Kidd a.k.a. Nicholas Westwood

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
gigantic

Re: Kidd a.k.a. Nicholas Westwood

#171 Indlæg af gigantic » 26 jan 2012 11:24

Han bruger i det hele taget meget ikke-fungerende referentiel humor. Det er endnu en åndssvag Kidd-artikel. Resume:
"Jeg er voldskarp. Jeg kunne se, Kidd var god før alle andre - heriblandt andre der stod i Rusts længste kø EVAH!. De kunne ikke se det, som jeg kunne se det."
Kierkegaard+RATM+Radiohead. "Jeg er referencernes mester. Jeg mestrer al musik og al filosofi."
"Er der ikke en voksen, der kan hjælpe den stakkels lille Kidd?"

Hvorfor bliver jeg ved med at læse om Kidd? Jeg ved det virklelig ikke. Det er som at kigge på en trafikulykke - dragende, men ikke smukt eller oplysende. Det er én lang gang Tag en Cavling. "Breaking: Ung mand siger noget, der ikke var så klogt igen."
eini skrev:
24 jan 2020 15:59
Svingninger er et af de sidste offentlige steder vi har hvor det er vigtigere at være intelligent end at være sympatisk. Lad os da for helvede værne om det. Du kan få alle de hjerte-emojis du skal bruge ovre på Facebook.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#172 Indlæg af Fisker Thomas » 26 jan 2012 11:37

Men det er jo altså også helt fint med mig hvis Jon A gerne vil bruge de samme ordspil som Henrik Marstal...
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#173 Indlæg af Jon A » 26 jan 2012 11:40

Jamen, han har sådan noget upåklageligt hår.
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
palesaint

#174 Indlæg af palesaint » 26 jan 2012 11:43

Fisker Thomas skrev:Men det er jo altså også helt fint med mig hvis Jon A gerne vil bruge de samme ordspil som Henrik Marstal...
Det samme her. Det var bare min tolkning af dit indlæg.
Nuanceret had og den venlige læsning.

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#175 Indlæg af stilhed » 26 jan 2012 13:21

palesaint skrev:Det er et enormt klodset forsøg på referentiel humor.
altså, er det et elendigt ordspil, en reference, som så ellers ikke blir brugt til noget videre i artiklen, eller et enormt klodset forsøg på referentiel humor? nu må I lige bestemme jer.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#176 Indlæg af Rock Action » 26 jan 2012 13:44

hvis han følger alfabetet og(jeg krydser fingre) holder sig til at opdrage unge rappere, så kan hans næste artikel være adresseret til B-boy.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Bony Moronie

#177 Indlæg af Bony Moronie » 26 jan 2012 14:29

Jeg synes der er noget dejligt beskidt, grimt over nogle af hans sange.
Idéen om at lave en sang, der handler om hvor fucking god man er, og samtidig synge helt falsk. Dejligt, befriende! Minder mig om når Stephen Malkmus synger skævt på det tidlige Pavement.
Smut ind på youtube og hør hans feat med Medina, hvor han ligepludselig er blevet produceret og mixet. Elendig sound han har fået sig.
Mange folk graver det. Jeg graver det.

Teksten er måske ikke super intellektuel, den det er der fandeme meget fedt musik, som ikke er:

Brugeravatar
palesaint

#178 Indlæg af palesaint » 26 jan 2012 14:33

Jeg ser frem til det afsluttende brev til Annika Aakjær. Han vidste lige fra starten, at hun var en stjerne.

Stilhed, betragt det som et Kinderæg.
Nuanceret had og den venlige læsning.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#179 Indlæg af Rock Action » 26 jan 2012 14:50

Hver gang Henrik Marstal stikker hovedet frem, bliver jeg mindet om Ibens, og så hører jeg 'jeg savner min blå cykel', og så tænker jeg: 'Det er ligegodt et af de bedste danske numre nogensinde.'
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#180 Indlæg af Fisker Thomas » 26 jan 2012 15:07

Det er i øvrigt et sjældent imponerende niveau af retardation i den kommentar, selv for Henrik Marstal. Hvorfor sammenligne ham med Johnny Rotten for derefter at kræve at han da skal undskylde fordi han er, guddødme, et forbillede? Hvorefter der appelleres til forældrene og pladeselskabet (der åbenbart skal være de voksne...Jeg interesserer mig ikke engang for Kidd, men det er lige før jeg har indtryk af at jeg ved mere om ham end Marstal).
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar