HEJ - HVORFOR HØRER I MUSIK?

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
obnodu
Geografisk sted: Holstebro

#51 Indlæg af obnodu » 06 jun 2005 15:55

Viskarne skrev:
The Who skrev:Iblandt de dummeste jeg har hørt har spørgsmål som "Er Paris en by i Danmark" befundet sig. Pinligt.
Er Rom? Er Korinth?
Fnis.

Jeg hører musik, fordi jeg overhovedet ikke kan lade være. Det er faktisk Pez-irriterende. Noget andet, jeg ikke kan lade være med, er at græde, når jeg læser Indieheads indlæg, men der er det jo helt andre årsager, der spiller ind. Nu vil jeg se, om ikke der er is på tilbud i anledning af det forkølede vejr.
bumbummelum, hvor er vi nu henne?

Brugeravatar
Indiehead
Geografisk sted: Søerne/H.C.Ørsted Institutet

#52 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 16:00

obnodu skrev: Noget andet, jeg ikke kan lade være med, er at græde, når jeg læser Indieheads indlæg, men der er det jo helt andre årsager, der spiller ind. Nu vil jeg se, om ikke der er is på tilbud i anledning af det forkølede vejr.
Hvad er chancerne for at jeg går i klasse med dig?

Et andet karaktertræk er at jeg hurtigt for dårlig samvittighed. Undskyld Obnodu det var ikke meningen at du skulle blive ked af det, og hvis triggeren til at du græder er mine indlæg så skal jeg da nok holde op med mine bitre indlæg.

Jeg håber du får dine is
Billede

Brugeravatar
obnodu

#53 Indlæg af obnodu » 06 jun 2005 16:09

Indiehead skrev:Hvad er chancerne for at jeg går i klasse med dig?
Ret store. Jeg bruger bryster, og hvert frikvarter går med at spille petanque og bytte kano-billedkort med Julie. Desuden er jeg altså heller ikke dum.
Indiehead skrev:Et andet karaktertræk er at jeg hurtigt for dårlig samvittighed. Undskyld Obnodu det var ikke meningen at du skulle blive ked af det, og hvis triggeren til at du græder er mine indlæg så skal jeg da nok holde op med mine bitre indlæg.

Jeg håber du får dine is
Ak, den bitterhed. Skal vi ikke bare dele en pakke isbjørne?

Brugeravatar
Indiehead

#54 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 16:18

obnodu skrev:
Ret store. Jeg bruger bryster, og hvert frikvarter går med at spille petanque og bytte kano-billedkort med Julie. Desuden er jeg altså heller ikke dum.
Indiehead skrev:Et andet karaktertræk er at jeg hurtigt for dårlig samvittighed. Undskyld Obnodu det var ikke meningen at du skulle blive ked af det, og hvis triggeren til at du græder er mine indlæg så skal jeg da nok holde op med mine bitre indlæg.

Jeg håber du får dine is
Jeg bliver i tvivl! Hvem er det? Bryster = Thilde. Julie = Amalie eller Sara. Knap så dum = :? ... Interesseret i musik? Er det dig malene = min kæreste?
Billede

Brugeravatar
obnodu

#55 Indlæg af obnodu » 06 jun 2005 16:29

Indiehead skrev:
obnodu skrev:

Jeg håber du får dine is
Jeg bliver i tvivl! Hvem er det? Bryster = Thilde. Julie = Amalie eller Sara. Knap så dum = :? ... Interesseret i musik? Er det dig malene = min kæreste?
Jamen, er du ikke Ib Arthur? Og om du er den navlepillende gorilla eller ej, lægger du så an på mig? Forfærdelse!

Brugeravatar
Indiehead

#56 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 16:37

obnodu skrev:
Jamen, er du ikke Ib Arthur? Og om du er den navlepillende gorilla eller ej, lægger du så an på mig? Forfærdelse![/quote]

Ja, ja, og ja! Det er mig der er Ib Arthur og jeg vil gerne spise is med dig!
Billede

Brugeravatar
obnodu

#57 Indlæg af obnodu » 06 jun 2005 16:42

Indiehead skrev:Ja, ja, og ja! Det er mig der er Ib Arthur og jeg vil gerne spise is med dig!
Pis af, og hold fingrene for dig selv, Alfons. Isene er mine.

Brugeravatar
Indiehead

#58 Indlæg af Indiehead » 06 jun 2005 16:49

obnodu skrev:
Indiehead skrev:Ja, ja, og ja! Det er mig der er Ib Arthur og jeg vil gerne spise is med dig!
Hov hov hov, unge dame det er ikke nødvendigt at benytte sig at så negativt ladede ord. Jeg forstår skam en hentydning, så vi deler 50-50 eller hvad?
Billede

Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#59 Indlæg af Lekkim » 06 jun 2005 16:52

Indiehead skrev:så vi deler 50-50 eller hvad?
Nej, I overvejer, at fortsætte resten af "samtalen" via PB :idea:
Billede

Brugeravatar
obnodu

#60 Indlæg af obnodu » 06 jun 2005 16:54

Indiehead skrev:
obnodu skrev:
Hov hov hov, unge dame det er ikke nødvendigt at benytte sig at så negativt ladede ord. Jeg forstår skam en hentydning, så vi deler 50-50 eller hvad?
Er mine tårer ikke hentydning nok? Afsindig bong.

Besvar