Dato og tid er 25.11.2017 04:50:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Køb (dele af) Broder Salsas anlæg

Geografisk sted: Dodge City
Jeg og min kæreste skal flytte om lidt tid, og kombineret med kløe i hi-fi-aftrækkerfingeren betyder det, at jeg vil prøve at sælge mit anlæg. Det er sikkert ikke lige Svingningermateriale, men here goes.

Forstærkeren er en Lyngdorf TDAI 2170 med såkaldt analogt modul. En digital bandit med indbygget og ekstremt velfungerende rumkorrektion, så hvis man sidder i et tvivlsomt lokale med håbløs højtalerplacering, var det måske noget? Nyprisen inkl modul var 23000,- Den er ret svært at prissætte, men på hifi4all og dba har jeg forsøgt mig med 15.500,- Jeg er klar på et godt tilbud, hvis en svinger melder sig. Kan sågar bringe ud i Kbh.

Så prøver jeg også at sælge mine Epos M15.2 gulvhøjtalere. Dem er der til gengæld ikke så meget pis med - de spiller bare godt. De er den primære årsag til salgstankerne, da jeg ikke kan få plads til dem det nye sted. Dem har jeg sat til salg for 3000,-.

I følge Eini er jeg en god sælger, så kom endelig frisk, hvis der er lidt skattepenge, der brænder i lommen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time