Sgu da meget godt gået at nævne halvdelen af boardet og så glemme Haile Lassie og fabrizzen... To kæmpe favoritter her i butikken.J Spaceman skrev: ↑28 jan 2021 20:47hotler skrev: ↑28 jan 2021 20:13Du irriterer mig stadigvæk, bare rolig.![]()
![]()
Top fem lige nu:
1. eini
2. Fisker Thomas
3. Jimmi Jazz
4. Helle b
5.HotlerCasper
Honourable mentions: Non-metal dude, stilhed, Palesaint, Kasper Kål, 00Void, Harry, Jess Franco, Yesoffense, æsmet, Jensth, Phisteria, Hansen, Brandon, Rudi, Bloodflower, dayan, Ali Pilfinger, Gaddisfly, Lekkim, Utah (på trods af, bestemt ikke pga. hans musiksmag), martinmosh, under_synonym , Pete Rock (mest det sidste års tid), syresødsovs, A Friend in London (meget bedre end den gamle udgave!), onsadag morgen, Professoren, shaken, Foxtrot, Pernille, Viskarne, Antimatter, ventolina, Sigrid, Nancy Drew, og Boutros Boutros-Ghali.![]()
Jeg har sikkert glemt en masse.
Din yndlingssvinger
- Broder Salsa
- Geografisk sted: Dodge City
Re: Din yndlingssvinger
- gigantic
Broder Salsa er en profil, der bare bliver bedre og bedre. En klokkeklar favorit.
- Tonic Satan
- Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig
Phisteria har glemt sit password, men nogen har da tippet ham om at jeg (og vist også alle andre) syntes, at han lød lam (sammen med et par andre) i den gamle My Beautiful Dark Twisted Fantasy-tråd , hvilken en anden af hans profiler har sendt mig en mavesur PB og brokket sig over, så han kigger i hvert fald med.
Det slår mig at dramasansen vokser proportionelt med alderen hos den typiske svinger.

- A Friend in London
Han sidste indlæg herinde var mig bekendt lovprisningen af Rock Actions afsked, og hvor rart et sted forummet efterfølgende ville blive. Man må sige, han virkelig har kultiveret det udviklingspotentiale med vanlig stringens.
Apropos gamle bitre mænd, sjovt som Harley Loevstik kom Syres svinger-eftermæle til undsætningen og laver reklame for solo pladerne. Hmmm...
Apropos gamle bitre mænd, sjovt som Harley Loevstik kom Syres svinger-eftermæle til undsætningen og laver reklame for solo pladerne. Hmmm...
Med Filosofisk Hilsen
- Ungfugl
- Geografisk sted: Sdr. Bjert
Not okay! Vi vil fandeme aldrig have, du smutter igen!
Krid, floor, jol og YNWA -elsker alt det pis 

- A Friend in London
Tak! Men det er da helt ok at have et antipati ift. en kontrær profil. Og er da personligt glad for, han ikke fyldte forummet med forudsigelige oneliners efterfølgende. Men altså, næsten som om he was just here the violence.
Med Filosofisk Hilsen
- J Spaceman
- Geografisk sted: London
TokeZa fortjener sin egen hyldest-post. Han har simpelthen været en fantastisk tilføjelse til forummet!
Ud fra navnet er det ikke så svært at gætte, hvem vedkommende er irl, hvis man kender ham. Jeg har kendt manden i en del år efterhånden, og jeg er også virkelig glad for personen bag tastaturet, men denne post handler mest om, hvor god han har været til at bidrage med interessant indhold serveret på en velskrevet og sympatisk måde. Det er efterhånden meget sjældent, forummet får nye brugere, som bidrager med så meget godt!
Ud fra navnet er det ikke så svært at gætte, hvem vedkommende er irl, hvis man kender ham. Jeg har kendt manden i en del år efterhånden, og jeg er også virkelig glad for personen bag tastaturet, men denne post handler mest om, hvor god han har været til at bidrage med interessant indhold serveret på en velskrevet og sympatisk måde. Det er efterhånden meget sjældent, forummet får nye brugere, som bidrager med så meget godt!

Jon A skrev:Bidrag med noget.
-
Haha - mange tak - jeg rødmer heltJ Spaceman skrev: ↑29 jan 2021 14:43TokeZa fortjener sin egen hyldest-post. Han har simpelthen været en fantastisk tilføjelse til forummet!
Ud fra navnet er det ikke så svært at gætte, hvem vedkommende er irl, hvis man kender ham. Jeg har kendt manden i en del år efterhånden, og jeg er også virkelig glad for personen bag tastaturet, men denne post handler mest om, hvor god han har været til at bidrage med interessant indhold serveret på en velskrevet og sympatisk måde. Det er efterhånden meget sjældent, forummet får nye brugere, som bidrager med så meget godt!![]()

- Fisker Thomas
- Geografisk sted: Institut Benjamenta
- Kontakt:
Ja, TokeZa er sådan en bruger, hvor man sgu får meget for pengene (= pr. indlæg).
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
- J Spaceman
- Geografisk sted: London
Tak Langley! Selvom vi ofte er uenige herinde, får også lige et virtuelt kram. Det var en utrolig hyggelig og virkelig rørende fødselsdagsfest!

Det var ikke en udtømmende liste af svingere, jeg godt kan lide.Broder Salsa skrev: ↑29 jan 2021 10:04Sgu da meget godt gået at nævne halvdelen af boardet og så glemme Haile Lassie og fabrizzen... To kæmpe favoritter her i butikken.

De to nævnte er virkelig gode svingere, men jeg har faktisk sjældent diskuteret med nogen af dem, da vores interesser er ret forskellige. Faktisk er Fabriz den svinger, jeg kan komme i tanke om, som minder mindst om mig selv, hvilket vel er det største kompliment, jeg nogensinde kan give en profil herinde.

Jon A skrev:Bidrag med noget.