der skulle opildne folket til kamp. Han er noget af det stædigste det her sted har, han giver ikke op til trods for latterliggørelse. Og så er det rart at kunne dele smag om farverig hipster-indie når alle andre har vendt det ryggen (selv om jeg nu egentlig ikke hører det mere).

Non-metal dude
- På mange måder en fåmælt svinger, men når han så skriver noget så kommer der næsten altid kvalitet. Han har været en del af undergrundsmiljøet i en menneskealder og kan huske exceptionelt mange koncerter, og så har vi en del overlap i smag, så når jeg vil have noget der er kulsort, kan jeg kigge i Non-metal Dudes lister. Det, der dog især gør ham sympatisk, er at han jo også godt kan lide sådan noget som Wilco. Det giver ham lidt farve.

Ventolina
- Altså, jeg ved jo ikke om det er rigtigt eller kun et rygte, men jeg kan virkelig godt lide tanken om at det her var Eva van Helsings burger. Ventolina var vældig glad for elektronisk musik og virkede til tider også som om hun tog noget MDMA. Som det altid var i den periode af svingninger, blev alle vi kærlighedshungrende og liderlige indiedrenge jo overmåde nysgerrige når der kom en ny kvinde på boardet, men jeg tror ikke der var så mange der fik lov at møde hende. Måske reckoner.

O’ R’ lyeh
- en helt usædvanlig burger med en meget særpræget smag der går fra avantgarde metal og blød 80’er-pop uden nødvendigvis særlig mange mellemregninger. Han skriver samtidig poetisk i sine små causerier om hvadsomhelst han lige associerer til eller har grublet over.

Kong Gulerod
- Han har også fået en placering pga. afsavn. Sammen med Ali Pilfinger var han en tid repræsentant for Århus’ indiemiljø. Han havde altid en skæv kommentar til hvad som helst. Jeg husker desværre ikke noget specifikt, tiden har udvisket skriften, men han står for mig som en meget markant burger der er savnet.

Fisker Thomas
- Hvad pokker skal jeg sige om Fisker Thomas? Når jeg spiller fodbold med ham, får jeg altid det indtryk at han ikke kan lide mig. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg må ikke score mål. Men der er jo ikke andre på Svingninger jeg kan snakke med om Psychotic Waltz, In the Woods og Nevermore. Og så leverer han klogskab til burgerne med humor og vid som få.

ekkovoid
- Er et af de venligste væsener på svingninger selv om han i de tidligste år godt kunne udvise en smule spydighed. Nu om dage er han bare beskeden, ydmyg og taknemmelig. Tre smukke dyder. Og så kan jeg godt lide at han i sine unge dage hørte hiphop i Sønderjylland for det er så stor en kontrast til den ekkovoid vi kender i dag.

eini
- Fordi hun altid tager diskussionen selv om hun ved gud har mødt meget modstand herinde der må have gjort hende både modløs og ked af det. Og fordi hun giver af sig selv og er i stand til at udtrykke begejstring på skrift. Det er ikke så nemt som man skulle tro. Og så fordi jeg kan leve min forkerthed gennem hende. Det er ikke nemt som heteroseksuel, hvid mand at gøre. Jeg har fået lidt adgang til det forjættede land ved min beslutning om ikke at få børn, men jeg er stadig en snylter. Og så elsker hun country fra 70’erne.

secondtoughestintheinfant
- Utrætteligt diskuterende, typen der sidder med sandheden, er fuldt ud overbevist om den og besynger den med superlativer. Det er skideirriterende nogle gange, men det er også voldsomt engagerende, og han skriver jo formidabelt. Og så har han været primus motor for at vi kunne diskutere hiphop på svingninger hvilket vi på ingen måde kan undvære i dag.

foxtrot
- foxtrot er en af svingningers tidlige komikere der samtidig havde en meget klar musikprofil. Det er sjovt som den har udviklet sig de sidste år til at være helt monokromatisk. Men også derfor en burger med uendelig mange anbefalinger i sig selv om det snævre genrefelt ikke interesserer mig voldsomt. Han har til alle tider været en guttermand. Det kan du sgu godt skrive på din gravsten.

Jallan
- Freejazz forumadfærd, totalt utilregnelig og alligevel pålidelig. Og så har ham og hans sokkedukker jo bidraget med alt mulig underholdning og suveræne anbefalinger. Bare hans gennemgang af Nurse with Wound-listen er en fanfare værd.

Tomsen
- Han er desværre ikke særligt aktiv mere, men er den gamle rotte der godt lige kunne rode lidt op i tingene med en enkelt kommentar og jo ellers en repræsentant fra det gamle stoner-slæng. Desuden rart med en kvalificeret kapacitet i løbetråden der kan tilbagevise sludder fra lægmænd som mig.

Jimmi Jazz
- Endnu et menneske, der som PeterEllermayn, burde være et jeg allerede havde drukket bajere med. Vi ville dog høre Therapy? da han er den eneste herinde jeg deler denne håbløse kærlighedsaffære med. En forsvarer for den ukorrekte smag.

No Peticular Woman
- Primært taget med fordi hun fik mig over på svingninger via en tråd på Geigers diskussionsforum om Today is the Day og Mew. Min Vergil der ledte mig ned i underverdenen.

Ali Pilfinger
- Det andet medlem af Århus dengang morsomme indiegarde. Ham har vi heldigvis stadig fornøjelsen af med mellemrum. Nogle gange optræder han særdeles kompetent som fornuftens stemme, men vigtigst af alt skriver han poetisk og morsomt på samme tid. Højholts glemte barnebarn.

Ungfugl
- På mange måder et genialt valg af burgernavn, men også et han med tiden må skifte ud. Dejlig positiv tilgang til musikhistorien og med særdeles udsøgt smag som både kan pege på ting jeg har glemt eller ikke kendte til.
andreassyr
- Musikanbefalinger flyder i en lind strøm i en konstant søgen efter det næste fix, og han giver gerne til os andre med korte, begejstrede udbrud. Andreassyr udfører svingningers kerne-opgave. En af de få på boardet man kan ævle Canterbury med. Og så er han et madøre af rang hvilket også giver ham ekstra karakter.

perler for svin
- En af svingningers få (vegetar)-burgere, udover Jon A, der rent faktisk dyrker posthardcore-scenen, men dog især math. Masser af anbefalinger i den retning, og jo i øvrigt en utrættelig koncertarrangør i en lang periode. Der er fortjent at han går rundt derhjemme nu og er barselsfar.

Lommeuld
- Han var real nice med emotion og skrev sætninger som “Hvis du på et tidspunkt har været glad og samtidig fundet alt meningsløst, så er du sikkert bare vinterdepri, og hvis du på et tidspunkt har været mut og samtidig fundet alt meningsfyldt, så er du sikkert good to go. Nuansé selv.” og “Det har givet mig fornysselig energiv til at få afsendt mit eget unicorny wuss mix, der nok ikke er så interessandt eller fyanceret, men i det mindste måske er lidt umiddelrart uden at være alt for kølet pres.”. Og så startede han Hot Girls and Boys-tråden der måske er den længstlevende aktive tråd på Svingninger.

Scapaflow
- Det var bare rart at vide at der sad en eller anden fyr i Odense og følte sig lige så kikset som en selv, men var i stand til at skrive morsomt om det, mens jeg gemte mig. Og så synes han også at El-P og den slags var the shit, og det var der ikke mange der gjorde dengang, i hvert fald ikke nogen man kendte til.

hitler
- Nyere burger der holder sarkasmen ved lige og tilmed kan anbefale obskur musik i alle mulige retninger. Jeg kender ikke hitler så godt fordi jeg ikke har været så aktiv, mens han har været det, men det jeg har læst, har tit været bidende kommentarer der har fået mig til at klukle. Og så har jeg jo også heilet en del i mine yngre dage.

Frk. Larsen
- Hun kom jo egentlig sent på svingninger, men hun kom på et tidspunkt hvor der var brug for nyt blod, og det leverede hun med en ufattelig stilsikker smag. Det var så rart at se én poste Fugazi-plader i HN-trådene, og så bar hun sin nørdethed cool. Nu er hun pirat på de syv have. Det kan jeg vældig godt lide. Hun måtte gerne skrive noget mere igen, men hendes liv er velsagtens for spændende til at det kan rumme os.

christian
- Bare for den her tråd i sig selv fortjener han en placering, men ellers for hans underfundige humor og listeoptællings-skills. Og så har christian jo også en udsøgt smag. Der var engang hvor jeg selv synes jeg var god til at komme ud i afkrogene af det musikalske landskab. Så smed christian sin årsliste op med 50 plader hvoraf jeg kun kendte en håndfuld. Boom! Så kunne man bare gå i gang.

naunyn
- Jeg ved ikke helt hvad der er med naunyn, men jeg kan enormt godt lide ham. Måske er det vores fælles interesse for Roy Montgomery. Men der er også noget andet. Måske er det at han graver dybere i nogle musikalske miner som jeg også er interesseret i. Så behøver jeg ikke at få vabler på fingrene. Måske er det det.

tårer
- Jeg er usikker på om der sidder et menneske bag burgeren tårer. Der er noget overjordisk over den. Et transcenderen af omgangstonen på svingninger der forekommer ubevidst, som om der er et højere mål med tårers egen måde at kommunikere på. Og så alligevel spiller tårer computerspil og har meget klare meninger om det. Utrolig jordnært. En elsket gåde.

Mitchel Edward Klik
- Der kunne vel også have stået revero her, men Mitchel Edward Klik har jo bare et af forummets bedste burgernavne nogensinde, og så var det ham der kom med bjergprædikenen der gjorde svingningers musiksøgen langt mere ambitiøs og udforskende. Det er standard i dag, men det var de to Holstebro-drenge der satte den standard.

Lekkim
- Lidt fjoget storebror der lyttede alt for meget til Ludertyr, nej, jeg mener New Model Army, men dælme også en af de varmeste burgere på svingninger nogensinde, og det tydelige bevis på at svingninger ikke var så ondskabsfuldt som det havde ry for at være.

Marcus
- Han snakker bare så rart, og der er altid et lusket smil gemt i mundvigen, hvis da ikke han leverer et ordentligt skraldgrin. Salatshakeren. Der er få burgere som Marcus der har spredt hygge i stuen.

Boriz
- han er en utrolig lun fyr, var temmelig morsom i svingningers unge dage, men vigtigst af alt så er det jo ham der driver sitet. Han er svingningers motor. Han er den jord vi går på.

Boblere:

Leif Erektion/Tonic Satan og Palesaint var i høj grad kandidater til listen, men jeg har nok haft mere fornøjelse af dem i det virkelige liv samtidig med at de minder for meget om mig selv. Faktisk er jeg 1 del Palesaint og 1 del Tonic Satan. Hvis man blander de to dele sammen og rører indtil man får krampe i armen, så har man en krea. Ikke at det er en opskrift jeg kan anbefale.

Jess Franco & J Spaceman burde måske også have været på listen. De var jo i hvert fald uundværlige på svingninger en overgang. Men jeg er også bare blevet så træt af deres dumheder så mange gange at jeg ikke kunne tilgive dem i mit hjerte nok til en placering på listen til trods for alt det de har givet.

Pete Rock kunne jeg ikke lide i starten. Det havde ikke noget med buksernes farve at gøre, det var mere fordi det var tydeligt at han bare var her fordi vi “var nogen narhoveder jeg skulle klemme penge ud af” som han selv har beskrevet det. Men så fandt han ud af at det jo egentlig var meget fedt at være her og har siden bidraget uendelig meget på alle mulige måder.

Hansen, jeg forstår godt du føler dig forbigået. Du har jo været en utrolig social burger på svingninger der er med til at skabe en god atmosfære og øser gavmildt af din viden om diverse obskure emner. Det håber jeg du vil blive ved med til trods for manglende placering på skandale-listen.

Gaddisfly burde måske også have været nævnt. En dejlig eftertænksom burger der ikke har været bleg for at give virkelig meget af sig selv, og samtidig har han altid haft god smag i musik.

Distingvisten var svingningers sande gentleman, en verdensmand der forstod at begå sig i verden, dannet efter tysk ideal. Jeg havde en periode fornøjelsen af at møde ham mange gange privat, og han er et virkelig elskeligt menneske.

Dr. Faustroll/Mary Jane burde nok også have været med. Dr. Faustroll pga. kærlighedseventyret som jeg overvejer at købe filmrettighederne til, og Mary Jane fordi han stædigt holdt fast i det melodiske trut mens jazzmafiaen onanerede til det atonale trut.

Andre boblere:

Oles
- altid god smag i film og musik
Mr. Bungle
- skriver for lidt, slår søm i med ét slag
Leapfrog
- etnologisk madøre
Gigantic
- en stand up guy
Fuzz pig
- prog med mor
Makrel
- Devin Townsend, man…
Rock Action
- klart mere en sympatisk irl-person for mig
Hagemann
- for satan da!
JT
- Svinger-comix. Kan de restaureres?
Karsten Olesen
- farverig karakter, ulidelig skrivestil
Kulsoen/Gøngehøvdingen
- den sønderjyske metalliga, elsker Kulsoens familie-anekdoter
Syresødsovs/Fuzz Daddy
- syrebossen og festbumsen
Syme
- god musiksmag
Simon/Emil k-s
- avantgarde gone techno
Utah
- udpegede Uncle Tupelo for mig
stilhed
- undergrundens fejeblad

Og så til sidst:

Young
- Hun har haft for stor indflydelse på mit personlige liv til at jeg kan tale om hende i Svingninger-regi og dermed have hende på listen. Hun gav mig tre gode år hvor jeg lærte utrolig meget om at have en tæt relation til et andet menneske (hvilket jeg var/er ret dårlig til), og hun skubbede mig til at gøre ting jeg ellers var mentalt blokeret for. Bagefter gav hun mig et venskab der reddede mig fra en depression hvor jeg havde spontane indfald af selvmordstrang og ikke var i stand til at tage det alvorligt. Det er jeg hende evigt taknemmelig for.

Disclaimer: Jeg kan virke som et virkelig socialt menneske og har også lært at være socialt omgængelig, men jeg er ret introvert og har brug for at lade op med mellemrum så tag det ikke nært hvis jeg kravler langs væggene engang i mellem på barer og til koncerter og er dårlig til at hilse. Nogle gange roder jeg bare rundt i en boble, men den kan der altså godt prikkes hul på hvis jeg ikke selv kan finde udgangen.

- denne liste er inspireret af Yesoffense.

Brugeravatar

:cry:

Brugeravatar

krea er min svingninger-bror. Ellers kan jeg bedst lide pigerne. Svingninger ville virkelig have været et frygteligt stinkende sted hvis det ikke havde været for Young, Sille, Pernille, Charlottesometimes, Helle b, Sigrid og dem som jeg er kommet til at glemme. Det afspejler listen slet ikke, men det burde den. Selv om det er Sille der har skrevet det mest vanvittige nogensinde: At hun foretrækker småkager - var det oven i købet vanillekranse? - bagt med margarine. Det er fucking sindssygt. Egentlig vildere end Pete Rocks buksesmag. Jeg håber på at Jonas tager førstepladsen.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: med hænderne i mulden
Min oldefar var direktør for OMA :oops:

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Jeg har mødt Albert Speers barnebarn. Rigtig fin fyr. Ikke et gram nazist i ham. Han forstod at forholde sig til fortiden uden at fornægte den, men også uden at bære den videre.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
krea skrev:
Efter de to første placeringer kunne der have været rykket meget rundt fra 3-30 og igen fra 20-50. Og til dem der ikke klarede cuttet: Beklager, men jeg holder ikke mindre af jer af den grund.

Spoiler:
Fisker Thomas
- Hvad pokker skal jeg sige om Fisker Thomas? Når jeg spiller fodbold med ham, får jeg altid det indtryk at han ikke kan lide mig. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg må ikke score mål. Men der er jo ikke andre på Svingninger jeg kan snakke med om Psychotic Waltz, In the Woods og Nevermore. Og så leverer han klogskab til burgerne med humor og vid som få.

Det kan jeg altså godt. Måske bliver jeg usikker, fordi du virker så meget mere moden end mig.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 447 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Næste

Alle tider er UTC + 1 time