Dato og tid er 22.02.2018 07:54:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3064 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: De bedste computerspil
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
De bruger det meste af den seneste 8-4 Play podcast på at diskutere det. Måske det kan være behjælpeligt med at svare på eventuelle spørgsmål? Derudover er det også den bedste gamingpodcast around.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kødbyen, 1978
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643
Att: Alle Switch-ejere: 1/2-noise, K-bot, Panda, Hitler, andre?

Har I også problemer med at I ikke kan vælge game-mode når I er på jeres Switch? Jeg kan slet ikke aktivere muligheden for at vælge "scene" som det hedder i Sony-lingo. Så jeg ved ikke om tv'et er makset ud ift. minimum lag.

Men ellers er det jo den perfekte konsol til indie-spil fordi man kan tage dem med. Jeg har bl.a. købt Battle Chef Brigade, Oxenfree og Steamworld Dig 2, og Owlboy, Terraria, Night in the Woods og Inside er på vej. Jeg håber flere bliver portet. I prioriteret rækkefølge:

OlliOlli 1+2
Fez
Don't Starve
Nex Machina
The Banner Saga 1+2
Cuphead
Rock of Ages 2
Cities: Skylines (er lidt usikker på om skærmen er for lille on the go)
Salt and Sanctuary
Firewatch
Towerfall Ascension
ABZÛ
Prison Architect
Little Nightmares
Super Cloudbuilt
Hyper Light Drifter
The Witness
Trine 1+2
Guacamelee

Dem ville jeg alle sammen købe igen for at spille dem hvorsomhelst.

Brugeravatar

Geografisk sted: Dr. Wily's Castle
krea skrev:
Har I også problemer med at I ikke kan vælge game-mode når I er på jeres Switch? Jeg kan slet ikke aktivere muligheden for at vælge "scene" som det hedder i Sony-lingo. Så jeg ved ikke om tv'et er makset ud ift. minimum lag.

Nej, det problem har jeg ikke haft på mit tv. Har du prøvet alle hdmi indgange på dit TV? I øvrigt skal du lige huske at checke, om din skalerer korrekt med dit tv. Tjeck indstillingerne på din Switch og se om det matcher.

Brugeravatar

Battle Chef Brigade er i øvrigt #masterchefkonge. Cooking game+80'er anime = en vinder.

Brugeravatar

Kinky Robot skrev:
krea skrev:

Nej, det problem har jeg ikke haft på mit tv. Har du prøvet alle hdmi indgange på dit TV? I øvrigt skal du lige huske at checke, om din skalerer korrekt med dit tv. Tjeck indstillingerne på din Switch og se om det matcher.
Hmm, må lige rode med det, men der er ikke flere indgange at vælge, så jeg kan kun bytte rundt. Hvordan ved jeg om det skalerer korrekt?

Brugeravatar

Gå ind i System Settings og vælg TV Output. Vælg derefter Adjust Screen Size. Der kan du finindstille hvor meget af din Switchs output skal fylde skærmen. Med hensyn til dit problem med at aktiverer Game Mode på dit fjerne, er jeg ved at undersøge, om andre har haft lignende problem. K-Bots mor har et Sony Bravia tv og der kan jeg sagtens bruge Game Mode når jeg hooker min Switch op. Hvilken model er din fjerner?

Brugeravatar

Et par nyttige tip fra en Switch Reddit. Take a gander. Måske nogle af deres råd kan bruges, hvis du ikke kan få aktiveret Game Mode.

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch ... ocked_fix/

Brugeravatar

Tak for support, K-Bot, du er en champ. Jeg må lige rode med det i aften. I går forsøgte jeg at bytte port til en anden hdmi-indgang hvor jeg godt kan skifte scene. Så snart Switchen kom derover kunne jeg igen ikke. Jeg overvejer om det måske er noget med det hdmi-stik der følger med Switchen, at gøre, ellers er det måske de tv-indstillinger du foreslår. Det skal dog nævnes at jeg ikke oplever nogle problemer, det kører som smurt, jeg vil bare gerne være sikker.

Og hvor er Super Mario Odyssey dog bare konge. Jeg har det så sjovt med det.

Brugeravatar

Half_Noise skrev:
Jeg har slet ikke den disciplin som Naunyn.

Den disciplin havde jeg så heller ikke just selv. Hvad synes du om det?

Et par af mine tanker, om Monster Hunter World:
- Det føles mere flydende, end DS udgaverne. Jeg ved ikke, om gameplay'et er lidt hurtigere, eller hvad det er, men det har et bedre flow.
- Jeg har indtil videre kun rigtig udforsket første område, Ancient Forest, men jeg er helt vild med leveldesignet og at der ikke er loading screens områderne i mellem. Det er let at fortabe sig i verden og bare løbe rundt på en expedition en fyrre minutters tid, uden egentligt formål.
- Det er for fedt, når monstrene kommer i kamp med hinanden. Min indre Godzilla fan jubler hver gang!
- Jeg forstår ikke, at Monster Hunter World synes at Great Sword er mere begyndervenligt end Lance.
- Det er en virkelig stor fornøjelse, at se monstrene folde sig ud på storskærm. Det er endnu mere sjovt, at se gamle gengangere, som Rathian og Ratholos, der nærmest kæmper som dem selv, bare i flottere grafik!
- Questgiverne japper spilleren mærkeligt igennem hovedquestsne og HUD'en er nærmest overfyldt med information.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg er enig i stort set alt hvad du skriver. Med ca. 20 timer siden søndag må jeg sige, at det er alt hvad jeg havde håbet på. Det er stadig lidt uoverskueligt at holde styr på alle stats, men det hører sig vel nærmest til franchiset. Combat virker langt mere flydende, jeg er helt vild med de åbne maps, kampene mellem monstre og har også været glad for de nye monstre. Jeg er lige kommet til Coral Highlands, og det er fandeme et flot map. Jeg var lidt bange for at spillet var gjort nemmere end de tidligere udgaver, for at åbne op for nye spillere, men så skulle jeg ud på en Anjanath-jagt, og så var den gode gamle feeling tilbage.

Hvis Capcom regner med at droppe G/Ultimate-systemet og istedet opdatere MHW løbende, så kan det blive et af de helt store spil i historien. Allerede blot det, at næste tilføjelse bliver Jho er virkelig lovende!

Hvad mainer du, naunyn? Jeg har før mainet Charge Blade og Long Sword, men er skiftet til Hammer og Bow. Jeg har aldrig spillet ranged i særligt stort omfang, så der er en del nyt at lære, herunder Critical Distance og den slags, men det kommer nok hen ad vejen. Hammer har virkelig været fedt at lære, bare tæve løs på hovedet af monstre, indtil de falder helt sammen. Jeg er overrasket over mobiliteten, men skal stadig lige lære hvor meget range jeg har på de enkelt angreb.

Jeg kan ikke rigtigt se andet end, at man bør eje Monster Hunter World, hvis man ejer en PS4 eller XBONE. Jeg tror sgu årets spil allerede er udkommet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3064 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307  Næste

Alle tider er UTC + 1 time