Dato og tid er 15.12.2017 18:45:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: SVINGNINGERS MODERATORTRÅD
Brugeravatar

Geografisk sted: nazist
NU ER DET NOK!!!

VI SKAL HAVE UDSKIFTET REDAKTIONEN PÅ DETTE FORUM

EFTER LANG TIDS INDSPISTHED SKAL HELE REDAKTIONEN UDSKIFTES

HER ER BLOT NOGLE EKSEMPLER PÅ DERES UDUELIGHED

eini skrev:
Jeg gider heller ikke mere, men for eftertidens og fairnesss skyld, kan en moderator så ikke ved lejlighed sørge for at der bliver sorteret ordentligt mellem liste-tråden og den her? På forhånd tak.

broder stork skrev:
Jeg HADER moderatorer der leger kong gud og spiller smart med evner på et offentligt forum, der lige skal puste sig op

eini skrev:
Non-metal dude skrev:
eini skrev:
Jeg synes f.eks. retard burde bannes.
Hvorfor?

Fordi ud af de syv første indlæg, han skrev, indeholdt tre af dem personangreb.

Edit:
Jeg har stemt 'nej', men jeg synes, moderator-ligaen gerne måtte slå lidt hårdere ned på personangreb og fnidder. Jeg er f.eks. træt af at være bange for, at Den Sorte Ged skriver et eller andet sårende om mig, bare fordi jeg kommer til at pisse på hans sukkermad. Men med Den Sorte Ged ved man i det mindste, hvilket menneske, der er afsender, og det gør situationen mere lige end ved en eller anden idiot i et troll-kostume.

Jeg ved godt, jeg selv har bidraget lidt rigeligt til dårlig tone herinde, men personligt passer det mig også fint, hvis jeg bliver stoppet i det. Man kører hurtigt ud ad en tangent.

Mere love, mindre had. Tak.

Kalnæs skrev:
En sådan udmelding får Viskarne vel et ban for - eller i det mindste et par dages karantæne, så han lige kan tænke sagerne igennem. Han savner intellektuel modenhed i denne diskussion. Moderator?

Lang skrev:
Øh moderator?

palesaint skrev:
For det første er det ikke kun bootlegs, der ligger på den omtalte blog. For det andet er det ikke et spørgsmål om, hvad jeg mener, men hvad det her drejer sig om. Jeg lagde ikke op til en diskussion med dig, for retningslinjerne er herinde ganske klare, eftersom de lægger sig tæt op ad dansk lovgivning, der vel på godt og ondt er til for at sikre kunstneres rettigheder. Jeg og resten af administrationen sletter alle blogs, der indeholder ulovligt materiale, og så er det ligegyldigt, om hvorvidt intentionen er kærlighed til musikken eller kold omdeling af filer.

Grunden til min joke skyldes nok, at jeg netop ser en hel del fildeling, der også bliver udført af musikelskere, der netop ikke lever til din distinktion ("Hun har jo ikke lagt samtlige studieudgivelser fra AM til og med Yankee Hotel Foxtrot op, vel?"). Jeg har set guides (indbefattet downloads) skrevet med den største entusiasme omkring hele bagkataloger, og den slags ser jeg bestemt ikke sort/hvidt på i min fritid. Men når jeg er moderator herinde, kører jeg kun efter een linje som formuleret i vores retningslinjer.

Derfor forstår ikke, at du har så ondt i røven over, at jeg sletter linket. Med mindre du er uenig i retningslinjerne?

Adminstrationen skrev:
Forbud

- At anvende Svingninger til at mediere deling af ophavsretligt beskyttet materiale. Dvs. at linke til ulovlige filer, opfordre til fildeling eller offentliggøre beskyttet skrift, musik, film eller andre medier. Generelt kan formuleringer med deling af beskyttede filer som udtrykkelig hensigt ikke tillades.
Dvs., det er stadig tilladt at linke til en hjemmeside, uanset at denne måtte indeholde ulovligt materiale, så længe linket ikke med overvejende sandsynlighed er rettet mod dette materiale eller ledsages af en henvisning til, hvorledes det kan indhentes.
:roll: :roll: :roll: :roll:

OG SÅ KØRER DE KLAM GESTAPOSTIL!!!

Citat:
Hej Hitler

Vi i redaktionen synes ikke at det er helt koscher, at du i din signatur kalder dit plugin for "Svingningers officielle". Kan du ikke finde på en anden formulering?

På redaktionens vegne
Mvh. Martin/Non-metal dude

J Spaceman skrev:
Jeg synes vi skal lave en blodig revolution herinde. Folket - de menige brugere - skal slå sig sammen og bekæmpe de fascistiske radaktører. Vi har ikke brug for retningslinier, slettede tråde og magthavere. Anarki nu! :x

JEG NOMINERER FØLGENDE TIL AT OVERTAGE REDAKTIONENS ARBEJDE:
    PETERELLERMANN
    JONAS
    J SPACEMAN

Køb min bog her!

Ta' jer nu sammen selv lidt folk.

Titel: Re: SVINGNINGERS OFFICIELLE MODERATORTRÅD
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
Spotify: masshaste
Synes de gør det godt. Ikke flere overspringshandlinger. Se at få skrevet det speciale, din bums.

Brugeravatar

Spotify: 113262106
JEG NOMINERER:

HITLER

På en lille morgens penge har han allerede skaffet os en reddit og en chat, og jeg kan ikke vente med at se, hvad han bringer os i fremtiden :)

EDIT: Ved nærmere eftertanke ser jeg ikke nogen grund til andre moderatorer end Hitler - medmindre at han selv sammensætter holdet.

Brugeravatar

Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme
Jeg skal satme ikke være på et forum, hvor det hold der er moderatorer, glem det. J Spaceman skriver ikke længere, Jonas er så bange for at træde nogen over tæerne at han vil være totalt inkonsekvent og PeterEllerman har jeg simpelthen ikke nogen kommentarer til. Der bliver sendt alt for få PB'er på svingninger disse dage. I gamle dage fløj der pb'er rundt, hvor man bagtalte hinanden, så jeg synes du skal være glad for at have modtaget en pb og lad det være ved det.

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Jeg er ikke sikker på, at Hitler er moden til at forvalte ansvaret. Selvfølgelig, der er hurtige resultater nu, men på den lange bane er jeg ikke sikker på, det er bedst for svingninger.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: nation of islam
Jallan skrev:
PeterEllerman har jeg simpelthen ikke nogen kommentarer til.

det har jeg. han virker umoden.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Spotify: 113262106
rikke "ingen fløjlshandsker" p

haile lassie skrev:
rikke "ingen fløjlshandsker" p

På den ene side har hun jo ret, på den anden side er det måske en meget god ting?
Anyways, de dér "moderatorer" I snakker om, det er bare en indforstået joke I kører, ikke? De findes garanteret overhovedet ikke.

It´s my party, and I´ll sing if I want to

Brugeravatar

Geografisk sted: Nbro
HITLER TØR HVOR ANDRE TIER

Billede

Er der i øvrigt ikke noget udpræget semitisk over palesaint?

Brugeravatar

Geografisk sted: Stanford University
Den der running joke kommer jeg til at grine af mange år frem i tiden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time