Dato og tid er 25.11.2017 12:30:40

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 193 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel: GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live, Tivolis Koncertsal 7 aug.
Brugeravatar

Geografisk sted: København/Cph.
artFREQ / CPH PIX præsenterer:

GODSPEED YOU BLACK EMPEROR I TIVOLIS KONCERTSAL
Onsdag den 7 august 2013 klokken 21.00

Billetsalg via BILLETnet.dk - Kr. 375,- (+ billetgebyr)
http://www.billetnet.dk/event/godspeed-you-black-emperor-Billetter/366803

FLYTET FRA MARMORKIRKEN TIL TIVOLIS STRÅLEGLANS
Den første og eneste GY!BE koncert på dansk grund i 11 år er totalt udsolgt og flyttes derfor fra MARMORKIRKEN til TIVOLIS KONCERTSAL

Grundet massiv publikumsinteresse, og efter ønske fra det legendariske postrockband; Godspeed You! Black Emperor flyttes koncerten til
et større venue, nemlig Tivolis Koncertsal.

TOTALT UDSOLGT MEN SÅ ALLIGEVEL FLERE BILLETTER I SALG
Den annoncerede koncert i Marmorkirken blev hurtigt udsolgt, og på foranledning af orkestret selv, rækkes der nu ud til endnu flere publikummer,
hvorfor arrangørerne i dag har flyttet koncerten til Tivolis Koncertsal - og dermed åbnet for salg af yderligere billetter.

FØRSTE OG ENESTE GODSPEED KONCERT I 11 ÅR
Det 9 personer store legendariske orkester præsenteres for første i Danmark i 11 år. Men at de optræder i netop Tivolis historiske Koncertsal
(tidl. eks. Roxy Music, Kraftwerk, Patti Smith, Black Sabbath, Jimi Hendrix...), er et unikum og en markant opskalering.

koncerten fungerer som eneste indendørs optræden i Skandinavien, hvor bandet efterfølgende skal headline tre betydende udendørsfestivaller.

GRATIS ADGANG I TIVOLI
Billetter udstedt til Marmorkirken gælder nu til Tivolis Koncertsal – og publikum får derudover gratis adgang til Københavns mytiske have; Tivoli.

GODSPEED – CANADAS GENREDEFINERENDE POST-ROCK BAND
Godspeed har gennem årtier repræsenteret kernen af den internationale postrockscene med deres tunge, mørke og voldsomme lyd. Kaskader af
guitarer og strygere, repeteret i fængende melodiske forløb er deres særkende, også i Tivoli...

Godspeeds signifikante lyd har levet videre i bands som Thee Silver Mount Zion, Do Make Say Think og HRSTA – bands som også er tilknyttet Constellation.
Men Godspeed hæver over ALLE på den scene, i kraft af deres helt enestående og kompromisløse udtryk.

16mm FILM MIXES LIVE
Men det er kke kun musikken og koncerterne som markerer Godspeed som definerende for en hel musikalsk genre i rockhistorien. Også deres
visuelle udtryk har sat sig markante spor på postrockscenen, og bandets visuelle kunstner, Karl Lemieux, gæster også København denne aften
i Tivoli, med et overvældende filmteknisk setup, bestående af hele fire (4!) 16mm filmprojektorer.

Lemieux tager den analoge filmfremvisning så seriøst, at han splejser sine filmstrimler sammen på stedet og live-mixer bandets filmiske projektioner
for øjnene af publikum!

Godspeed blev dannet i Montreal, Quebec i 1994, og turnerede indtil 2003, hvor bandet erklærede pause på ubestemt tid. Bandet returnerede
overbevisende i 2010 på All Tomorrow’s Parties festivalen i England, fulgt op af det voldsomt anmelderroste mesterværk ‘Allelujah! Don’t Bend! Ascend! fra 2012,
“en mesterlig magtdemonstration”.

GY!BE PRÆSENTERES I STÆRKESTE OPSTILLING I KØBENHAVN:
Efrim Menuck / Sophie Trudeau / John Bryant / Michael Moya / Thierry Amar / Mauro Pezzente / Aidan Girt / Timothy Herzog / Karl Lemieux.

Godspeed You! Black Emperor- live i Tivolis Koncertsal, d. 7. August, Kl. 21.30 (Dørene åbner kl. 20.30 - entré via Tivolis hovedindgang)

Senest rettet af Flammende Kranium 03.07.2013 12:30:52, rettet i alt 5 gange.

Titel: Re: GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live i Marmorkirken 07.08.2
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
Lidt utjekket, at billetterne allerede havde været til salg i 12-16 timer. Kunne i teorien have brændt en fandens masse mennesker, der har glædet sig i ti år, af. Men jeg glæder mig enormt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Langt ude
Spotify: 116195305
Fuck. Jeg er nok ikke stor nok GYBE-fan til at lægge 500 for en billet, men jeg tror da det bliver ret mindblowing. Man burde næsten hyre en præst til at læse op fra Johannes' Åbenbart mellem numrene?

Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Søren skrev:
Fuck. Jeg er nok ikke stor nok GYBE-fan til at lægge 500 for en billet, men jeg tror da det bliver ret mindblowing. Man burde næsten hyre en præst til at læse op fra Johannes' Åbenbart mellem numrene?

400, koster det. (tryk på billetlink nr. 2 i øverste indlæg, det første link er inkl. en anden koncert også)

Egentlig en overhovedet-ikke-slem pris, synes jeg, når man tænker på, hvad man støder på af priser efterhånden.

Brugeravatar

Geografisk sted: lige nede i midtbyens allerværste slam
Alle burde se GY!BE mindst en gang. Jeg så dem i Århus for en del år siden, og det var en helt igennem uforglemmelig koncert. Hvis ikke det var fordi jeg led af galoperende ecclesiofobi, så var jeg klart taget afsted.

Brugeravatar

Geografisk sted: Hjemme
400 bobs er alt for meget efter min mening (dog KBH niveau i guess). Men.... faar dem jo heldigvis paa OFF! festival.

Profil Hjemmeside 

Brugeravatar

GY!BE- live, Marmorkirken, Copenhagen 07.08.2013:
Efrim Menuck + Sophie Trudeau + John Bryant + Michael Moya + Thierry Amar + Mauro Pezzente + Aidan Girt + Timothy Herzog + Karl Lemieux

Brugeravatar

Jeg så dem jo der i berlin for et par år siden og det var okay uden at der var fuzz.

Titel: Re: GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live, Tivolis Koncertsal 7
Brugeravatar

GODSPEED YOU BLACK EMPEROR er netop blevet flyttet til TIVOLIS KONCERTSAL på foranledning af bandet, da Marmorkirken var totalt udsolgt.
Billetter købt til Marmorkirken giver naturligvis adgang til Tivolis Koncertsal + giver også GRATIS adgang til Tivolis Have i hele åbningstiden.

Nye biletter er hermed frigivet til koncerten i Tivolis Koncertsal, og sælges for kr. 375 + gebyr fra BILLETnet.dk (Ticketmaster):
http://www.billetnet.dk/event/godspeed-you-black-emperor-Billetter/366803

Godspeed You! Black Emperor- live i Tivolis Koncertsal, d. 7. August, Kl. 21.30 (Dørene åbner kl. 20.30 - entré via Tivolis hovedindgang)

Titel: Re: GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live, Tivolis Koncertsal 7
Brugeravatar

Geografisk sted: ...
"...gratis adgang til Københavns mytiske have; Tivoli."

Uha, glæder mig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 193 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time