Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
palesaint

Re: Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

#551 Indlæg af palesaint » 26 feb 2015 17:03

Hvor har du i klare vendinger spurgt og rykket for svar, Gregor? Du er slet ikke så klar i mælet, som du selv opfatter det. Jeg aner ikke, hvad det er, du beder mig eller resten af redaktionen om at tage stilling til. i hvilke tråde foregår der mobning, chikane og hetz?

Og hvis Gregor ikke har tænkt sig at svare, må andre brugere, der enten deler eller forstår Gregors klage over redaktionen i detaljer, meget gerne udlægge eller blot skitsere den. For jeg forstår den oprigtigt talt ikke.
J Spaceman skrev:
08 maj 2018 16:22
ekkokamre som svingninger

Brugeravatar
Denning

#552 Indlæg af Denning » 26 feb 2015 17:05

Ej, Gregor, det er sgu for åndssvagt. Du lader dig altså hidse for meget op over noget, der virker ret meget som en bagatel set udefra. Det er da ærgerligt, hvis du ikke gider være på internettet pga. den tråd der. Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvad der var af hetz, chikane eller mobning i den sammenhæng. Der er da nødt til at være plads til at give hinanden lidt røg. Ikke tage det så tungt.

Billede

Du ved...
No regrets.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#553 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 26 feb 2015 17:06

palesaint skrev: andre brugere, der enten deler eller forstår Gregors klage over redaktionen
:lol:
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
Non-metal dude
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#554 Indlæg af Non-metal dude » 26 feb 2015 23:26

palesaint skrev:Hvor har du i klare vendinger spurgt og rykket for svar, Gregor?
Det er rigtigt at han både har spurgt og rykket for svar:

Klokken 09:50:28
Gregor XIII skrev:det er fanme ikke i orden at man skal hetzes og chikaneres i årevis fordi man er uenig med folk herinde - hvilket var det du skrev man burde forvente. det gider jeg overhovedet ikke diskutere, da især ikke med en åndsforladt sokkedukke som dig. jeg gad dog egentlig godt høre redaktionens klare udmelding på det spørgsmål.
Klokken 14:32:45
Gregor XIII skrev:For en god ordens skyld, så har jeg aldrig anklaget hitler for at hetze, eller nogen andre for den sags skyld. og heller ikke mobning og chikane. vreden skyldes Russell's kommentarer om at den slags burde 'forventes' herinde, hvilket fanme er sygt at skrive. så er stedet da for faen kørt af sporet ('frit', lol, altså bortset fra dem som er uenige med flertallet)

Og til dem, der undrer sig over jeg stadig gider, så må jeg da også indrømme, at det her gider jeg fanme ikke. Det er seriøst for vildt at redaktionen skal bruge timer på at komme med en udmelding om mobning, hetz og chikane. Det er en no-brainer: Det er selvfølgelig ikke i orden. Hvorvidt eini blev udsat for det er en anden diskussion. Men når redaktionen er blevet så mærkelig, at den ikke en gang kan tage afstand fra chikane, så er det her sted vist fuldstændig værdiløst som diskussionssted.
palesaint skrev:hvad det er, du beder mig eller resten af redaktionen om at tage stilling til. i hvilke tråde foregår der mobning, chikane og hetz?
I dette tilfælde er det tilsyneladende ikke konkret mobning, men det forhold at Russell mener at bestemte reaktioner er forventelige, som udløser kravet om at vi skal tage afstand fra nogle af de ting som de forventelige reaktioner kunne være (hetz, chikane mobning m.v.).

I øvrigt:
- Jeg synes at palesaint har reageret helt fint på Russells indlæg.
- Jeg bryder mig generelt ikke om mobning.
- Hvis man af en eller anden grund har brug for en hurtig reaktion fra redaktørerne, så send pb til et par af os.

Brugeravatar
palesaint

#555 Indlæg af palesaint » 27 feb 2015 01:31

Tak for den udførlige forklaring, Non-metal dude. Jeg mangler altså kun at forstå, hvorfor vi som redaktører bør aflægge ed i selvfølgeligheder. Svingningers afmatning skyldes jo ikke den klamme stil men derimod et væld af faktorer, der synes umuligt for os som redaktion at gøre noget ved. Det irriterer mig, som det engang irriterede Fisker Thomas at tone rent flag, at jeg her behøver at skrive, at jeg selvfølgelig hverken går ind for hetz, mobning eller chikane, og jeg kan kun komme på én eneste gang, hvor redaktionens langmodighed kostede på dén konto, og det var med Kong Acne og Den Sorte Ged.
J Spaceman skrev:
08 maj 2018 16:22
ekkokamre som svingninger

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#556 Indlæg af stilhed » 27 feb 2015 15:23

jeg har ikke haft mulighed for at frekventere svingninger de seneste par dage, og jeg forstår heller ikke rigtigt, hvad det er, vi skal tage afstand fra. men, hey, det skal ikke forhindre mig i at tage afstand fra det alligevel.

Billede
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Gregor XIII
Kontakt:

#557 Indlæg af Gregor XIII » 03 mar 2015 00:46

Jeg modtager stadigvæk mails om nye indlæg. Jeg var måske ikke klar nok: Er der en redaktør der gider sørge for jeg bliver deaktiveret?
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#558 Indlæg af Broder Salsa » 03 mar 2015 07:03

Har du sendt en pb til en af redaktørerne? Det er vist fremgangsmåden, så vidt jeg ved. Men bliv nu.

Brugeravatar
Denning

#559 Indlæg af Denning » 03 mar 2015 10:40

Det er da lidt mærkeligt at Brandon er blevet deaktiveret sådan lige pludselig i smug. Jaja, de ryger alle en efter en, men der kommer altid en sporvogn og en Jallan til.
No regrets.

Brugeravatar
00Void

#560 Indlæg af 00Void » 03 mar 2015 14:26

Gregor XIII skrev:Jeg modtager stadigvæk mails om nye indlæg. Jeg var måske ikke klar nok: Er der en redaktør der gider sørge for jeg bliver deaktiveret?
Det kan man slå fra inde i brugerkontrolpanelet
fire hang out with me

Besvar