Dato og tid er 18.02.2018 00:13:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3061 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: De bedste computerspil
Brugeravatar

JOYCON?!

Brugeravatar

Geografisk sted: Dr. Wily's Castle
Mit main våben i Nioh er spyd i mid stance. Fra start til slut (inklusiv DLC). Der er enkelte fjender jeg bruger high stance mod, som f.eks. yokai samuraier, men det er fordi de har en tendens til at steamrole mig. Jeg fortrækker spydet da det har god længde, medium smadder og nogle dødsens farlige combo'er som f.eks 3 x jab + møllehjul technique. En rigtig life drainer og sindsygt hurtig at eksekverer. Når det kommer til rustning veksler jeg mellem fuld iga outfit og The Red Demon. Måske ikke dem der giver allermest beskyttelse, men til gengælde vejer de ikke en skid og giver oftets gode bonuser hvis man har hele sættet. Det er en bitch at soul matche jo længere man kommer hen, så man bliver nød til at farme en del for at kunne buffe dem op.

Jeg har også pænt meget fokus på min Ninjutsu. Sloth talismans er et must, og så mange af dem så muligt. Til senere bossfights er de en life saver! Samme gælder Tiger Running scrolls og det semi-usynligheds scroll jeg ikke kan huske hvad hedder. I hvert fald til baner der kræver stealth skills.

Og så lige noget helt andet.

Street Fighter V har fået en kærlig og ikke mindst kærkommen makeover for 2 uger side, så jeg er begyndt at #fighte igen. De har ENDELIGT fået styr på balance, hitboxes og match making. Fightmoney er stadig en bitch at grinde og sindsygt ubalanceret, men core gameplay er der ikke en finger at sætte på. Jeg ved godt, at fighting games ikke er særligt populært her i tråden. Men skulle nogle af jer have lyst til at duke it out, er jeg mere en frisk.

Brugeravatar

Og nu vi er ved fighting games. Dragon Ball: FighterZ er lige udkommet og ser HELLA fedt ud! Det har fået gode anmeldelser over hele linien, så jeg glæder mig EKSTREMT meget til at dykke ned i det. Jeg har ikke spillet nogle Dragon Ball spil siden Budokai Tenkaichi serien som Dimps udviklede. De var aldrig rigtig gode og lidt af et grind. Samme indtryk fik jeg af Xenoverse 1 og 2. Så thumbs up til Arc System Works for endeligt at have lavet et bomben Dragon Ball spil. Håber fanme at man kan spille som Mr. Satan!

Brugeravatar

Jeg har længe gået og kigget på Guilty Gear fra Arc System Works, da jeg har haft lidt lyst til at spille et kampsil igen. Guilty Gear virker bare, som en ret stor mundfuld, hvorimod at Dragon Ball: Fighter Z virker mere begyndervenligt, end hvad Arc System Works ellers plejer at spytte ud. Jeg går lidt og overvejer at samle det op.

Monster Hunter World har også release i dag. Jeg vil gerne lige gennemføre Salt and Sanctuary (som i øvrigt er vildt godt - tak svingninger for den anbefaling!), før jeg giver op på min backlog og bare spiller Monster Hunter World. Jeg synes betaen gav et rigtig godt indtryk, som fint bevarede de klassiske mekanikker fra serien.

Brugeravatar

Guilty Gear er ret komplekst mht. combo system. At lære det kan godt tage ret lang tid. Plus, man bliver slagtet online og folk er nådesløse. Mere end i SF V. Af det jeg har spillet af FiZ indtilvidere er det mere overskueligt, da spillet inviterer til at bruge flere fighting styles. Systemet er faktisk ret dybt, da det både henvender sig til rookies, der ikke kan finde ud af at eksekverer én eneste combs, og veteraner der kan lave 100 hit combos. Det gør, at alle har en mulighed for at følge med, også nyde online delen uden at blive steamrolled totalt. Det er sgu ret fedt. Matchmaking fungerer også vildt godt, da man både kan søge efter fights med andre der er på samme niveau som en selv, og andre der er bedre. Der gælder både i ranked og casual matches. Biiiiig thumbs up herfra.

Stor anbefaling herfra. Det største minus herfra er: HVORFOR KAN JEG IKKE SPILLE SOM MR. SATAN!!!! Havde sådan glædet mig til at lave mit Mr. Satan/Buu dream team :cry:

Billede

Brugeravatar

Mr. Satan er en ægte konge. En af de få 'sjove' animekarakterer som rent faktisk er sjove. Hans venskab med Bøh var et af seriens højdepunkter.

Brugeravatar

Antimatter skrev:
Mr. Satan er en ægte konge. En af de få 'sjove' animekarakterer som rent faktisk er sjove. Hans venskab med Bøh var et af seriens højdepunkter.

E9! Jeg er også stor fan af Kame Senin. Hey, en liderlig kamptræner...

Brugeravatar

Billede

Den var nok ikke gået idag.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg er ikke hjemme i denne weekend, men det øjeblik jeg kommer hjem søndag skal jeg spille MHW. Jeg har slet ikke den disciplin som Naunyn. Jeg glæder mig helt groteskt meget. Nu er det selvfølgelig også grunden til, at jeg købte en Pro. Jeg så Gaijin Hunters anmeldelse og har nærmest ikke tænkt på andet siden. Jeg har altid været ret enig i hans betragtninger, og det hæver bare forventningerne, at han udnævner det som det bedste Monster Hunter til dato. Nu må søndag gerne komme.

Brugeravatar

Geografisk sted: Stanford University
Okay, Monster Hunter World ser sgu' fedt ud. Måske er det alligevel noget for mig, det er lidt mit indtryk af demoen ikke rigtigt gav fangede hvor kompleks en verden man bliver smidt ud i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3061 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307  Næste

Alle tider er UTC + 1 time