Dato og tid er 20.11.2017 01:24:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forfatter besked
 Titel: Re: Marvel-tråden
Brugeravatar

Nu kom hele den der Bucky Barnes bog, og den er ret så vanvittig. De ender med at angribe et undervandstog, og det er smukt, men jeg fatter ikke hvad der foregår. Jeg tror for øvrigt planeten i uddraget ovenover hedder Syro fordi en eller anden er fan af Aphex Twin. Der er også en planet der hedder Mer-z-bow og to aliens der hedder Ventolin og Rossz Csillag fra systemet Exai.

Kronoper!

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Nbro
Fisker Thomas skrev:
Simultant læser jeg Grant Morrissons New X-Men, som er fed, men som jeg måske også synes bliver liiiige lovlig aktuel i forhold til, at jeg ikke kan lide alt for meget real world-dilemma i den. Men den er morsom og har spændende diskussioner af nye livsformer, og der sker noget hele tiden.

Dén har jeg endnu til gode... det må blive en gang, når jeg er færdig med hans Vertigo og DC out put...

Fisker Thomas skrev:
Nogle gange er det sgu meget fedt, at heltene lige får lov at slippe lidt af og banke en skurk, uden at kosmiske kataklysmer hele tiden skal vælte ned over dem. Men måske er jeg gammeldags?

Det er du ganske givet, og samme grund værdsætter du Geoff Johns!

Brugeravatar

Sad og kiggede i Marvels wikia database. De laver virkelig nogle cool ting for tiden. Eller ihf ting med seje covers, jeg læser det ikke alt sammen.

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Kronoper!

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Jimmi Jazz skrev:
Fisker Thomas skrev:
Simultant læser jeg Grant Morrissons New X-Men, som er fed, men som jeg måske også synes bliver liiiige lovlig aktuel i forhold til, at jeg ikke kan lide alt for meget real world-dilemma i den. Men den er morsom og har spændende diskussioner af nye livsformer, og der sker noget hele tiden.

Dén har jeg endnu til gode... det må blive en gang, når jeg er færdig med hans Vertigo og DC out put...

Fisker Thomas skrev:
Nogle gange er det sgu meget fedt, at heltene lige får lov at slippe lidt af og banke en skurk, uden at kosmiske kataklysmer hele tiden skal vælte ned over dem. Men måske er jeg gammeldags?

Det er du ganske givet, og samme grund værdsætter du Geoff Johns!

1) Det er sgu ret godt, selvom nogle af tingene er liiiige langt ude nok - Xorn er Magneto, og alternative fremtider, hvor Bæstet pludselig er blevet en ond hersker og mutantkvarterer i storbyerne og sådan. Men der sker noget hele tiden, må man sige.

Men kan IKKE lide, at de gamle dragter bliver kritiseret af karaktererne. NOT COOL.

2) Ja, ham bør jeg læse mere af. Han er sgu cool. Jeg kan godt lide, at han gør det, som Morrison taler om at gøre, men som han ikke rigtig gør.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Funkytown
Findes der et sted hvor man kan se en nogenlunde time-line over (de vigtigste af) marvel-historiernes placeringer i forhold til hinanden, både i tid, men også i "univers"? F.eks. er jeg pt i gang med en række forskellige spor, og jeg kan forstå at New Avengers (læser nu) ligger efter House of M (har læst), men ligger de i samme tråd (tidligere) end Civil War, som jeg også har været i gang med, og i øjeblikket forfølger med Death of Captain America? Altså, ender jeg i Civil War, hvis jeg fortsætter med New Avengers? Og som sagt, er der et sted man kan løse lignende problemer?

Citat:
Hygger også lige med budding

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
Jeg kan ikke finde tegneserie-tråden, og Langs facebookvæg giver mig ellers vild lyst til at snakke Flip & Flop og Agent 327. Men når man nu er her, så vil jeg lige hylde Guardians of the Galaxy vol. 2. Den fik mig godt nok til at skraldgrine, som det sker alt for sjældent i en kold og mørk verden. Drax. <3

Brugeravatar

Marvel-tråden!

Ed Piskor kommer med første nr af X-MEN Grand Design til jul. Det bliver skide fedt at følge! Planen er vistnok at samle de første 200+ numre af X-Men i 'en samlet storyline som guider os igennem svineriet, i seks numre.
Hip Hop Family Tree var ihvertfald dejlig nørdet læsning, så jeg forventer at denne gennemgang af X-Men universet bliver kodyl

Og så har Piskor en fedfed streg

Billede

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tider er UTC + 1 time