Dato og tid er 18.02.2018 00:13:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 574 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: At kigge på mennesker på internettet
Brugeravatar

Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme
Billede

Starten på en milliardomsætning?

Brugeravatar

Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme
Stoler ikke på mennesker, der overgør sin ansigtsmimik på den måde Sebastian gør. Prøv at læg mærke til at han åbner munden alt for meget, når han snakker. Det er som om, at han når hans mundbevægelse burde slutte, så fortsætter den bare. Og hans øjne, der ligesom spiler sig op fulgt af det der smil, hver gang han siger noget. Lige meget hvad han siger, om det er trist eller godt eller reflekteret eller spontant. Det er alt for indøvet.

Brugeravatar

Geografisk sted: 2500
Seb har det selvfølgelig ikke godt, og hans far er psykopat. Hvem fanden kalder sin søn for skat/basse, når han er en voksen mand? Spørger bare.

Frederiks juletræsforretning tror jeg på. Hvis jeg skal have et træ næste år, køber jeg det hos ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Jallan skrev:
Stoler ikke på mennesker, der overgør sin ansigtsmimik på den måde Sebastian gør. Prøv at læg mærke til at han åbner munden alt for meget, når han snakker. Det er som om, at han når hans mundbevægelse burde slutte, så fortsætter den bare. Og hans øjne, der ligesom spiler sig op fulgt af det der smil, hver gang han siger noget. Lige meget hvad han siger, om det er trist eller godt eller reflekteret eller spontant. Det er alt for indøvet.

Gør vel, hvad han kan for at få kærlighed fra sin far, der kun taler en lille smule mindre uhyggeligt end Hermann fra City-Bilen.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Geografisk sted: Sdr. Bjert
En af mine gamle fodboldkammerater har startet sådan et fresh firma, der hedder Individuals, om hvilket han lægger en masse ting på Facebook. I en af videoerne siger han ting som: "Hvis min mormor skal forstå det her, Johan, hvorfor du tager ud til Kina, og gør det her, så er det fordi, der sidder nogle unge, defineret som, hvad jeg vil sige værende mellem 27 og 33 i det her tilfælde... øhm, og har brug for at tale deres karriere højt". En meget gennemført joke eller et firma/job/whatever, hvor de kun taler lort, lort, lort. http://vimeo.com/252048302

Brugeravatar

Spotify: 113262106
Jallan skrev:
12-tal til salg, DR3 dok. Alt det man havde forventet af født til succes.
Enig. Customized studenterhue med "Du ser fremtiden" broderet i kanten <3

Brugeravatar

Geografisk sted: A place called Candied Island!
haile lassie skrev:
Jallan skrev:
12-tal til salg, DR3 dok. Alt det man havde forventet af født til succes.
Enig. Customized studenterhue med "Du ser fremtiden" broderet i kanten <3
Scenen hvor han går forbi en Porche, inkl. snakken, eller bare hvor han snakker om at man som rig er forpligtet til at vise det ved fx. dyre biler... Jeg kastede lidt op i munden.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Jeg bliver helt sygt deprimeret af de der programmer. De der porchebørn er virkelig satans yngel, hver og en, jeg ønsker dem intet godt. Er efterhånden ved at være dér hvor jeg giver Nordenhof ret i at de systematisk bør udelukkes fra alle vores fødselsdage.

Men et klart udtryk for hvor vildt (vores forhold til) overklassen har ændret sig, er at tænke på hvor meget mere grineren Per Flys 'Arven' havde været, hvis den var blevet lavet i dag.

Brugeravatar

Det minder mig om min mor der fortalte at til de fester hun gik til som ung tændte overklassens børn smøger med pengesedler :?

Brugeravatar

Geografisk sted: Institut Benjamenta
Har ikke fået set hele programmet, men nogle af hans argumenter er rimelige nok. Det er tåbeligt, at karakterergennemsnittet fylder SÅ meget, som det gør i mange tilfælde. Og det bliver forstærket af en åndssvag karakterskala, hvor der er alt for langt mellem 4 og 7 og 10. Det er også ekstremt fjollet, at SRP'en skal tælle dobbelt - hvad regner man egentlig med, når man lægger så stort på pres på en teenagers skuldre?

Har nogen set "Hvid mands dagbog" på DR? Om skrækdanskeren i Sydafrika? Titlen er åndssvag, men det er godt nok heftigt (og ikke for folk med sarte nerver). Manden virker jo, som om han rent faktisk selv synes, han er vildt fed. Det er helt væk.

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 574 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Næste

Alle tider er UTC + 1 time