Dato og tid er 13.12.2017 09:59:23

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: De gode trådes holdeplads
Brugeravatar

Geografisk sted: Canberra
Velkommen til afsnittet for de låste tråde. Planen er, at alt nævneværdigt materiale skal flyttes herover - eksempelvis Musikministerens evindelige skænderier, holddelingstråden, gamle lister og andet godt materiale. Vi skal gerne have en god backup af, hvad Svingninger har været de sidste år, men sagen er jo desværre sådan, at vi ikke kan undlade at slette noget materiale. Ellers bliver databasen for stor.

Jeg ved endnu ikke helt, hvordan flytningsproceduren skal foregå i praksis. Jeg mener ikke, at vi skal åbne afsnittet for låste tråde, før vi har flyttet en mindre portion indlæg herover, og de skal ind til videre være låste, så der ikke kan skrives mere i dem. Afsnittet skal jo helst ikke oversvømmes med kommentarer i genfundne tråde. Når vi har en god mængde, kan vi så åbne op for de almindelige brugere.

Kan I ikke skrive nogle forslag til gode tråde, der gerne skal gemmes og så ellers begynde at flytte dem?

Velkommen!

Anders

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: 2200
Som I kan se, har jeg benyttet mig af dette forum til at gemme potentielle arkiveringsberettigede tråde. Jeg sletter af og til enkelte afstemningstråde i Fri Debat af de gamle; mestendels de tråde, der indeholder et eller to svar. Med tiden må vi så gennemgå disse tråde og overveje om, de skal gemmes. Som tidligere ved adskillige lejligheder ser jeg helst, at vi får udvidet vores kapacitet vha. en ny host, men der er simpelthen så meget ligegyldigt fyld (fødselsdagstråde med tyve eenslydende indlæg for nu at give et eksempel), som jeg ikke kan se nogen som helst grund til at gemme.

Hilsen den skarpe redaktionelle linie

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time