Dato og tid er 13.12.2017 10:01:53

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 303 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Forfatter besked
 Titel: Re: Amalie-gate
Brugeravatar

Geografisk sted: 2200
satirejohn skrev:
Stilhed har igennem en række posts givet udtryk for hvad han mener svingninger er, og jeg mener også du selv har givet udtryk for et lignende syn. Jeg mener dog aldrig jeg har lagt skjul på at jeg finder stilhed vildt usympatisk? Det er dog ikke det eneste jeg sigter til her.

Du skriver selv på side 23 at det er "en del af Svingninger, at folk destruerer diskussioner med usjove eller morsomme oneliners." Det jeg (og yesoffense og Jon A og AnnaNoir, tror jeg nok) så mener er at det kan være ødelæggende for diskussioner, hvis alle der ellers ikke blander sig i diskussionen hele tiden skriver hvor skægt det er at der overhovedet er nogen der diskuterer noget, eller kommer med lignende ubrugelige kommentarer. Og at dette altså ikke nødvendigvis er ønskværdigt. Er du enig i at der trods alt også skal være diskussioner på svingninger? Stilhed og dig selv har givet udtryk for en præference af oneliners osv. over diskussioner fordi "det er en lang og stolt tradition på svingninger". At det er sådan en tilfældig bruger ser svingninger er hvad det er, men hvis selv redaktionen ser det sådan er det sgu lidt trist.

Og ja, så blev det lidt blandet sammen med en generel tanke om en redaktion, der efterhånden ikke er så meget til stede. Her tænker jeg ikke på ifht. sletning og banning, men blot som reelle brugere på forummet. Og at det måske burde overvejes at få nyt blod ind. Om ikke andet så ihvertfald en erstatning for TunnelVisionær (en pointe som du sjovt nok ignorerer, hvordan kan det være?), men som sagt må der en ny tråd til det formål.
Jeg føler grundlæggende, at du bliver ved med at tillægge mig motiver og hensigter, jeg ikke har. En mistænkeliggørelse, hvis grundlag jeg ikke forstår. Jeg kan også have formuleret mig skidt, men jeg kan ikke finde noget sted, hvor jeg giver udtryk for en sådan præference, som du nævner. Jeg er ikke interesseret i spam, men det betyder ikke, at jeg læser afbrydelser og og frækheder på samme måde, som du og de nævnte profiler gør. Jeg vil mangfoldigheden, hvor jeg til gengæld i enkelte tilfælde oplever det som, at det enten er your way or the highway. Jeg vil have begge dele, og min tid som bruger på Svingninger (også i civil) har jeg fået et nuanceret syn på disse forskellige former for interaktion, trådene herinde vidner om. Jeg mener ikke, at det er redaktionens opgave eller ret at moderere på baggrund af den kritik af diskussionsformerne, som du fremlægger. Ej heller er det mit ønske at fremme det ene eller det andet, hvorfor jeg stadig har svært ved at tage din kritik af redaktionen til mig.

Da jeg i starten nævner din motivforskning, skyldes det også, at der ikke er nogen som helst grund til at diskutere TunnelVisionærs nuværende rolle. Han er ikke redaktør mere, men der har aldrig været en bestemt antal poster, der skulle besættes. Fra dag 1 har det været administrationen, der har foretaget et skøn baseret på arbejdsmængden og derfra oprettet redaktørfunktioner for (ud)valgte brugere. Påstanden om at vi ikke skulle være til stede er også en klud (eller en handske) i ansigtet, da vi alle forsøger at få læst samtlige indlæg herinde forelægge eventuelle problemer for hinanden i redaktørernes underforum. Hvis du synes, at redaktionens rolle som aktører i musikdiskussionerne er utilstrækkelig, må det stå for din egen regning. Jeg kan ikke se, hvad det er, nyt blod skal tilføre, som det ikke allerede kan uden redaktørknapper i indlæggets margin.

[edit]: Det nye blod kunne eksempelvis melde sig som optæller af en dansk top 50. Dét job er, så vidt jeg er orienteret, ledigt, og det er tilmed vigtigere i forhold til de gode diskussioner og det engagement, som jeg forstår, du efterlyser.

Brugeravatar

Geografisk sted: Vesterbro
Jeg fatter ikke, at nogen gider at være redaktør. Det virker bare som en masse arbejde, uden at man får noget ud af det. Men jeg er glad for, at der er nogen, der gider.

De gør det også godt, synes jeg. Der er sgu aldrig de store problemer herinde. Bortset fra ting, de ikke kan gøre for, som f.eks servernedbrud, Amalietråden eller tUnE-yArDs.

Brugeravatar

Spotify: 113192036
Det drejer sig vel om nogle problemer, der så at sige er bygget ind i den måde den her slags message boards fungerer på. Det er svært at moderere sig ud af det, uden at det bliver så restriktivt, at absolut ingen med anti-autoritære rock n roll tendenser gider at være med. Man kan i stedet vælge at holde sig til at kommunikere på facebook, hvor opbygningen er fundamentalt anderledes. Eller man kan opfinde et nyt og bedre system, og blive rig.

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 303 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Alle tider er UTC + 1 time