Din yndlingssvinger
- Langley
- Geografisk sted: Firmamentet
Re: Din yndlingssvinger
Tak Hotler . Ja det hjælper på karakteren at få en udredning af familien og gå til en par begravelser af jævnaldrende. Så er man pludselig ikke så skide hoven længere.
- J Spaceman
- Geografisk sted: London
hotler skrev: ↑28 jan 2021 20:13Du irriterer mig stadigvæk, bare rolig.![]()

Top fem lige nu:
1. eini
2. Fisker Thomas
3. Jimmi Jazz
4. Helle b
5.
Honourable mentions: Non-metal dude, stilhed, Palesaint, Kasper Kål, 00Void, Harry, Jess Franco, Yesoffense, æsmet, Jensth, Phisteria, Hansen, Brandon, Rudi, Bloodflower, dayan, Ali Pilfinger, Gaddisfly, Lekkim, Utah (på trods af, bestemt ikke pga. hans musiksmag), Kong Louie, martinmosh, under_synonym , Pete Rock (mest det sidste års tid), syresødsovs, A Friend in London (meget bedre end den gamle udgave!), onsadag morgen, Professoren, shaken, Foxtrot, Pernille, Viskarne, Antimatter, ventolina, Sigrid, Nancy Drew, og Boutros Boutros-Ghali.

Jeg har sikkert glemt en masse.
Senest rettet af J Spaceman 29 jan 2021 11:53, rettet i alt 1 gang.
Jon A skrev:Bidrag med noget.
- hotler
Jeg vil da overveje at smide dig på min liste den dag, du bidrager med noget.

- J Spaceman
- Langley
- Geografisk sted: Firmamentet
Han kommer til ens fødselsdag uanset vejret hvis han bliver inviteret, trods han er en stakkels ensom rejsende der altid er på vej til og fra, og det er nok til at jeg knusrummer Spacy. Men så har han også bare at blive her efter Tuffy tog en permanent vacation.
- martinmosh
- Spotify: 117081941
- Geografisk sted: satan's kulsorte røvhul
- J Spaceman
- Ungfugl
- Geografisk sted: Sdr. Bjert
Hvad blev der egentlig af Phisteria? Optræder vedkommende med en anden maske nu? Kunne godt lide Phistens musikanbefalinger.
Krid, floor, jol og YNWA -elsker alt det pis 

- Broder Salsa
- Geografisk sted: Dodge City
Jeg tror ikke, han er her for nuværende, men han er vist den person med flest exits og comebacks, så who knows. Jeg synes nu, han til sidst havde mest travlt med at forklare alle, hvor latterligt et sted, svingninger er, men ja - han havde ualmindeligt godt styr på sit hjørne af musikhistorien. Den slags kapacitet - som jeg overhovedet ikke selv besidder - er altid savnet.
- Ungfugl
- Geografisk sted: Sdr. Bjert
Husker helt klart også, at der har været nogle gange, hvor jeg har tænkt "okaaay
" til nogle af de ting han skrev, men techno og mange af de fede 80er-ting, leverede han sgu mange gode anbefalinger inden for.

Krid, floor, jol og YNWA -elsker alt det pis