HEJ - HVORFOR HØRER I MUSIK?

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Emil k-s

#31 Indlæg af Emil k-s » 05 jun 2005 21:54

jeg har engang forsøgt at bide en af mine venner, der sagde the smiths, var verdens bedste rockband. jeg var godt nok også fuld, og havde jeg ikke været det, havde jeg nok valgt at sparke ham i stedet.
ellers er jeg sød og rar.

Brugeravatar
Holberg19
Geografisk sted: DK-alt skal prøves
Kontakt:

#32 Indlæg af Holberg19 » 05 jun 2005 22:16

Emil k-s skrev:...[EN MASSE OM VOLD, DØD OG ØDELÆGGELSE]
ellers er jeg sød og rar.
rrrriight... :?
Mikael siger:
du har ret. holberg er en anstrengende profil.
erik siger:
jeg ved ikke helt hvad han laver på svingninger. han interesserer sig vist ikke for musik, og det virker ikke som om der er nogen der kan lide ham.
www.nting.blogspot.com

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

#33 Indlæg af Casper » 05 jun 2005 23:30

esbenc skrev:De er junkier. intet andet.
Hvis jeg var dig, ville jeg snakke pænt. Det ender med du kommer til at arbejde for en af dem en dag.
Du er et du, før du er et jeg

Brugeravatar
Bloodydane
- inaktiv -
Geografisk sted: På TV

#34 Indlæg af Bloodydane » 06 jun 2005 01:05

Indiehead skrev:Det har så resulteret i at jeg bliver betragtet som mandschauvinist fordi jeg jo ikke kan holde min kæft når folk sige noget forfærdelig dumt "Er Asterix en historisk person?" det er en sand historie og min alt for pædagoiske lærer ville ikke tryne personen for hendes komplet mangel på viden, så det måtte jeg jo gøre for at slippe for sådanne udmeldinger i fremtiden. Er vidst sket i flere omgange end en! En anden går ud på at en pige forsigtigt spurgte mig "Hvem er ham der Gestapo?" jeg sagde ingenting da hun ser så sød ud, men indeni blev jeg nærmest forarvet.
Hvad med at lave en tråd med dumme spørgsmål, som man har fået stillet, har overhørt eller lign.?
Min gode ven fortalte, at i hans handelsskoleklasse, var der en pige som rakte fingeren op i en historietime, og spurgte: Ham Mao, var han ikke kejser af Tyskland?

Hov, kom i tanke om et svar på et spørgsmål, jeg har hørt.
Spørgsmålet i en geografiprøve lød således: Nævn floden som løber igennem Rom.
Min gode klassekammerat svarede: Gudenåen. i ramme alvor

Brugeravatar
Indiehead
Geografisk sted: Søerne/H.C.Ørsted Institutet

#35 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 08:57

esbenc skrev: Kæft du fanger mig indiehead.. Går selv i et gymnasium af din karakter i Odense hvor k*llingerne spørger om Grundlovens navn stammer fra Grundtvig. De burde dø på daizy. Tilmed mener nogen af dem man er speciel fordi man ikke gider snakke med dem, og først tager sine høretelefoner af, når læreren kommer ind i klassen. De har ingen viden, men som du selv siger , kan de score højere karakterer end mig fordi de ikke har andet i deres klamme hoveder end at læse og holde venindeaftener. For mig betyder det 10 gange mere at have det godt, end at få gode karakterer og jeg væmmes ved deres opfattelse af livet. De er junkier. intet andet.
Hehe, de får nu ikke bedre karakterer end mig, mit snit er sgu udemærket (10,2 sidst jeg kiggede). Det jeg mener er bare at dumhed i sådan en grad kan foregå i gymnasiet! Hvordan er det så andre steder? Handelsskolen eller tekniskskole f.eks. er de endnu "dummere"?
Billede

Brugeravatar
mireille

#36 Indlæg af mireille » 06 jun 2005 12:14

Indiehead skrev:Hehe, de får nu ikke bedre karakterer end mig, mit snit er sgu udemærket (10,2 sidst jeg kiggede). Det jeg mener er bare at dumhed i sådan en grad kan foregå i gymnasiet! Hvordan er det så andre steder? Handelsskolen eller tekniskskole f.eks. er de endnu "dummere"?
Det taler altså hverken for din intelligens eller modenhed at flashe karakterer og være forarget over disse eksempler.
Det var om mig, at krea skrev:Taler du fransk for at gøre mig til grin? Lede mær. Jeg forstår ingenting.

Brugeravatar
Charlottesometimes
Geografisk sted: På den vissengrønne gren
Kontakt:

#37 Indlæg af Charlottesometimes » 06 jun 2005 14:04

Jeg kan godt huske, hvordan det er at være meget klogere end alle de andre. Det er faktisk meget hårdt, og man bliver nødt til at læse en masse Nietztche og Georg Brandes for at blive bekræftet i sin egen overlegenhed, for hvorfor har alle de andre det meget sjovere, når nu de er så dumme? Det er som sagt meget, meget hårdt, men heldigvis går det over, og man holder op med at synes, at det er vigtigt. Det er typisk sammenfaldende med opdagelsen af, hvor dum man selv lyder, når man fortæller alle andre, hvor klog og misforstået man er.

Og jeg hører musik fordi alle de andre gør det.
Memento Tori

Brugeravatar
The Who

#38 Indlæg af The Who » 06 jun 2005 14:15

Iblandt de dummeste jeg har hørt har spørgsmål som "Er der et dyr der hedder en frø", og "Er Paris en by i Danmark" befundet sig. Pinligt.
Hvem sidder der bag Skjærmen
med Klude om sin Haand,
med Læderlap for Øjet
og om sin Sko et Baand?

Det er saamænd Jens Vejmand.

Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

#39 Indlæg af Boriz » 06 jun 2005 14:21

Er det så det?

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#40 Indlæg af Viskarne » 06 jun 2005 14:23

The Who skrev:Iblandt de dummeste jeg har hørt har spørgsmål som "Er Paris en by i Danmark" befundet sig. Pinligt.
Er Rom? Er Korinth?
spent pride arms talking yellow age.

Besvar