navneforandring

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
besked
Forfatter
Brugeravatar
reckoner

navneforandring

#1 Indlæg af reckoner » 17 jul 2006 22:40

hvordan kan det være, at palesaint har kunnet skifte navn til pale saint? er det noget, vi andre også kan gøre?
Brandon skrev:[Reckoner] bliver sikkert begejstret over at se at et nyt kuld analyserobotter har taget magten herinde. :|
Brandon skrev:Shit, mand. Reckoner den skøre rad. Kunne man virkelig slippe afsted med at skrive sådan noget på Svingninger engang?

Brugeravatar
palesaint

#2 Indlæg af palesaint » 17 jul 2006 22:54

Jeg sad faktisk og overvejede hvilke konsekvenser, det måske kunne have for resten af flokken, og jeg har da også skrevet til resten af crew'et i administrationen om, hvorvidt det egentlig er en god eller dårlig idé. Ligesom Charlottesometimes tog jeg fejl mht. email kontra nick, da jeg meldte mig ind på svingn., og det har irriteret mig en smule lige siden dengang. Jeg er imdilertid også at finde inde på en anden community-side, hvor administrationen skifter navne for et godt ord.

For blot at svare på dit spørgsmål så er det noget, man kan på administrationens egen kontrolside.

Synes du, at det er problematisk?
Nuanceret had og den venlige læsning.

iSAK

#3 Indlæg af iSAK » 18 jul 2006 00:04

så synes jeg at en af jer motherships skal ændre mit navn til isak og ikke iSAK . aner ik hvorfor sak er blevet stort. :(

okker

#4 Indlæg af okker » 18 jul 2006 00:09

"Hvis han må, så må jeg også!"-problematikken...?

Brugeravatar
Non-metal dude
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#5 Indlæg af Non-metal dude » 18 jul 2006 00:13

iSAK skrev:så synes jeg at en af jer motherships skal ændre mit navn til isak og ikke iSAK . aner ik hvorfor sak er blevet stort. :(
Uden Caps Lock: Isak. Med Caps Lock: iSAK.

I øvrigt er det da sejere som det er...

Brugeravatar
reckoner

#6 Indlæg af reckoner » 18 jul 2006 00:16

hvis det er muligt at gøre for alles vedkommende, hvorfor så ikke tillade det?
Brandon skrev:[Reckoner] bliver sikkert begejstret over at se at et nyt kuld analyserobotter har taget magten herinde. :|
Brandon skrev:Shit, mand. Reckoner den skøre rad. Kunne man virkelig slippe afsted med at skrive sådan noget på Svingninger engang?

Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

#7 Indlæg af Boriz » 18 jul 2006 00:23

Jeg tror (med tryk på tror) ikke at man kan slå det til så alle selv kan ændre. Dvs. at det er en redaktør der skal ændre det. Jeg synes ikke at det er noget problem hvis det drejer sig om nogle få, men hvis der er alt for mange der vil skifte kan det hurtigt blive noget af et projekt. For min skyld kan vi godt gøre det muligt som en forsøgsordning, men vi må hellere lige vente hvad den øvrige redaktion siger til det. Det kan jo være andre argumenter for at det ikke er nogen god ide.

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#8 Indlæg af krea » 18 jul 2006 00:29

Boriz skrev:Det kan jo være andre argumenter for at det ikke er nogen god ide.

/Troels
Såsom at nogen ville skifte nick hver eneste forbandede dag for sjov. Jeg ved at jeg ville.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
reckoner

#9 Indlæg af reckoner » 18 jul 2006 00:37

fordelen ved, at det er redaktørerne, der skal ændre nicket, er vel, at man kan stille krav om en motivering. hvis man selv kunne ændre det, ville det hurtigt blive helt og aldeles uoverskueligt. men hvis man skal sende en pb med en forklaring, hvis navneskiftet offentliggøres i et fast opslag om navneskift, og hvis der håndhæves en linje, hvor man ikke kan skifte mere end én gang, med mindre man har gode argumenter for det, synes jeg egentlig, det virker ret fornuftigt. hvis vi havde haft det altid, kunne no peticular woman være overlevet som no particular woman og vi ville være sluppet for denne irriterende viskarne.

jeg selv har pt ingen ønsker om at skifte navn.

Brugeravatar
Karsten Olesen
Geografisk sted: Østerbronx

#10 Indlæg af Karsten Olesen » 18 jul 2006 07:00

reckoner skrev:krav om en motivering.
I disse apokalypsens hamren på ideologiernes dør har palesaint sikkert bare været et smut forbi en numerolog, og ergo: pale saint. Læg hertil en skvis backstage-credit til sitet, og: voila!

Bare for en ordens skyld: har heller ingen/har aldrig haft planer om at ændre mit nick. Det passer mig fint som det er.
Along this way
outside the prison gates
I love the romance of crime
and I wonder: Does anybody
feel the way I do?
- Morrissey ('Sister I'm A Poet')

Besvar