Skammens Vogn

besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Skammens Vogn

#41 Indlæg af Fisker Thomas » 19 aug 2012 21:50

Dronekræmmeren gør det bedst. Jeg var lidt skuffet - det var som om, der var for meget guitar, hvilke gjorde, at de gik mere mod at være ordinært elendige, i stedet for det stykke outsider art, som Sensommersne var. Dermed ikke sagt at skuffelsen stak særligt dybt. Der var mange, mange højdepunkter.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Hansen

#42 Indlæg af Hansen » 05 sep 2012 21:49

Og de holder fanen højt med den nye demo, på http://www.sommerstorm.dk" target="_blank

Brugeravatar
tårer
Geografisk sted: concrete desert
Kontakt:

#43 Indlæg af tårer » 22 sep 2013 23:44

Der kom lige et nyt (tredje) Skammens Vogn-album.

Jeg har hørt det et par gange og er tilfreds. Der er ikke mange sange på fadet, så det gør ondt når en enkel sang eller to ikke rammer helt plet i mine ører, men alligevel. Svigermors Bil og et par andre sange gør mig sgu svært glad for at albummet findes.

Det er tilgængeligt på Spotify, derudover er jeg overrasket over hvor hemmelig og utilgængelig udgivelsen er (?). Hvor er bandets manager, distributionsapparat etc. Hvor er EMI og BMG* når der endelig er et gedigent rockband på markedet? Ak.

* edit: Sony BMG Music Entertainment
"Zuckerberg grandson of david rockefeller,Bill Clinton is other Rockefeller,Angela merkel is daughter of hitler thats why she is a Rotschild.10 famiilies control the world,they are in everything and have all the gold metal"

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#44 Indlæg af eini » 24 sep 2013 09:30

Jeg har det meget blandet med hans vokal. På nogle numre passer den low-key akavethed perfekt, som eksempelvis den ret brillante "kender du det", men andre gange savner jeg mere musikalitet og oprigtighed i vokalen for ligesom at løfte den ret glimrende produktion. Ellers bliver det lidt for nuller-ironisk blink i øjet agtigt.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Kong Louie

#45 Indlæg af Kong Louie » 12 apr 2019 20:28

Dårlig tråd
Now I'm the king of the swingers

Besvar