HEJ - HVORFOR HØRER I MUSIK?

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#41 Indlæg af Lekkim » 06 jun 2005 14:32

Spillede børne-trivial engang med en pige, der ikke kunne/ville svare på, hvor stor hun mente et strudseæg var i omkreds selvom hun fik fire valgmuligheder.

Begrundelsen var i følge hende, at strudsen jo var et pattedyr, der derfor naturligvis ikke lagde æg. Ergo var det et trickspørgsmål.

Da jeg havde grinet færdigt spurgte jeg hende, hvordan hun mente en struds så ud og hun svarede så:

"Er det ikke sådan en lådden én med en flad hale og store fortænder, der bygger dæmninger?"
Billede

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#42 Indlæg af christian » 06 jun 2005 14:38

Lekkim skrev:Spillede børne-trivial engang med en pige, der ikke kunne/ville svare på, hvor stor hun mente et strudseæg var i omkreds selvom hun fik fire valgmuligheder.

Begrundelsen var i følge hende, at strudsen jo var et pattedyr, der derfor naturligvis ikke lagde æg. Ergo var det et trickspørgsmål.

Da jeg havde grinet færdigt spurgte jeg hende, hvordan hun mente en struds så ud og hun svarede så:

"Er det ikke sådan en lådden én med en flad hale og store fortænder, der bygger dæmninger?"
og derfor hører du musik, lekkim?
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

j-sim

#43 Indlæg af j-sim » 06 jun 2005 14:40

jeg har et lille hæfte med dumheder fra gymnasietiden. lige nu er jeg på arbejde men jeg kan da huske nogen af de bedste:

"Pjerrot, det må da vidst være en børneudsendelse i fjernsynet jeg er gået glip af!"

studievejleder: "blablabla noget med meritter" elev: "meritter er det dem der går rundt med en orange vest på roskilde festvial?!"

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#44 Indlæg af christian » 06 jun 2005 14:43

det bedste jeg kan komme i tanke om, var engang vi skulle analysere en novelle, hvor der kun var to personer med i. på et tidspunkt bliver en af personernes stivnede smil sammenlignet med mona lisas, og en pige i min klasse rækker hånden op og spørger, hvor hende mona lisa lige pludselig kommer fra, når de to hovedpersoner står og snakker sammen. det forstod hun slet ikke.
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
foxtrot
Geografisk sted: Grosse Pointe

#45 Indlæg af foxtrot » 06 jun 2005 14:48

Jeg har engang troet, at Sherlock Holmes var en virkelig person, og så anede jeg ikke, at Charlottesometimes rent faktisk hører musik. :D
You know, Mike Yanagita. Remember me?

Brugeravatar
Charlottesometimes
Geografisk sted: På den vissengrønne gren
Kontakt:

#46 Indlæg af Charlottesometimes » 06 jun 2005 14:53

foxtrot skrev:og så anede jeg ikke, at Charlottesometimes rent faktisk hører musik. :D
Arh, det er også kun sådan med et halvt øre du ved. Hvis der lige er en pause mellem Glamour og Oprah.
Memento Tori

Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#47 Indlæg af Lekkim » 06 jun 2005 14:57

christian skrev:og derfor hører du musik, lekkim?
Jep!

Nåh... du fandt selv ud af det, kloge-Åge...

Bare sig til, hvis du vil have en olfert til
Billede

Brugeravatar
Indiehead
Geografisk sted: Søerne/H.C.Ørsted Institutet

#48 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 15:28

mireille skrev:Det taler altså hverken for din intelligens eller modenhed at flashe karakterer og være forarget over disse eksempler.
Jeg betragter egentligt ikke mig selv som særlig intelligent, men snittet viser at der er noget galt med det danske karaktersystem og at der burde sættes en stopper for karakterinflationen, hvilket jeg er pointeret ved andre lejligheder.

Hvad angår min modenhed, har du da fuldstændig ret. Jeg er ikke særlig moden/voksen og derfor ikke ligeså tolerant som jer andre. Jeg er jo kun 19år og snot forkældet, kan man forvente andet? :lol:

Snitmæssigt, er jeg da rimelig sikker på at det faktisk er i den lavere ende af den gennemsnitlige svingers karakter-gennemsnit(hvis den sætning giver mening)

Sjovt? Jeg har det sjovt nok, det er jo ikke fordi jeg ikke kan omgås andre socialt og at mine eneste venner hedder Brandes og Kant. Jeg omgås bare personer fra andre klasser end min egen.

Er det en karakterbrist at jeg finder folk der er intelligente(læs: ved mere end mig) interessante? Hvorfor skulle jeg ellers være på svingninger hvis det ikke var fordi jeg synes det er fascinerende at folk herinde ved så meget om musik, film og bøger jeg aldrig får hørt, set, læst.
Billede

Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

#49 Indlæg af Boriz » 06 jun 2005 15:31

Indiehead skrev:
mireille skrev: Jeg omgås bare personer fra andre klasser end min egen.
Ja. Bare hold dig fra den skide arbejderklasse!

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
Indiehead
Geografisk sted: Søerne/H.C.Ørsted Institutet

#50 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 15:40

Boriz skrev:
Indiehead skrev:
mireille skrev: Jeg omgås bare personer fra andre klasser end min egen.
Ja. Bare hold dig fra den skide arbejderklasse!

/Troels
Ville det ikke være en selvmodsigelse
Er det en karakterbrist at jeg finder folk der er intelligente(læs: ved mere end mig) interessante?
Hmm jeg fornemmer at min person bliver mere om mere usympatisk :)
Billede

Besvar