Dato og tid er 19.11.2017 20:55:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2821 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Metaltråden
Brugeravatar

Geografisk sted: Nbro
Nej, det er dig der døv. Døv.

(har du nogensinde lyttet til de keyboards? :lol: )

Brugeravatar

Geografisk sted: Working class hero.
Spotify: 114022072
Et ufatteligt svigt og et tab for Vanvidslisten...
Her få dage før valget tror vi stadig på sejr.

Norge, Norge, Norge
(Screaming)

Brugeravatar

Geografisk sted: Internetistan
Jeg har vitterlig prøvet med Bal Sagoth, og jeg hylder selvfølgelig Kongen og El Manos vanvidsinitiativ, men jeg kan ikke. Det er simpelthen så gøglet, at man sidder og krummer tæer som en anden jon a.

Savatages Hall of the Mountain King, hold da ferien, mand! Bedst som man har afskrevet Borgmesteren, så får man sgu lige den motorvej i Jylland alligevel.

Det hele spiller. Fede riffs og stærk storytelling. Når man når til Prelude to Madness, som helt afgjort er top-gøglet, så er man faktisk klar til det. Man kan slet ikke få nok af det. Så bum! Hall of the Mountain King lige i bollerne! Det synger til himlen!

Og så er Jon Oliva en fremragende sanger -- kæmpe register -- med stor vokalmæssig indlevelse, uden det bliver fjollet, synes jeg. Trist, at han har haft et lidt hårdt liv.

Jeg synes faktisk, rytmeguitaren er noget af det bedste. Bare bundsolid og bastant hele vejen!

Brugeravatar

Geografisk sted: Kødbyen, 1978
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643
Hansen skrev:
krea skrev:
Får musikerne flere penge ud af at jeg lytter til dem gratis på bandcamp end spotify? Er der nogen af jer musikertyper der ved det?

Musikere tjener intet ved at du lytter på bandcamp, men hvis du vælger at købe dér, så får de næsten alle de penge du betaler. I kontrast til for eksempel Itunes, hvor musikerne får meget lidt.
Til gengæld kan bandet se hvordan du har fundet frem til det (hvad du har googlet eller hvilken side du har linket fra), og det kan være nyttigt i forhold til deres PR-arbejde.
Jeg havde tidligere et band der på to forskellige plader udgav sangene "too many cunts on the dancefloor" og "fat sucking vampire". Utroligt mange fandt vores side ved at google sucking cunt .
Tak for opklaring. Jeg tænkte nok at det var noget i den retning.

Brugeravatar

Geografisk sted: På pension
Det er selvsagt ikke alle beskåret at være i stand til at #rumme storheden i Bal-Sagoth. Men jeg undrer mig oprigtigt, hvis man ikke kan høre, at elementerne er ret velintegrerede (om man så kan lide dem eller ej).

Personligt har jeg altid syntes Savatage var enten kedelige eller pinlige, når jeg tilfældigt hørte lidt af dem. Men at noget umiddelbart er pinligt plejer jo i sidste ende at betyde, at det har potentiale for at være godt. Så forleden prøvede jeg med "The Dungeons Are Calling" og det virkede umiddelbart en del bedre end noget af det jeg tidligere har hørt med bandet.

Kan borgmesteren, som vel må anses for den residerende Savatage-autoritet, oplyse om det er sandt, at de har lavet nogle kedelige plader?

klap vil du have.
Stolt som en pave
modtager du skænd
som en nådegave.
- Uddrag fra digtsamlingen “Hviskende brise” af Prins Henrik

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Jeg er med på Savatage! Både Hall of the Mountain King, men sgu også den mere broadwayske Gutter Ballade.
When the Crowds are Gone mand! Er helt med borgmesteren her!

Selv om det måske nok er tand for griset til mange smc-borgere er jeg også helt solgt på Believe fra Street Rock Opera (Jon Oliva påstår i en anden video at Dio er forstår og støtter mig).

Believe er vel en slags søster-sang til When The Crowds Are Gone. De to sange har sammme ublu patos og deler da også flere stroffer. Her i en live version med Jon Oliva's Pain.

Stærke sager! Det ligner at Jon har druknet sorgen over tabet af broderen Criss i calsone-gallore! Men han synger jo stadig som en rockgud, som han sider der bag elklaveret med vind og strålekrans i de tynde lokker

Har smc/svingninger slet ikke en powerballadetråd? Ellers burde borgmesteren nedsætte et udvalg.

Angående valgkampen:
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om den diskrette Savatage kort spillet sideløbende med den pøbelleflende Ozzy tråd er ufattelig stærk valgkampagne af borgmesteren. Eller om det er fornærmende obvious manipulation...

Brugeravatar

Destruction og I Am Morbid spiller i aften. Gider man løfte sin priviligerede røv ind og høre det? Jeg aner intet om det. Kan jeg lide det?

Brugeravatar

20 sekunders youtube svarede. Sikke en omgang pøllet bras.

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Jeg er fuld lige nu, men jeg vil gerne understrege, at jeg elser Jon Oliva og 'Believe'. Oliva er en sand metalgud og også en almen gud.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Oliva er simpelthen én af de største.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2821 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Næste

Alle tider er UTC + 1 time