Dato og tid er 22.02.2018 03:56:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LP vinyl Numero + også bøger

Geografisk sted: [quote]Jeg tror ikke, at Gud var ikke klar nok til at snakke.[/quote]
hey jeg er notorisk dårlig til at aftale med men ikke længere, fordi jeg er helt sikkert i København på fredag, hvis nogen vil købe noget og have det den dag. Ellers kan jeg sende med posten.

Codeine: Barely Real / nm/nm, 100 kr
Willie Wright: Telling the Truth / nm/vg++, 100 kr klassisk soul med akustisk guitar
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... m0oNTn6-TM, https://www.youtube.com/watch?v=ZzhpMMz065s
Love Apple / nm, 100 kr uudgivet produceret af Lou Ragland
https://www.youtube.com/watch?v=rfe-_UK8eJg, https://www.youtube.com/watch?v=JTv-iza67Ts)
Lone Star Lowlands / nm/vg++, 125 kr
Catherine Howe: What A Beautiful Place / nm/nm, 125 kr (alle på Numero)

Primo Levi: Samtaler og interviews 1963-1987, 50 kr
Giuseppe Tomasi di Lampedusa: Leoparden (2005), 50 kr
Majse Aymo-Boot: Spørgsmålene, 100 kr
Flann O'Brien: Den tredje politibetjent, 50 kr
Denis Johnson: Train Dreams
Denis Johnson: The Stars At Noon, 50 kr for begge to
Simon Lays: The Hall of Uselessness, 50 kr
Jørgen Leth: Den gule trøje i de høje bjerge, 50 kr
Line Knutzon: Camille Clouds dagbog, 100 kr

Citat:
Lone Star Lowlands
The second in Numero's series of peeks into the world of regional studios hones in on Mickey Rouse's Lowland operation out of Beaumont, Texas. Long after the Bopper's plane crashed and the Winter brothers Johnny and Edgar and Janis Joplin split, Texas' Golden Triangle was home to a vibrant scene of musicians, songwriters and entrepreneurs just trying to make it in Houston, let alone the world.

From the ashes of a vibrant garage and stage band scene, the Lowland studio and its clientele were formed. Holed up in a run-down strip mall, groups like Mourning Sound, Insight Out, Sage, Sassy, Mother Lion, Hope, Circus and Boot Hill tracked out hundreds of demos, most of which were put on the shelf and left to bake in the south east Texas heat. Until now.

Over the last two years Numero has painstakingly gone through every tape in the studio's archives, selecting the best of the best (22 for the cd, 28 for the two lps) for this peerless compilation. The songs themselves run the gamut; southern boogie rock, CSNY clones, british blues thunder, garage-psych hangovers, Morriconeesque supper club instrumentals, yacht rock and what can only be described as Bobby McPherin fronting the Velvet Underground are threaded together in the way only a tight knit scene can be. Forget bringing these treasures back to life, Numero is giving them the life they never had.

Senest rettet af soledad 30.01.2018 13:09:22, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: LP vinyl + også bøger
Brugeravatar

Jeg vil gerne købe Spørgsmålene. Hvor i København?

Geografisk sted: [quote]Jeg tror ikke, at Gud var ikke klar nok til at snakke.[/quote]
Selvfølgelig mulighed for nedslag hvis nogen er interesseret i noget.

Geografisk sted: Dodge City
Jeg tror, at Palesaint er intra i Spørgsmålene.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time