Dato og tid er 17.11.2017 18:21:14

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 189 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forfatter besked
 Titel: Re: Dolly Parton - Forum - 25/09
Brugeravatar

Geografisk sted: På tønden
Jeg er fuldstændig enig med Salsa, ORlyh og Jimmy Jazz. Gregors entusiasme og skrivelyst, når det kommer til musik er ganske inspirerende. Det er en gave til stedet.

Og så er jeg i øvrigt helt på linje med Ali Pilfinger i tråden her.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Jon A skrev:
@ kostas: Jeg gider ikke én gang til imødegå den der med at jeg ikke sku vide hvad jeg taler om, og at det sku diskvalificere mig. Men når nu du og andre har så travlt med den med at popmusik gør folk dumme og ignorante, så læs lige min uddybning af hvad jeg mener. Hvis det er for meget forlangt at læse hele tråden, inden man blander sig i den, så søg på “musik for masserne“.
Jeg har læst hele tråden, og din uddybning gør ikke udsagnet bedre.

Mener du ikke, det diskvalificerer dig, at du ikke ved hvad du taler om, eller mener du, du ved hvad du taler om? (Eller gider du bare ikke imødegå kritik, som du selv har bedt om?) Hvis du ved hvad du taler om, kunne du jo faktisk demonstrere den viden i dine argumenter, f.eks. ved at være konkret. Ellers forekommer det ikke som om du rent faktisk argumenterer i god tro, men snarere som om du vil af med nogle tomme provokationer.

Brugeravatar

@ satirejohn: Jeg synes egentlig også at formuleringen 'lettere vaklende' var unødvendigt fornærmende, dog først og fremmest fordi den var så unødvendig... For det er som sådan ikke forkert, langt fra, men billedet det skaber er bare, at jeg sådan desperat forsøger at holde mig på benene, men ikke helt kan. Jeg foretrækker selv at kalde det søgende, eller noget. Det har altid været søgende, og det ville det have været vedblive at være. For mig var det gode ved et debatforum, at man kunne prøve nye idéer af, i en diskussion med andre, få påpeget svage punkter og finde ud af, hvor det man sagde ikke rigtig gav mening, eller skulle formuleres mere omhyggeligt. Dem som så ikke gad det, kunne jo bare lade være med at læse det. Men nej. Men hvis jeg har skrevet noget, som jeg mener er 'banebrydende', og derudover er færdigarbejdet, og uden svage punkter, ja så er det altså ikke herinde jeg poster det... Det vil det nok ikke blive, igen.

Og tak i andre :oops: Jeg elsker også jer. Og for øvrigt også alle jer, som jeg er uenig med. Det er et imponerende sted herinde, stadigvæk. Men jeg har altså også brugt fjollet meget tid herinde på det seneste, og først og fremmest gået sur herfra igen.

Kronoper!

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

Gregor, du får lige et cyber-hjerte: <3

Undskyld hippie-formuleringen, men kan vi ikke prøve at rumme hinanden med det, vi er, i stedet for hele tiden at hakke dem til, der "ikke gør det godt nok"? Jeg har selv brugt svingninger meget som Gregor beskriver der, men er holdt op med det, fordi jeg føler, jeg bliver eksamineret mere end diskuteret med. Som om det handler mere om, hvad der er mest korrekt ud fra et eller andet statisk parameter, end hvor man kan få en diskussion hen. Det dræber al fremdrift og minder mig om skolelærere, der dumper en, hvis man skriver noget, der ganske vist er originalt og spændende, men ikke lever op til "problemformuleringen". Personligt vil jeg hellere have noget "vaklende", der bringer mig et interessant sted hen, end noget ukritisabelt, som ikke bidrager med en skid. Jeg havde egentlig glædet mig til at slippe af med det system.

Brugeravatar

Det Eini beskriver ovenfor er faktisk det jeg har prøvet at gøre. Nu har jeg ikke lige fået taget diskussionen videre, fordi jeg har været væk og med skrantende netforbindelse den sidste uges tid, men det var vist faktisk sådan noget jeg gerne ville høre. En anerkendelse af uenigheden. Osse jvf. Spacemans lange indlæg ovre i Rockisme-tråden.

Jeg ville gerne ha sluttet af med at poste videoen til Lemonheads' "Big Gay Heart", fordi jeg lige har fundet den plade frem forleden og fundet ud af at jeg har fuldstændigt undervurderet den, siden min gymnasiekæreste kom til at købe den ved en fejl (hun ville ha haft Blind Melon-pladen, men ku ikke huske navnet ordentligt, og så puffede rockisterne i Van Rock hende i retning af noget lødigt), og så fordi det er en slags countrynummer med steelguitar og det hele, der handler om at man ikke skal såre hinanden unødigt + at det er OK at være homo, men den ligger ikke på YouTube med den originale video, hvor de spiller på en countrybar og cowboyerne kysser, så vidt jeg kan se med min 1998-internetforbindelse, så fuck det og hej.

Profil Hjemmeside 

Geografisk sted: Dodge City
Hejhej, og god weekend

Brugeravatar

Geografisk sted: Desolation Row
Ikke for at genoplive de tidligere siders mudderkastning, men den her version af Jolene er sgu den bedste nogensinde:

Og en digitaliseret version:

Geografisk sted: Dodge City
Hold da kæft. Havde glemt alt om Dolly Parton- tråden. Svingninger, når det slår gnister.

Brugeravatar

Fortjener en plads i arkivet.

And weave strange patterns on the snow

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 189 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Alle tider er UTC + 1 time