Dato og tid er 20.11.2017 01:25:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2825 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 279, 280, 281, 282, 283
Forfatter besked
 Titel: Re: De bedste computerspil
Brugeravatar

Nåede du ud af ruinerne?

And weave strange patterns on the snow

Brugeravatar

Geografisk sted: Funkytown
Hjælp søges!!!

Jeg har endelig købt mig en PS4. Ny, fra butik.
Er kommet hjem, har sat den op, tilføjet et betalingskort til PlaystationStore, købt et par spil på bud. Så i går ville jeg købe endnu et spil, men så sagde den, at der var fejl i mine kortoplysninger. Jeg tjekkede, de var som de skulle være. Så prøvede jeg i stedet at tilknytte min paypal-konto. Stadig samme fejl.
Så prøvede jeg at slette mine kortoplysninger, og betale via Paypal igen. Den sagde stadig fejl i mine kortoplysninger??!?!

Senere på aftenen prøvede jeg at logge på PSStore på min mac, og overføre penge til min wallet via PayPal. HURRA, det lykkedes, men jeg havde valgt et ret lille beløb, ikke nok til det ønskede spil. "Det kan være en midlertidig løsning", tænkte jeg, indtil jeg får fikset det med kortet, så jeg tilføjede nogle flere penge. Men næ nej, så meldte den pludselig fejl igen. Det gør den stadig her til morgen, og jeg har ikke ændret noget siden det fungerede i går.

Jeg er ret mystificeret her. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre modtages med kyshånd! Det er lidt underligt, at den først siger ja, så nej... op til flere gange uden at jeg har ændret oplysninger.

Citat:
Hygger også lige med budding

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Fanget i en dykkerklokke på havets bund.
Det lyder mystisk. Måske et fjollet spørgsmål, men har du forsøgt bare at købe spillet direkte gennem PS Store på din Mac? Det kan også tænkes, at det simpelthen bare er en form for maintenance-ting på PSN.

Brugeravatar

Geografisk sted: Funkytown
Ja, det var faktisk der jeg første gang fik fejlen.
Var først bange for at det var mit kort, da jeg jo ikke havde ændret noget omkring kortet, men kunne godt købe energidrik og flæskesvær i Brugsen i Snertinge.

Læste på en officiel-side på US-store omkring fejlkoden, at hvis man ændrede oplysninger og den lavede den fejl, var det nok pga. forkerte tegn, og man skulle vente 24 timer før man indtastede nye oplysninger. Men det undrer mig, det med, at jeg ikke har ændret nogle oplysninger. Nu er de 24 timer snart gået, men ville stadig lige høre her, da min situation jo ikke er ens fra hvad de beskrev.

Citat:
Hygger også lige med budding

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: concrete desert
tillykke med maskinen.

Formentligt skyldes dine kvaler at Sony har flagget din konto for mistænkelig aktivitet.

det eneste fix er at vente, gerne 2 dage. Jeg har læst at timeren nulstilles hver gang man prøver, så du bliver desværre nødt til at shoppe videre engang i næste uge.

Hvilke spil valgte du ellers? De bedste? 8)

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2825 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 279, 280, 281, 282, 283

Alle tider er UTC + 1 time