Dato og tid er 08.09.2010 10:33:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 560 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Overhørt i hverdagen
Brugeravatar

Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
cloveroverdover skrev:
Altså, folk kan da bare sende en pb, så kan jeg da godt lukke nogle svingere ind i butikken efter lukketid, så I kan gramse på mannequinbrysterne, sådan skal det heller ikke være.

Har I noget i den stil: Billede :?:

DK's bedste GIGLISTE! VIRUS/LOWCUT/DKØ RADIO * Chr. Radio 98.9 FM/98.8 Hybrid * Søndage 18.00-21.30

Brugeravatar

en meteorolog på DR skreg, ikke skrev:
En front dominerer over det vestjyske!

Man heilede uvilkårligt.

Brugeravatar

Nu er det efterhånden et par måneder siden, så jeg husker ikke den specifikke ordlyd, men jeg sad i 5A da tre 13-14 årige indvandrerknægte kommer ind, hvorefter den ene meget højlydt siger:

'...og hun blev bare ved med at sige at jeg burde gøre det mand, og jeg tænkte bare at jeg fucking ik gad at gøre hvad hun siger mand.'
'Men altså, hun har jo fuldstændig ret. Du burde virkelig tage og gøre det.'
'Nej mand, jeg gider fuckin ik at bruge tandtråd!'

Derefter havde de en utrolig passioneret debat om tandhygiejne resten af turen.

Mae Shi, Parts & Labor, Marnie Stern og Fang Island. Slow Six: CPR!

Præsentation af tv-auteurs: David Simon, - Milch, Bryan Fuller: Kronop!

Brugeravatar

Geografisk sted: 9 kilo bongmix
Tandhygiejne er også fucking vigtigt mand. Det si'r sig selv.

Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
På Stefanshus (værtshus ved Nørrebroparken)
9/11...selvfølgelig var det et insidejob....der var sgu da ikke Osama Bin Laden...De har jo to regeringer i USA, den officielle og den uofficielle...de manglede et påskud for krig....jeg kunne godt tænke mig, at vi bare startede samfundet helt forfra...osv..osv :roll:
Af en eller anden grund, gør sådan nogen mennesker mig utroligt hidsig....

Brugeravatar

Geografisk sted: Danmarks største landsby!
oles skrev:
På Stefanshus (værtshus ved Nørrebroparken)
9/11...selvfølgelig var det et insidejob....der var sgu da ikke Osama Bin Laden...De har jo to regeringer i USA, den officielle og den uofficielle...de manglede et påskud for krig....jeg kunne godt tænke mig, at vi bare startede samfundet helt forfra...osv..osv :roll:
Af en eller anden grund, gør sådan nogen mennesker mig utroligt hidsig....

min fatter er begyndt på det samme. masser af hypoteser om skjulte dagsordner, konspirationer og sådan noget paranoidt fis om at en skjult bank styrer hele verdensøkonomien - og hans eneste argumenter er, at han "ved det" og at han har "læst noget" på internettet. jeez

Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Nummerplade på islandsk bil skrev:
ROMMEL

Brugeravatar

Geografisk sted: Dopenhagen
En aldrende amerikansk turist på en fortovscafé i Strædet på et vakkelvornt spansk til sin latinakone: "Hvad er det for en kultur de har i det her land?" Så sukkede de lidt mere, og så gik de fra deres halvtomme øl.

En hipster, komplet med schnurbard og Liebeskind-briller til sine clubbingvenner fra Kulturformidling på stranden: "Det gør ondt at blive voksen." Dagen efter prøvede en af mine venner at overbevise mig om at "det er hårdt at blive voksen," fordi man skal ordne boliglån og bilforsikring og shit. Og det er jo crap, det gør fandeme hverken ondt eller er hårdt at være voksen, man slipper for at bekymre sig om hvor hårdt det er og hvor ondt det gør og kan fokusere på at få lortet til at fungere. Halv-/unge mennesker, mand, tsk! :roll:

Brugeravatar

I Føtex i Guldsmedegade i Århus efteråret 2001 ("det skærende/stikkende efterår"):

- Hey, man, hva' så. Hold kæft, det er lang tid siden, man. Hva' så. Fedt og se dig igen, man. Hva' så. Hvad laver du for tiden?
- Jeg ser fjernsyn.
- Nå. Cool. Vi ses, man.

Brugeravatar

Geografisk sted: kåbehå æn
Jon A skrev:
En aldrende amerikansk turist på en fortovscafé i Strædet på et vakkelvornt spansk til sin latinakone: "Hvad er det for en kultur de har i det her land?" Så sukkede de lidt mere, og så gik de fra deres halvtomme øl.

En hipster, komplet med schnurbard og Liebeskind-briller til sine clubbingvenner fra Kulturformidling på stranden: "Det gør ondt at blive voksen." Dagen efter prøvede en af mine venner at overbevise mig om at "det er hårdt at blive voksen," fordi man skal ordne boliglån og bilforsikring og shit. Og det er jo crap, det gør fandeme hverken ondt eller er hårdt at være voksen, man slipper for at bekymre sig om hvor hårdt det er og hvor ondt det gør og kan fokusere på at få lortet til at fungere. Halv-/unge mennesker, mand, tsk! :roll:

Der er en tekst på Month of May fra den nye arcade fire som siger:
So young, so young.
So much pain for someone so young.
I know it's heavy, I know it ain't light
But how are you going to lift it with your arms folded tight?

Noget helt andet: I søndags var min meget højgravide kæreste og jeg i Empire på Nørrebro. Vi var i bil og da vi gik hen til den for at køre videre kom der en flok på 10 indvadrerknægte som totalt så ud som om de var ude på ballade. Da de så os begyndte de at løbe hen til os og omringede os. Jeg blev sgu ret nervøs må jeg indrømme. Så råbte de:
Hvornår skal du føde? Hvad bliver det? En dreng!? Så er du sikkert herrestolt mand, hva´?! Vi synes han skal hedde Rasmus. Hey mand husk at holde døren for din dejlige kæreste. Hun er en prinsesse! Held og lykke!

Og så gik de videre lol

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 560 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Næste

Alle tider er UTC + 1 time