Dato og tid er 15.12.2017 22:29:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 447 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Forfatter besked
 Titel: Re: SUPER KÆRLIGHEDSTRÅD - DE INDIVIDUELLE LISTER & GÆTTELEG
Brugeravatar

Geografisk sted: Desolation Row
christian skrev:
Næste liste er utroligt kort:

1. Utah

christian skrev:
Nej, den er både blevet annonceret, gættet, skrevet ind i oversigten over individuelle lister og pointene er medtaget og noteret i den samlede stilling.

Nå ja, for satan. Det er gået forbi min næse. Men det var lidt i ren afmagt, at jeg sendte sådan en liste ind. Jeg var ellers gået i gang med det helt store projekt - lidt a la PerH og netop dét som Jallan efterspurgte, som den første. Men det viste sig sgu at være for tidskrævende ift. job (jeg havde selvfølgelig ikke overvejet, at man bare kunne sende en liste ind og skrive begrundelserne på efterbevilling, som andre har gjort det. Startede ellers med et kæmpe felt, som jeg barberede gradvist ned. Da jeg nåede ned på nogen og 30, kunne jeg slet ikke overskue at rangere de enkelte i forhold til hinanden eller færdigskrive alle begrundelserne for mine valg. Sideløbende gik det gradvist også op for mig, at jeg også lider af Dan Dare-syndromet, selvom jeg har været aktiv på boardet siden 2003. Samtidig gjorde det ondt at skulle skære profiler som Spaceman, Lang, Fiskeren, Eini, osv. fra. Men her er de sidste, som klarede cuttet. Her sat op i alfabetisk rækkefølge.

Broder Salsa
Christian
Den sorte ged
EHG
Fabriz
Fatcap
Foxtrot
Fyrst W
Gigantic
Haile lassie
Indiepeter
Jensth
Jimmi Jazz
Junebug
Kulsoen
La Mouche
Mary jane
Not_batman
O' R'lyeh
Okker
Onkel Tuca
PerH
Pete Rock
PeterEllermann
Phisteria
Regular John
Rock Action
Secondtoughestintheinfant
Svingdoeren
Tobby
Tonic Satan
Will Smith
Willer

Titel: Re: SVINGNINGER.DK G.O.A.T. - DE INDIVIDUELLE LISTER & GÆTTE
Brugeravatar

christian skrev:
De næste to lister er ikke med i den første optælling, da de er sendt efter deadline, men derfor kan I jo godt prøve at gætte dem alligevel:

mads f
Boriz
dayan
reckoner
Robert
bleach
Den Lille Kødhætte
Hemophiliac
Mikko
Frk. Larsen
helstegt
Onkel Tucas date
per e
FlowerLady
Svingninger
radio
Dæniz
Fuzz Daddy
washingmachine
kornelius
kokanin
musikministeren
Jiggo
henrik qvortrup
fjumregøj

Kys!!!!

Brugeravatar

Er beæret over at være på Beefhearts liste. Meget varieret og mange gode navne. Helle for at sidde til bords med Den sorte ged og Will Smith!

Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
krea skrev:
Leif Erektion/Tonic Satan og Palesaint var i høj grad kandidater til listen, men jeg har nok haft mere fornøjelse af dem i det virkelige liv samtidig med at de minder for meget om mig selv. Faktisk er jeg 1 del Palesaint og 1 del Tonic Satan. Hvis man blander de to dele sammen og rører indtil man får krampe i armen, så har man en krea. Ikke at det er en opskrift jeg kan anbefale.

<3
En stor ros til både mig og Palle. Jeg må lige grave de der billeder fra den vældige fest, vi havde med Ali P, TunnelVisionær osv i Århus frem engang. Eller, det ene skal jeg nok lade ligge på min computer.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kødbyen, 1978
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643
Tonic Satan skrev:
krea skrev:
Leif Erektion/Tonic Satan og Palesaint var i høj grad kandidater til listen, men jeg har nok haft mere fornøjelse af dem i det virkelige liv samtidig med at de minder for meget om mig selv. Faktisk er jeg 1 del Palesaint og 1 del Tonic Satan. Hvis man blander de to dele sammen og rører indtil man får krampe i armen, så har man en krea. Ikke at det er en opskrift jeg kan anbefale.

<3
En stor ros til både mig og Palle. Jeg må lige grave de der billeder fra den vældige fest, vi havde med Ali P, TunnelVisionær osv i Århus frem engang. Eller, det ene skal jeg nok lade ligge på min computer.
Altså, nu er den propagandaminister jo ikke ansat mere, selv om hun ville mig det absolut bedste, og jeg havde for min part ikke så stort et problem med billedet så hvis du finder det, skal vi da se det.

Titel: Re: GOAT2016 - DE INDIVIDUELLE LISTER
Brugeravatar

young er min nummer 1 forevigt.

Titel: Re: GOAT2016 - DE INDIVIDUELLE LISTER
Brugeravatar

yesoffense skrev:
young er min nummer 1 forevigt.
årets indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 447 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45

Alle tider er UTC + 1 time