Hvad er en charlie?

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Marcus
Geografisk sted: Salems Lot

#91 Indlæg af Marcus » 07 okt 2007 23:23

Hvis nu Denners venner kalder sig Villy'er i stedet, så er problemet løst.

Brugeravatar
børge
Geografisk sted: cities of the red night

#92 Indlæg af børge » 08 okt 2007 00:32

Tomsen skrev:Okayyyyyy så:

Den typiske Charlie er omkring 40. Går stadig klædt i for ungt rocktøj. Har ikke gjort sin uddannelse færdig eller arbejder med noget helt andet (og "forkert"). Har en kæmpe musiksamling og bruger alt for mange penge på musik. Har hængt ud i rockmiljøet i en evighed og synes stadig det er for fedt at gå på Stalingrad om torsdagen og drikke Guldøl til en 20'er. Har set mere end 1000 koncerter og kan altid huske dengang da den og den spillede der eller der. Spiller eller har spillet i band, men er aldrig rigtig blevet til noget trods utallige demo'er eller udgivelser på alternative labels. Er anmelder, grafiker, booker, DJ, producer eller har et studie eller et lille label der udgiver obskur musik på vinyl. Læser alt for mange musikblade - og kritiserer dem altid for det ene og det andet. Har ingen materielle goder - udover anlæg og instrumenter. Har ingen bil - eller har haft en gammel smadrekasse i perioder. Kører altid på cykel. Bor i andel- eller lejelejlighed. Aner ikke hvad et realkreditlån egentlig er og har ingen personlig bankrådgiver. Har ingen børn - og får det aldrig - eller har fået børn i en tidlig alder. Er single eller i endnu et forhold der sikkert kun varer et års tid fordi de er for svære at leve sammen med. Hænger typisk ud med yngre mennesker som de virkelig respekterer og nyder at tale med, men alligevel altid lige disser med at de kun hører Jandek for at være hippe. Og skriver alt for mange patroniserende indlæg om dit og dat. Er et gammelt surt taberløg der lugter af mug osv. osv. osv. Men er vist meget flinke når man lærer dem at kende ...?

Pokkers, jeg har defineret mig selv 98%!

@Jallan: Glæder mig til at møde dig i virkeligheden. Tag mig med et gran salt.
@Young: Charlie elsker Krea, så hvornår må vi møde dig?
@Non-Metal: Selvom du er faldet ned fra en anden planet, så er du 99,9% Charlie.
@Marcus: Din definition rammer vist mere Utah og Viskarne.
@Denner: Du er stadig en snothvalp ... :lol:
ups så er jeg vist aligevel en charlie.

young er iøvrigt et af de sødeste mennesker jeg nogensinde har mødt.

'b

'b
holy moses

Brugeravatar
Utah
Spotify: 113177199

#93 Indlæg af Utah » 08 okt 2007 07:51

satirejohn skrev:
dayan skrev:en sockpuppet er en nyligt oprettet bruger.
det giver da ingen mening ifht. den måde folk bruger det på....?
En sockpuppet er en alternativ profil oprettet af en allerede eksisterende bruger. Engang var sockpuppets meget sjove. Sådan lidt 'Halløj På Badehotellet'-agtige, men det har de ikke været længe. Eksempler på sockpuppets:

BirgerBæver, Jallan II, John Luke, Sockpuppet, Børge, Moa Vogel og Minimale Martin.

Find selv flere i denne tråd.

I er i øvrigt helt galt på den med den Svingninger Charlie diskussion.

Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#94 Indlæg af Katten » 08 okt 2007 08:02

Marcus skrev:Ja. Nu hvor jeg har fået opvaskemaskine, ved jeg ikke længere, hvad jeg skal lave om søndagen.
Så må du gerne komme og vaske op hos mig.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

Brugeravatar
Non-metal dude
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#95 Indlæg af Non-metal dude » 08 okt 2007 10:36

@ Tomsen & Denner: Jeg er ked af at sige det - men i er historisk usjove i denne tråd.

Brugeravatar
satirejohn
Kontakt:

#96 Indlæg af satirejohn » 08 okt 2007 11:04

Utah skrev:
satirejohn skrev:
dayan skrev:en sockpuppet er en nyligt oprettet bruger.
det giver da ingen mening ifht. den måde folk bruger det på....?
En sockpuppet er en alternativ profil oprettet af en allerede eksisterende bruger. Engang var sockpuppets meget sjove. Sådan lidt 'Halløj På Badehotellet'-agtige, men det har de ikke været længe. Eksempler på sockpuppets:

BirgerBæver, Jallan II, John Luke, Sockpuppet, Børge, Moa Vogel og Minimale Martin.

Find selv flere i denne tråd.

I er i øvrigt helt galt på den med den Svingninger Charlie diskussion.
tak! det var præcis det jeg regnede med...

Brugeravatar
Mons Kolahoj
- inaktiv -
Geografisk sted: 2300 århus c

#97 Indlæg af Mons Kolahoj » 08 okt 2007 14:14

der er flere typiske træk ved en charlie:

- han hænger ud på den lokale grillbar
- han har fregner og er rødhåret
- han er chuck norris-fan
- han er kendt af politiet
jeg har en pik i min hånd som en brændende tiger.

Brugeravatar
Marcus
Geografisk sted: Salems Lot

#98 Indlæg af Marcus » 09 okt 2007 03:44

Katten skrev:
Marcus skrev:Ja. Nu hvor jeg har fået opvaskemaskine, ved jeg ikke længere, hvad jeg skal lave om søndagen.
Så må du gerne komme og vaske op hos mig.
Ahr, jeg finder på noget. Jeg kan f.eks. gå lidt rundt på gaden. Hvorfor ikke. Gå lidt på biblioteket, kigge lidt på rundetårn, stjæle lidt i Irma, bare en pose nødder eller noget, sidde lidt ved søen, fodre ænderne med nødderne, spilde skallerne lidt på jorden, gå hjem og bage nogle boller, leje en film, spille en plade lidt, købe en øl, tage en lur, ikke nå at tage telefonen, gå ud med affaldet, tænde for vandet, falde i søvn i badekarret, have endnu en narkodrøm om en arm, der forsøger at åbne døren i entréen op fra den anden side, og så er jeg nødt til at forsøge at råbe og sprælle for at komme ud af drømmen og se den lukkede dør igen. Rejse mig og tjekke døren. Veksle lidt penge i kiosken, vaske lidt tøj, glemme tiden ved at kigge på Sporløs. Græde lidt af glæde, når de finder familien. Tage en lur til, vågne for sent, være lidt kold og rundtosset, gå ud på altanen og kigge over på genboerne, der er gået i seng, gå ud og tømme opvaskeren. Lægge mig på ryggen, tage min kinahat over hovedet og tænke "Nåh, hvorfor er jeg ikke med i Beverly Hills 90210? Jeg kunne være den på overfladen flinke fætter, der kommer ned fra Minnesota og måske kunne lokke de andre til at prøve forskellige forbudte ting."

Brugeravatar
00Void

#99 Indlæg af 00Void » 09 okt 2007 10:18

Mons Kolahoj skrev:der er flere typiske træk ved en charlie:

- han hænger ud på den lokale grillbar
- han har fregner og er rødhåret
- han er chuck norris-fan
- han er kendt af politiet
Billede
heeeeeey :D
fire hang out with me

Leif Erektion

#100 Indlæg af Leif Erektion » 09 okt 2007 10:42

Holy fuck, Tintin. Hvad har du lavet siden Congo?

Jeg er svingninger zulu, og jeg skal snart mend my ways, hvis jeg ikke skal ende som J Spaceman. Men i det mindste går jeg ikke i læderjakke hele tiden.

Besvar