spam-indlæg

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
besked
Forfatter
Brugeravatar
børge
Geografisk sted: cities of the red night

spam-indlæg

#1 Indlæg af børge » 06 maj 2006 18:37

2 i dag.

er det noget der kan gøres noget ved?

'b
holy moses

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: spam-indlæg

#2 Indlæg af stilhed » 06 maj 2006 19:19

børge skrev:2 i dag.

er det noget der kan gøres noget ved?

'b
formodentligt ikke. vi har i hvert fald for nyligt, så vidt jeg husker, opgraderet sikkerheden omkring tilmeldinger. jeg har slettet indlæg og brugere nu.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
iteration
Geografisk sted: Canberra

#3 Indlæg af iteration » 06 maj 2006 19:21

Tak.
Kun kommunikation kommunikerer. Psyken i sig selv er tavs.

Brugeravatar
dayan
- inaktiv -
Geografisk sted: Frederiksberg

#4 Indlæg af dayan » 06 maj 2006 19:49

børge skrev:er det noget der kan gøres noget ved?
for det første vil jeg gerne sige, at jeg er glad for at se, at du er blevet klar over, at du har et problem. det er flot. og det første skridt i den rigtige retning. mange nægter at erkende, at de har et problem. hvis du vil vide mere, kan jeg anbefale denne side.
held og lykke,
dayan
Jeg slår dig ihjel.

Brugeravatar
Hagemann
Geografisk sted: 2500

#5 Indlæg af Hagemann » 06 maj 2006 19:49

Billede
*griner*
lolmao.

Brugeravatar
børge

#6 Indlæg af børge » 06 maj 2006 20:39

dayan skrev:
børge skrev:er det noget der kan gøres noget ved?
for det første vil jeg gerne sige, at jeg er glad for at se, at du er blevet klar over, at du har et problem. det er flot. og det første skridt i den rigtige retning. mange nægter at erkende, at de har et problem. hvis du vil vide mere, kan jeg anbefale denne side.
held og lykke,
dayan
tak

'b
holy moses

Brugeravatar
børge

#7 Indlæg af børge » 07 maj 2006 11:15

jeg har lagt mærke til at nogle sites har sådan en krypteret adgangs kontrol hvor man skal logge ind med brugerbnavn, kodeord OG genkende et billed af nogle bogstaver som man så også skal taste ind. netop for at undgå spam. ved ikke om det er en mulighed i svingningerprogram? men ellers var det måske en mulighed.

'b
holy moses

Brugeravatar
chris
Geografisk sted: 2200

#8 Indlæg af chris » 07 maj 2006 11:33

børge skrev:jeg har lagt mærke til at nogle sites har sådan en krypteret adgangs kontrol hvor man skal logge ind med brugerbnavn, kodeord OG genkende et billed af nogle bogstaver som man så også skal taste ind. netop for at undgå spam. ved ikke om det er en mulighed i svingningerprogram? men ellers var det måske en mulighed.

'b
ja, ved du hvorfor man skal det?
Jeg føler mig så dum når jeg taster de der ind, fordi jeg bare ikke kan genneskue hvorfor, og er sikker på at der en en helt indlysende grund, som jeg pga manglende hjerneceller ikke er istand til at opfatte.
Er jeg dum børge?
*HIK*

Brugeravatar
børge

#9 Indlæg af børge » 07 maj 2006 11:44

chris skrev:
børge skrev:jeg har lagt mærke til at nogle sites har sådan en krypteret adgangs kontrol hvor man skal logge ind med brugerbnavn, kodeord OG genkende et billed af nogle bogstaver som man så også skal taste ind. netop for at undgå spam. ved ikke om det er en mulighed i svingningerprogram? men ellers var det måske en mulighed.

'b
ja, ved du hvorfor man skal det?
Jeg føler mig så dum når jeg taster de der ind, fordi jeg bare ikke kan genneskue hvorfor, og er sikker på at der en en helt indlysende grund, som jeg pga manglende hjerneceller ikke er istand til at opfatte.
Er jeg dum børge?
det er for at undgå at maskiner logger ind.

dum nej.

t
sød
s

'b
holy moses

Brugeravatar
reckoner

#10 Indlæg af reckoner » 07 maj 2006 11:45

tss indeed.
Brandon skrev:[Reckoner] bliver sikkert begejstret over at se at et nyt kuld analyserobotter har taget magten herinde. :|
Brandon skrev:Shit, mand. Reckoner den skøre rad. Kunne man virkelig slippe afsted med at skrive sådan noget på Svingninger engang?

Besvar