Dato og tid er 19.02.2018 13:16:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

:shock:
Afstemning sluttede 24.01.2018 08:19:44
Cosmic Rupture 42%  42%  [ 8 ]
One Down, One Up 58%  58%  [ 11 ]
Afgivne stemmer : 19
Forfatter besked
 Titel: Re: hehe
Brugeravatar

Geografisk sted: Vesterbro
secondtoughestintheinfant skrev:
Min tese om at postpunk er studentikos young adult-musik er i hvert fald blevet styrket yderligere i løbet af KONGECUP17.

Holy freak! Jeg overså lige, at secondtoughest beskyldte noget for at være studentikost! :lol:

Det er sådan lidt... Øh? Hvad bliver det næste? At Palesaint kommer ind og beskylder noget for at være for prætentiøst? At Tonic Satan synes, at folk brøler for meget? At Jonas udnævner noget til at være GOAT? :o

Tonic Satan skrev:
Vi andre morer os fint med uretfærdigheden, og når dig og Spacey selv blærer jer med at have ødelagt de andres lege i Folkeren, så er det sguda nærliggende at tro, at det er det, du gør.

Øh? Jeg troede ironien var rimelig tyk. Det er rimelig langt fra, den måde jeg opførte mig på i folkeskolen. Med Phisteria er jeg til gengæld lidt mere i tvivl. :lol:

Brugeravatar

Tonic Satan skrev:

Lad dog være at spille krænket, fordi man påpeger din pattebarnsadfærd. Vi andre morer os fint med uretfærdigheden, og når dig og Spacey selv blærer jer med at have ødelagt de andres lege i Folkeren, så er det sguda nærliggende at tro, at det er det, du gør. Eller prøver på.

Der var sguda ingen der 'blærede' sig med noget. Når en profil stiller op med en sviner analyse, og en flok also-rans står klar og nikker i kor, så går man da for helved' ikke ind og skriver 'arj-lad-vær-det-passer-ikke' , man tager den på sig og griner af af det samtidig s'føli. Lad nu være med at gøre dig dummere end du er.

J Spaceman skrev:
Øh? Jeg troede ironien var rimelig tyk. Det er rimelig langt fra, den måde jeg opførte mig på i folkeskolen. Med Phisteria er jeg til gengæld lidt mere i tvivl. :lol:

Hov hov 8)

Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
J Spaceman skrev:
secondtoughestintheinfant skrev:
Min tese om at postpunk er studentikos young adult-musik er i hvert fald blevet styrket yderligere i løbet af KONGECUP17.

Holy freak! Jeg overså lige, at secondtoughest beskyldte noget for at være studentikost! :lol:

Det er sådan lidt... Øh? Hvad bliver det næste? At Palesaint kommer ind og beskylder noget for at være for prætentiøst? At Tonic Satan synes, at folk brøler for meget? At Jonas udnævner noget til at være GOAT? :o

Tonic Satan skrev:
Vi andre morer os fint med uretfærdigheden, og når dig og Spacey selv blærer jer med at have ødelagt de andres lege i Folkeren, så er det sguda nærliggende at tro, at det er det, du gør.

Skal man endnu engang understrege, at mangel på at fatte noget ikke nødvendigvis gør dette "noget" prætentiøst? Er du prætentiøs, når du ævler om statistikker og matematik til en fra humaniora? Og nej, jeg aner ikke, hvordan du var i Folkeren. Men hvis vi havde gået i klasse sammen havde jeg håbet på at du kom ind mod muren hvert frikvarter. :evil:

Brugeravatar

phisteria skrev:
Når en profil stiller op med en sviner analyse, og en flok also-rans står klar og nikker i kor, så går man da for helved' ikke ind og skriver 'arj-lad-vær-det-passer-ikke' , man tager den på sig og griner af af det samtidig s'føli. Lad nu være med at gøre dig dummere end du er.

Tja, jeg forstår i hvert fald ikke, hvad der står der. Jeg ved ikke, hvad du mener med svineranalyse og also-rans. Er det de prætentiøse?

Brugeravatar

Geografisk sted: Vesterbro
Jeg har ikke lyst til at skændes. Skal vi ikke alle sammen være gode venner og lade være med at skrive nedværdigende om hinanden og hinandens musiksmag? <3

Brugeravatar

Geografisk sted: Nbro
J Spaceman skrev:
Jeg har ikke lyst til at skændes. Skal vi ikke alle sammen være gode venner og lade være med at skrive nedværdigende om hinanden og hinandens musiksmag? <3

Fuck dig, din bums!
Det eneste som stinker værre end din musiksmag er dine sokker :evil:

Fedt du er begyndt at høre italo-prog og skriver du ikke også snart i Motorpsycho-tråden igen?

Brugeravatar

Geografisk sted: Stanford University
Tonic Satan skrev:
vi havde gået i klasse sammen havde jeg håbet på at du kom ind mod muren hvert frikvarter. :evil:
Krænker-trussel? Damn, godt jeg ikke gik i skole i Sønderjylland.

Brugeravatar

Årh, adgangen til billige Ritter-Sport, dåsebajere og Tutti-Frutti på RTL trak ellers gevaldigt op.

Brugeravatar

Tonic Satan skrev:
phisteria skrev:
Når en profil stiller op med en sviner analyse, og en flok also-rans står klar og nikker i kor, så går man da for helved' ikke ind og skriver 'arj-lad-vær-det-passer-ikke' , man tager den på sig og griner af af det samtidig s'føli. Lad nu være med at gøre dig dummere end du er.

Tja, jeg forstår i hvert fald ikke, hvad der står der. Jeg ved ikke, hvad du mener med svineranalyse og also-rans. Er det de prætentiøse?

Du får et hint...

Tonic Satan skrev:
...og når dig og Spacey selv blærer jer med at have ødelagt de andres lege i Folkeren, så er det sguda nærliggende at tro, at det er det, du gør. Eller prøver på.

Ellers er jeg enig med Spaceman, gider ikke bruge yderligere tid på random svinere.

Brugeravatar

Der er vist ikke vildt mange also-rans i den tråd. Og når du selv har opfordret Spaceman til at holde sig til postpunktråden, og at man ikke skulle tage kongecup seriøst for 14 dage siden, og alligevel bliver ved med at trolle i den ene tråd efter den anden, så er det nærliggende at tro, at du bare vil pisse folk af, fordi du kan, i hvert fald. Men godt, at I var mønsterelever.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time