Dato og tid er 24.11.2017 23:11:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 213 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Næste
Forfatter besked
 Titel: Lasse Basse-tråden
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Spotify: 113178764
Vi bliver nød til at have sådan en tråd. Ellers ville citater som det følgende bare gå i glemmebogen:

Citat:
Lad mig citere Niels Brinch, i Søndagens BT; hans motto lyder:

"At vove er at miste fodfæste for en stund. Ikke at vove er at miste sig selv". Intet er mere rigtigt.

Var det virkeligt Niels Brinch der fandt på det?

Citat:
Før i tiden når jeg var med Henrik og Sanne, på heldages drukture, da kom jeg ned i byen pissefuld, og lignede en dansende bjørn, der var stukket af fra sit fangeskab. Og hvad fik jeg ud af det ? Intet ! Man kommer sgu ikke i kontakt med nogen, når man er så vissen, og fisse kan man da slet ikke få. Pigerne gider ikke en fuld mand, så jeg forstår så udemærket, hvorfor jeg ikke har fået fisse siden 2003

...

Nu vil jeg bare gå på værtshus, og nøjes med at drikke med måde, og måske det føre til, at jeg pludselig score en god steg.

Og dem er der sgu mange af i Holstebro, der kan Struer slet ikke være med. Struer er udemærket, hvis man lige trænger til en øl. Men pigerne i Struer er kedelige og klædt meget konet.

Men pigerne i Holstebro, de dyt-i-bamse-mig smukke, og de går i byen med lange røde negle, og små dristige kjoler. Såer der sgu noget ved, at gå næsten ædru i byen.

/Troels

Profil Hjemmeside 

Titel: Re: Lasse Basse-tråden
Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Citat:
Pigerne gider ikke en fuld mand

Det har jeg empirisk bevis for, ikke passer. Men det kan være det forholder sig anderledes i Struer. Jeg tror dog Lasse-Basse bare burde klø på, og se om ikke det kan lykkes en dag?

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Spotify: 113178764
Jeg tror sgu det er Fisker Thomas der står bag:

Citat:
På Venø Sammensurium skulle Rock Nalle iår give koncert ,og gratis at opleve. Vi nåede derover præcis 5 minutter før han gik på scenen.
...
De satte højre fod på blues pedalen og trykkede den i kælderen, og så kom der fut i fejemøjet. Blues går lige i kønsorganerne det rykker i folk, og man gynger med og vipper med foden.

Blues handler om knuste hjerter, men også om glæde. Jeg hader når Tue West og Tim Christensen, kommer med deres ævlebævle tudepops sange, det er så klamt at man får brækfornemmelser. Men blues rykker, man bliver glad i låget og griber ud efter sin luftguitar.
...
"På min fars roemark i Skjern" og "Gode gamle Fru Olsen".Og sangen han byttede for et par sko med Kim Larsen " Min Amanda".
...
Og som ekstra Nummer fik vi "Jeg kan li' store babser".

/Troels

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500
jeg taler af erfaring, når jeg siger, at pigerne i struer gider en fuld mand/dreng whatever. det samme gælder pigerne i holstebro. ja, nok de fleste steder, når det kommer til stykket.

jeg synes nu, at der noget ved hende damen fra struer, jeg kysser på.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Hvis Lasse-Basse havde mødt hende, før hun mødte dig, så havde meget nok set anderledes ud i både Lasse-Basses og dit liv, Hagemann.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

ak ja. du har ret. hendes liv havde nok også været noget anderledes. den blog er sgu skræmmende. han frekventerer det eneste sted, jeg går i byen, han er vild med øl og pøller, og så har han arbejdet på birn. det er jo mig.

jeg hader mit liv.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen
Je er blevet fan af Lasse Basse. Som boriz skriver, så er det virkelig kun mad, priser og dejlige damer over fyrre, han skriver om, eller det vil sige, ind imellem bliver han politisk og dyb:
Citat:
De unge idag er meget voldige og fylder sig med narko. Det er en sneboldeffekt der har baggrund i en manglende opdragelse og en forfejlet politik.

Citat:
Normalt i en kirke bruger man unge piger der synger kønt, men det var 3 gamle kællinger der stod oppe ved orglet, og det lød faktisk ikke særligt kønt . Da de begyndte at synge, lød det nærmest som et trafikuheld. Flere børn kunne ikke holde masken, og de begyndte at grine, vi voksne kunne heller ikke holde masken. Vi blev dog mødt af forargede blikke, fra de stive vestjyske bønder. Så der faldt ro i kirken, og de gamle kællinger kunne synge i fred.

Citat:
På River Saloon, var der fadbamser til 20 kr., og masser af mennesker. Der havde vi en hyggelig aften

Det lyder som et levn fra da Holstebronx-mafiaen styrede Svingninger. (Ikke fordi Hagemann ikke styrer, men...)

Titel:
Brugeravatar

jeg styrer sgu ikke så meget, men jeg ved, at han lyver. for en fadøl koster 25,- medmindre det er fredag eftermiddag.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Stanford University
Citat:
Så skulle vi kigge nærmere på dildoerne. Der var en stor en med lys og bakgear, og skønne vibrationer. Og et fjernstyret æg, som kvinden kan sætte op, og manden kan styre. De kan så gå i kirke eller i Føtex, og se hvorledes ægget virker.

Foetex? Kirke? Haardt.

Titel: Re: Lasse Basse-tråden
Brugeravatar

Geografisk sted: 2400.
Fisker Thomas skrev:
Citat:
Pigerne gider ikke en fuld mand

Det har jeg empirisk bevis for, ikke passer. Men det kan være det forholder sig anderledes i Struer.

De struer-piger...
Lasse-Basse skrev:
Tanja spurgte om jeg havde prøvet at slikke fisse før ? Nej det havde jeg jo ikke, for sådan noget ville pigerne i Struer ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 213 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time