Din yndlingssvinger

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
besked
Forfatter
Brugeravatar
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

Re: Din yndlingssvinger

#1771 Indlæg af Broder Salsa » 29 jan 2021 10:04

J Spaceman skrev:
28 jan 2021 20:47
hotler skrev:
28 jan 2021 20:13
J Spaceman skrev:
28 jan 2021 20:05
hotler skrev:
28 jan 2021 17:38
Det har været en lang og hård rejse, men forvandlingen fra Lang til Langley til Verdensånden har gjort, at en af de profiler, der plejede at irritere mig allermest, nu er blandt mine favoritter.

Billede
Tak og lige måde! :adore:
Du irriterer mig stadigvæk, bare rolig. :thumbup:
:cry:

Top fem lige nu:

1. eini
2. Fisker Thomas
3. Jimmi Jazz
4. Helle b
5. Hotler Casper

Honourable mentions: Non-metal dude, stilhed, Palesaint, Kasper Kål, 00Void, Harry, Jess Franco, Yesoffense, æsmet, Jensth, Phisteria, Hansen, Brandon, Rudi, Bloodflower, dayan, Ali Pilfinger, Gaddisfly, Lekkim, Utah (på trods af, bestemt ikke pga. hans musiksmag), martinmosh, under_synonym , Pete Rock (mest det sidste års tid), syresødsovs, A Friend in London (meget bedre end den gamle udgave!), onsadag morgen, Professoren, shaken, Foxtrot, Pernille, Viskarne, Antimatter, ventolina, Sigrid, Nancy Drew, og Boutros Boutros-Ghali. :o

Jeg har sikkert glemt en masse.
Sgu da meget godt gået at nævne halvdelen af boardet og så glemme Haile Lassie og fabrizzen... To kæmpe favoritter her i butikken.

Brugeravatar
gigantic

#1772 Indlæg af gigantic » 29 jan 2021 10:13

Broder Salsa er en profil, der bare bliver bedre og bedre. En klokkeklar favorit.
eini skrev:
24 jan 2020 15:59
Svingninger er et af de sidste offentlige steder vi har hvor det er vigtigere at være intelligent end at være sympatisk. Lad os da for helvede værne om det. Du kan få alle de hjerte-emojis du skal bruge ovre på Facebook.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#1773 Indlæg af Tonic Satan » 29 jan 2021 13:04

Phisteria har glemt sit password, men nogen har da tippet ham om at jeg (og vist også alle andre) syntes, at han lød lam (sammen med et par andre) i den gamle My Beautiful Dark Twisted Fantasy-tråd , hvilken en anden af hans profiler har sendt mig en mavesur PB og brokket sig over, så han kigger i hvert fald med. :mrgreen: Det slår mig at dramasansen vokser proportionelt med alderen hos den typiske svinger.
æsmet skrev:
13 feb 2021 17:33
Hundertwasser kan man jo mene om, hvad man vil, men det kan man sgu da også om kirkesang og kondisko.

Brugeravatar
A Friend in London

#1774 Indlæg af A Friend in London » 29 jan 2021 13:54

Han sidste indlæg herinde var mig bekendt lovprisningen af Rock Actions afsked, og hvor rart et sted forummet efterfølgende ville blive. Man må sige, han virkelig har kultiveret det udviklingspotentiale med vanlig stringens.
Apropos gamle bitre mænd, sjovt som Harley Loevstik kom Syres svinger-eftermæle til undsætningen og laver reklame for solo pladerne. Hmmm...
Med Filosofisk Hilsen

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#1775 Indlæg af Ungfugl » 29 jan 2021 14:02

Not okay! Vi vil fandeme aldrig have, du smutter igen!
Krid, floor, jol og YNWA -elsker alt det pis :P

Brugeravatar
A Friend in London

#1776 Indlæg af A Friend in London » 29 jan 2021 14:14

Tak! Men det er da helt ok at have et antipati ift. en kontrær profil. Og er da personligt glad for, han ikke fyldte forummet med forudsigelige oneliners efterfølgende. Men altså, næsten som om he was just here the violence.
Med Filosofisk Hilsen

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#1777 Indlæg af J Spaceman » 29 jan 2021 14:43

TokeZa fortjener sin egen hyldest-post. Han har simpelthen været en fantastisk tilføjelse til forummet!

Ud fra navnet er det ikke så svært at gætte, hvem vedkommende er irl, hvis man kender ham. Jeg har kendt manden i en del år efterhånden, og jeg er også virkelig glad for personen bag tastaturet, men denne post handler mest om, hvor god han har været til at bidrage med interessant indhold serveret på en velskrevet og sympatisk måde. Det er efterhånden meget sjældent, forummet får nye brugere, som bidrager med så meget godt! :adore:
Jon A skrev:Bidrag med noget.

TokeZa

#1778 Indlæg af TokeZa » 29 jan 2021 14:53

J Spaceman skrev:
29 jan 2021 14:43
TokeZa fortjener sin egen hyldest-post. Han har simpelthen været en fantastisk tilføjelse til forummet!

Ud fra navnet er det ikke så svært at gætte, hvem vedkommende er irl, hvis man kender ham. Jeg har kendt manden i en del år efterhånden, og jeg er også virkelig glad for personen bag tastaturet, men denne post handler mest om, hvor god han har været til at bidrage med interessant indhold serveret på en velskrevet og sympatisk måde. Det er efterhånden meget sjældent, forummet får nye brugere, som bidrager med så meget godt! :adore:
Haha - mange tak - jeg rødmer helt :)

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#1779 Indlæg af Fisker Thomas » 29 jan 2021 14:57

Ja, TokeZa er sådan en bruger, hvor man sgu får meget for pengene (= pr. indlæg).
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#1780 Indlæg af J Spaceman » 29 jan 2021 16:05

Langley skrev:
28 jan 2021 22:10
Han kommer til ens fødselsdag uanset vejret hvis han bliver inviteret, trods han er en stakkels ensom rejsende der altid er på vej til og fra, og det er nok til at jeg knusrummer Spacy. Men så har han også bare at blive her efter Tuffy tog en permanent vacation.
Tak Langley! Selvom vi ofte er uenige herinde, får også lige et virtuelt kram. Det var en utrolig hyggelig og virkelig rørende fødselsdagsfest! :adore:
Broder Salsa skrev:
29 jan 2021 10:04
Sgu da meget godt gået at nævne halvdelen af boardet og så glemme Haile Lassie og fabrizzen... To kæmpe favoritter her i butikken.
Det var ikke en udtømmende liste af svingere, jeg godt kan lide. :)

De to nævnte er virkelig gode svingere, men jeg har faktisk sjældent diskuteret med nogen af dem, da vores interesser er ret forskellige. Faktisk er Fabriz den svinger, jeg kan komme i tanke om, som minder mindst om mig selv, hvilket vel er det største kompliment, jeg nogensinde kan give en profil herinde. :D
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Besvar