Bedste danske mainstream kunstner

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: Bedste danske mainstream kunstner

#111 Indlæg af Kinky Robot » 29 aug 2018 08:47

Jallan skrev:
28 aug 2018 11:26
Kinky Robot skrev:
26 aug 2018 18:38
Synes HEEEEEELT klart at The Floor Is Made of Lave bør være op til overvejelse. Kender ham trommespilleren. Pææææææsse fin fyr.
Hmm, må indrømme at The Lava er lidt større end jeg lige gik og troede, men er 3 albums nok til at kvalificere? Jeg savner måske lidt, at bandet for alvor markerede sig med 4-5 albums. Til gengæld må jeg sige, at der var meget fed info at hente i Wiki artiklen. Vidste fx ikke at den omtalte trommeslar går under navnet "Ace" eller at de har spillet opvarmning for Oasis. De har tilmed været i Go' Morgen Danmark. Og så var de de første til at bringe Record Store Day til DK :shock: Kæmpe skandaleafsløring på Wiki der :evil:
3 albums, en guldplade, syggo meget p3 rotation hvor flere var "p3's uundgåelige, 2 x Go' Morgen Danmark, reklamekampagne for Royal Beer (Tak! Rock!), supportshows for Oasis og AC/DC, 2 x Roskilde Festival og 1 mio x Skanderbøvs, 2 x landsindsamling i prime time tv, 1 x Natholdet....HVOR MEGET MERE MAINSTREAME VIL DU HAVE, MAND :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x !!!!!!

I øvrigt vil jeg gerne skrive en autograf til Antimatters mor. Men jeg ved selvfølgelig ikke hvor sjov den er længere, nu hvor jeg bare er en fattig studerende der lever et tilbagetrukket liv udenfor rampelyset.

@Hansen

Jeg var aldrig med i Karthage. Det var forsangeren og guitaristen.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Kinky Robot

#112 Indlæg af Kinky Robot » 29 aug 2018 08:56

Sad i øvrigt og hørte vores gamle plade i går. Noget jeg ikke har gjort siden vi udgav dem. Damn...det var absolut ikke et genlyt værd.

Den først er egentligt meget god. God punket energi og velskrevede 3 minutters sange der vil ud af starthullerne. Fuldstændig sindsygt kogt produktion! Resten...oh boy. De 2 næste plade er jo helt igennem rædselsfulde :shock: :sad: . Lige fra den sub-par sangskrivning til den øreflænsende produktion der efterlade ens stakkels kranie helt splittet. Puh. Det gør jeg ikke igen foreløbig. Men når det så er sagt så vil jeg sige, at vi trods alt er hestelængder bedre end så mange andre rædseksfulde dansk rockbands fra den tid og fremover, som f eks Go Go Berlin, Dune, og alt hvad der ellers bliver udgivet på Target. Det er da trods alt en lille trøst.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#113 Indlæg af Jallan » 29 aug 2018 09:47

Kinky Robot skrev:
29 aug 2018 08:47
Jallan skrev:
28 aug 2018 11:26
Kinky Robot skrev:
26 aug 2018 18:38
Synes HEEEEEELT klart at The Floor Is Made of Lave bør være op til overvejelse. Kender ham trommespilleren. Pææææææsse fin fyr.
Hmm, må indrømme at The Lava er lidt større end jeg lige gik og troede, men er 3 albums nok til at kvalificere? Jeg savner måske lidt, at bandet for alvor markerede sig med 4-5 albums. Til gengæld må jeg sige, at der var meget fed info at hente i Wiki artiklen. Vidste fx ikke at den omtalte trommeslar går under navnet "Ace" eller at de har spillet opvarmning for Oasis. De har tilmed været i Go' Morgen Danmark. Og så var de de første til at bringe Record Store Day til DK :shock: Kæmpe skandaleafsløring på Wiki der :evil:
3 albums, en guldplade, syggo meget p3 rotation hvor flere var "p3's uundgåelige, 2 x Go' Morgen Danmark, reklamekampagne for Royal Beer (Tak! Rock!), supportshows for Oasis og AC/DC, 2 x Roskilde Festival og 1 mio x Skanderbøvs, 2 x landsindsamling i prime time tv, 1 x Natholdet....HVOR MEGET MERE MAINSTREAME VIL DU HAVE, MAND :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x !!!!!!

I øvrigt vil jeg gerne skrive en autograf til Antimatters mor. Men jeg ved selvfølgelig ikke hvor sjov den er længere, nu hvor jeg bare er en fattig studerende der lever et tilbagetrukket liv udenfor rampelyset.

@Hansen

Jeg var aldrig med i Karthage. Det var forsangeren og guitaristen.
Hvis nu Oasis havde spillet opvarmning for jer...
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
Kinky Robot

#114 Indlæg af Kinky Robot » 29 aug 2018 12:56

#detsejler
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#115 Indlæg af Ungfugl » 29 aug 2018 13:37

Hah whåååt det er fandeme grineren. Jeg købte sgu da jeres første cd, mand! Og har sikkert også set jer på pitstop i Kolding. Stor optursoplevelse at Google jer og se billeder ! Band of champs!Billede

Brugeravatar
Kong Louie

#116 Indlæg af Kong Louie » 29 aug 2018 13:58

Hvem er hvem?
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Antimatter

#117 Indlæg af Antimatter » 29 aug 2018 14:03

Lookeren i skovmandsskjorten må være robotten?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Antimatter

#118 Indlæg af Antimatter » 29 aug 2018 14:03

Overskægget er Simonv?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#119 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 29 aug 2018 14:30

Nummer to fra venstre er Christian Tafdrup.
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
Kong Louie

#120 Indlæg af Kong Louie » 29 aug 2018 15:21

:D Han har sgu været vidt omkring
Now I'm the king of the swingers

Besvar