Dato og tid er 17.11.2017 18:31:39

Alle tider er UTC + 1 time

Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Hus i Ishøj strand
Radio skrev:
Egentlig bryder vi os ikke det store om katten, men hun får os til at have det godt os selv, i og med at vi p.g.a. hende kan sige at vi da naturligvis også har folk fra en etnisk minoritet i vores nærmeste omgangskreds.

:cry:

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Rudi skrev:
Det I lige skal vide er, at min rolle som storebror vil blive udspillet på samme måde som storebroderen til Kevin Arnold i tv-serien Mine Glade Tressere.

Bare at I ved det.

Whaaaaaaaaat would you dooooooooooo if I sang outatune

Storebroderen var vel egentlig bare en misforstået jock, men han havde tit cheerleader-kærester med sig hjem.
I skal bare vide, at jeg har tænkt mig at kigge ind af nøglehullet, når du fingerbanger dem sammen med min ven, Paul (som i øvrigt ville være Fyrst W).

Min kæreste Winnie ville nok være Utah. Jeg vil i hvert fald gerne se ham i kjole :twisted:

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Spotify: 113177199
Jeg tror faktisk jeg tog min første rykker til Winnie

Titel:
Brugeravatar

Utah skrev:
Jeg tror faktisk jeg tog min første rykker til Winnie

well, I'll be dipped in dogshit!

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: På den vissengrønne gren
Du godeste.
Afhængigt af parallelunivers er jeg enten en gold mor til 3 eller 4 (har vi mon adopteret?), alkoholisk eneboer, et påskeæg der aldrig fik sit honninghjerte eller avantgardistisk kæreste med hang til tzaziki og med uforholdsmæssigt stærke holdninger til müsli.

Jeg vil have Mads f og Helle b som forældre. Så ville jeg næppe efter alle disse år kunne alle tekster til samtlige Boney M- hits udenad, for så var jeg aldrig blevet udsat for dem i de første leveår hvor hjernens Boney M-center som bekendt er lettere at aktivere.
Til gengæld ville jeg have et meget stort traume fra dengang jeg fik konstateret allergi og kun min fars insisteren gjorde at det var Lukas, og ikke mig, der røg på kattekennel.
Marcus kan være den hund der erstatter Lukas.
Jeg har altid ønsket mig en storebror, men ved ikke hvem det skulle være, der er jo så mange gode kandidater. Lekkim tror jeg. Eller Ekkovoid.
What she said og Mons skal være mine bedsteforældre. De er sjove og bruger hele deres folkepension og opsparing på det min far kalder tant og fjas.
reckoner kan være min sære, men begavede fætter, der hele tiden mumler passager af Ulysses. Stilhed min revoultionære onkel, der en sjælden gang dukker op til familesammenkomster, platter min mor for 500 kroner og gør min far apoplektisk af vrede under et skænderi om hvorvidt Anker Jørgensen var en rød lejesvend eller ej.
Fyrst W er jo min avantgardistiske kæreste. Han laver installationskunst med morgenmadsprodukter. Jeg elsker ham højt, men gør forholdet forbi fordi han begynder at tage sit arbejde med hjem.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Charlottesometimes skrev:
Jeg har altid ønsket mig en storebror, men ved ikke hvem det skulle være, der er jo så mange gode kandidater. Lekkim tror jeg. Eller Ekkovoid.

Du har tydeligvis aldrig mødt min lillesøster.
- Jeg var ret god til at bytte penge [se her, lillesøster, hvis jeg nu får sådan 2 af de dér små gule med et ettal og et nul på, så får du en af de her store med hul i]
- Hun fik kun lov at være inde på mit værelse, hvis hun rydede op derinde
- Jeg drillede hendes veninder, når hun havde nogen med hjem
- Og jeg stjal af hendes lørdagsslik, når hun sov

Du bør vælge Ekkovoid

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: I hvalens bug
Fyrst W er jo min avantgardistiske kæreste. Han laver installationskunst med morgenmadsprodukter. Jeg elsker ham højt, men gør forholdet forbi fordi han begynder at tage sit arbejde med hjem.
Jeg ku' jo være kommet på Tate Modern med det værk, elskede. Og det var altså kun 2 kilo müsli. Du ville næsten ikke have kunnet se det.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: På den vissengrønne gren
Fyrst W skrev:
Jeg ku' jo være kommet på Tate Modern med det værk, elskede. Og det var altså kun 2 kilo müsli. Du ville næsten ikke have kunnet se det.

Jeg troede det emne var uddebatteret. Du synes det er ok at have en sønderjysk pigegarde, der holder to kg müsli til at stå foran komfuret. Jeg er uenig. Længere er den ikke.

Profil Hjemmeside 

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: I hvalens bug
Fyrst W skrev:
Jeg troede det emne var uddebatteret. Du synes det er ok at have en sønderjysk pigegarde, der holder to kg müsli til at stå foran komfuret. Jeg er uenig. Længere er den ikke.
De skulle da have tøj på. Altså, det ved jeg godt, at de ikke havde på min første skitse, men jeg indså hurtigt, at det ville virke stærkere at give værket et strøg af noget aseksuelt.
Men selv om jeg er forgabt i Quakers Crüsli, er det nul og niks mod mit hjertes dunken for dig, darling. "Let's get back together," som papa Marcus sagde, nogle måneder efter at Kim Wilde forlod ham sidst i 70'erne.

Titel:

kom så med nogle flere indløg, jeg synes denne tråd er fantastisk :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Forum låst Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time