Dato og tid er 25.11.2017 12:31:28

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: din svingninger-familie
Brugeravatar

Marcus skrev:
Casper er en klog mand, sådan hellere at ville læse Anders And-blade og spille Nintendo end at se børnetime. Jeg tror, at han sagtens kunne have været den lillebror, jeg aldrig fik.

jeg vil have casper som storebror, viskarne som far, charlottesometimes som mor, lille-sille som lille-søster. yossarian kan evt. være den modbydelige onkel, der blamerer sig til festerne, jonas den underlige fætter og amaniana er min barndomskæreste. marcus må ogå godt være et eller andet, måske morfar. marcus er meget morfar-agtig. bitter og hyggelig og sjov på én gang.

hvis jeg også skulle have en lillebror, ville det være christian, eller måske klik, selvom jeg så ville blive nødt til at give ham bank tit. man må ikke være så meget sejere end sin storebror. ikke når man er en dreng, i hvert fald. sille må gerne. men jeg tvivler på at arne og charlotte er så, øhm, frugtbare.

så er der også nogen der skal være venner og den slags. men altså. ja.

jeres tur.

(åh. ekkovoid skal også være noget. måske min klasselærer? hvor mange brødre kan man have? den rare onkel, måske? han kan være bror til charlotte hvis yossi er til arne. så er det selvfølgelig også klart at yossi lægger an på min mor ved enhver given lejlighed. den gris.)

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Salems Lot
Inderkredsen

Far = Fyrst W (piberygende, elsker mig på trods af alle mine fejl)

Mor = Helle B (har altid ret)

Lillebror = Casper (fordi han må være enhvers yndlingsbror)

Storesøster = Stine3000 (får altid sin vilje, ellers vanker der lussinger, spasser)

Baby = Lommeuld (alle vil holde ham, og se nu griner han igen)

Lillebrors ven = Søren F (lille pismyre, skal du også spise med i aften?)

Yderkredsen

Bedstefar = RBP ("hohoho, min dreng, hvad klasse er det nu du går i?")

Bedstemor = Eline ("er du ikke sulten? jeg har en økologisk betonlesbisk kontrapølse, jeg kan varme")

Skør onkel fra Amerika = Trækkerdreng

Farbror, der hængte sig, men det snakker vi ikke om = Reckoner

Moster, der boede alene og døde af druk = Charlottesometimes

Teenagekusine Marie, som jeg plantes ved siden af til familiefesten, fordi vi jo "begge to er unge og må have noget at snakke om" = Sille... Sille... ("Meningen med livet er én stor joke," hvisker jeg så til hende og er tavs resten af dagen, mens jeg bliver mere og mere fuld.)

NP: The ark: One of us is gonna die young

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: med hænderne i mulden
jeg vil have lekkim som den rare, altvidende far, der prædiker new model army og slår mig i hovedet med gamle 80'er-cd'er (på en rar måde, selvfølgelig). young som den seje, ældre kusine. eline som den kunstneriske, feminstiske storesøster, hvis sminke jeg konstant stjæler, hvilket vækker stor vrede, da det er købt i body shop eller fair-trade for den i øvrigt alt for lave su. holberg19 som den irriterende, lidt dumsmarte fætter. diddie som den evigt arbejdsløse onkel, der ved han har noget at sige, men ikke har nogen steder at sige det. altid glad og frisk, dog. mads f som den gamle, stille storebror, som man godt ved er rar, men ikke kan finde på noget smart at sige til. chrillah som tvillingebror. eller forlovet. jeg er i tvivl.

Profil Hjemmeside 

Titel: Re: din svingninger-familie
Brugeravatar

reckoner skrev:
men jeg tvivler på at arne og charlotte er så, øhm, frugtbare.

Hey! Jeg har faktisk papir på at jeg i 1997 var i top fem procent blandt sjællandske mænd hvad angår antallet af levedygtige sædceller!

Profil Hjemmeside 

Titel: Re: din svingninger-familie
Brugeravatar

Geografisk sted: En fjern afkrog af Tyrkiet
Viskarne skrev:
jeg var i top fem procent
Hvis Hans V. Bischoff var død, ville han rotere i graven, over den lemfældige omgang med statistiske begreber.

Jeg vil egentlig helst være fri for en svingninger-familie, men hvis jeg ku' få et harem, ville det være helt i orden. Jeg skulle, i bedste Ben Hur stil, have et telt ude i ørkenen, og christian varte mig op med grønne druer og køligt vand fra den nærmste oase. Og så skulle reckoner komme og diskutere filosofi med mig; og hver gang han fik ret, ville jeg bede christian om at trække filosofen i løn.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Rudi skulle være min storebror og Radio min far.
Marcus skulle være ham min kammerat som jeg kørte knallertræs med og Krea kunne være min lillebror, der havde en bedre musiksmag end mig selv.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Down Under
Syresødsovs skulle være min mor

Cantona min onde stedonkel fra Amerika

Charlottesometimes det påskeæg jeg aldrig fik

og hedengangne E M I L stadig være min yndlingslillebror

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: I hvalens bug
Hvis jeg skulle ha' en lillesøster, så sku' det være lillesille. Så ville christian også med tiden blive min svoger, og det ku' være flot. Så ku' vi ta' på Gladsaxe stadion og heppe på Yaro Yaro, og til familiekomsammener ku' vi skændes om, hvorvidt vores eksilerede onkel Brandon var bedst i starten eller slutningen af sin 25-årige karriere.
Jeg tror faktisk godt, jeg kunne tænke mig at ha' Marcus som far. Jeg ville altid få god mad, og i stedet for en alfaderlig pegefinger ville jeg få et bogtip eller to, når vi sad og spiste brændende kærlighed.

I bund og grund burde krea nok være min jævnaldrende fætter, som jeg måske, måske ikke ville være lidt forelsket i.
Men så ville charlottesometimes komme på banen og blive min første egentlige forelskelse. En stormfuld én af slagsen. Vi ville se avantgardefilm og spise tzatziki.

Viskarne skulle klart være min onkel, som egentlig ikke var en del af familien, men bare var en af min fars venner, som altid var med til familiefesterne og afløste min far i køkkenet. Nogle gange ville min far nemlig være nødt til at komme ind i stuen og hyggesnakke med min viltre faster what she said, som altid gerne ville omplante Marcus' blomster.
Viskarne ville nogle gange have hjemmebrændt snaps med, og så ville sille og jeg være tvunget til i et par dage at pleje den udmattede papa Marcus.

Efter en lang disput om hvorvidt vi skulle have chokomüsli eller ej i vores køkken, hvis vi flyttede sammen, ville charlottesometimes og jeg forlade hinanden, og jeg ville tage ud at rejse et halvt år i Spanien sammen med kreas lillebror Lasse R, men selv om de spanske señoritaer ville have snøren ude, ville jeg returnere til Danmark for at finde den eneste ene, isabel.
Dét ville inkludere en lang række af spektakulære oplevelser sammen med min returnings-stærke tennismakker mads f, min bitre kollega verboten og den spøjse mand, der altid sagde noget sjovt, når jeg mødte ham nede hos min far på biblioteket (Ali Pilfinger). Men det er en alt for lang historie til dette forum.

Titel:

Lekkim skrev:

Egentlig et ganske godt udgangspunkt! Viskarne er min supervirile far, der godt nok har vidergivet sine gode gener, men som har holdt kortene tæt ind på kroppen når det gælder tips og fif om madlavning, derfor er mine unger opvokset til en kost af pastaretter og grød, hvad der til dels også forklarer deres liggule hudfarve. Rbp er mit plejebarn, der kom til familien efter de sociale myndigheder erfarede at han i en trodsalder af 23 stadig ikke havde lært at sige andet "fårk, det vil jeg ikke finde mig i". Utah er min halvbror, vi ses kun til familiefesterne, men efter 2 timer isolerer vi os altid i et hjørne med øl, røverhistorier og billige cigarer. Udover de enæggede tvillinger Rudi og lekkim, er jeg far til stilhed, men slog hånden af ham da han droppede sit universitetsstudie til fordel for frisørskolen. dyrevenner af huset er birger bæver, ussel mammut og katten, vi mødes altid den 3.lørdag i måneden til et slag kort. Egentlig bryder vi os ikke det store om katten, men hun får os til at have det godt os selv, i og med at vi p.g.a. hende kan sige at vi da naturligvis også har folk fra en etnisk minoritet i vores nærmeste omgangskreds.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: 22081970
Lekkim skrev:

Det I lige skal vide er, at min rolle som storebror vil blive udspillet på samme måde som storebroderen til Kevin Arnold i tv-serien Mine Glade Tressere.

Bare at I ved det.

Profil Hjemmeside 

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time