Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Ali Pilfinger

Re: Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

#631 Indlæg af Ali Pilfinger » 05 dec 2019 12:06

Rock Action skrev:
04 dec 2019 19:06
Det var bare tilfældigvis et af de sidste indlæg, jeg lollede lidt over. Burde have copy pastet løbende, men mit primære ærinde var at undersøge #tonen, som jo var noget polemiseret for en uges tid siden. Et godt nedslag var Muhammedtegningstråden, hvor denne lille perle befandt sig, så helt og aldeles random.
På den måde. Det undrede mig kun, at du ikke kunne finde mere kompromitterende indlæg fra min side eller fra andres, så jeg tænkte, det var en sviner med tretten års forsinkelse.

Det kan være virkelig grimt at kigge i annalerne. Jeg gør det selv jævnligt.

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#632 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 12:14

Ali Pilfinger skrev:
05 dec 2019 12:06
Det kan være virkelig grimt at kigge i annalerne.
Ja, men det er trods alt set med nutidens briller. Man skal huske på, at svingninger var et meget mere ungt og fjollet sted dengang. Det er nærmest umuligt at forestille sig f.eks. en børge eller chris på nutidens svingninger. Ikke fordi nogen af dem er de bedste eksempler på "ungt", men de havde den afslappede og til tider fjollede attitude. :)
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#633 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 12:27

Vil du ikke uddybe? Ved mit sidste nedslag var Børge bannet, og hvem husker ikke 'fjollede' Chris 'fjollede' Anne Grethe Bjarup Riis nedsmeltning, da Eini kom til og formastede sig til at nuancere prostitutionsdebatten. Men please, uddyb da lige dit seneste postulat?
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
gigantic

#634 Indlæg af gigantic » 05 dec 2019 12:30

Tænker, de ville være blevet mobbet ud. Ligesom Harley snart. Husk nu at være god ved ham, så han ikke bliver ked af det.
eini skrev:
24 jan 2020 15:59
Svingninger er et af de sidste offentlige steder vi har hvor det er vigtigere at være intelligent end at være sympatisk. Lad os da for helvede værne om det. Du kan få alle de hjerte-emojis du skal bruge ovre på Facebook.

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#635 Indlæg af Ali Pilfinger » 05 dec 2019 13:01

J Spaceman skrev:
05 dec 2019 12:14
Ali Pilfinger skrev:
Ja, men det er trods alt set med nutidens briller.
Ja, naturligvis? Man kan ikke se fortiden som fortiden fra fortiden.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -

#636 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 13:10

Har du hørt om 'Boomere'?

Brugeravatar
J Spaceman

#637 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 13:28

Ali Pilfinger skrev:
05 dec 2019 13:01
J Spaceman skrev:
Ali Pilfinger skrev:
Ja, men det er trods alt set med nutidens briller.
Ja, naturligvis? Man kan ikke se fortiden som fortiden fra fortiden.
:adore:
Rock Action skrev:
05 dec 2019 12:27
Vil du ikke uddybe? Ved mit sidste nedslag var Børge bannet, og hvem husker ikke 'fjollede' Chris 'fjollede' Anne Grethe Bjarup Riis nedsmeltning, da Eini kom til og formastede sig til at nuancere prostitutionsdebatten. Men please, uddyb da lige dit seneste postulat?
Altså, skal jeg uddybe, at den daglige tone var mere afslappet og fjollet dengang? Kig tilbage i en TN-tråd fra nullerne og se, hvordan folk skrev. Hvis du er uenig, så vil jeg overveje at kigge efter eksempler på, hvad der gik dengang men ikke ville gå i dag.

Mht Chris' "nedsmeltning", så var det vel ikke et udtryk for den daglige tone herinde dengang eller hendes stil generelt?

Der har efterhånden været en del nedsmeltninger på svingninger, men siden det ikke noget at gøre med tonen herinde, må det selvfølgelig bare være pga. en masse sindssyge enkeltpersoner.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -

#638 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 14:16

gab, mand. Jeg synes hellere, du skal komme med eksempler på den 'fjollede og afslappede attitude' dengang, og så kan du sætte dem op imod eksempler på, hvad jeg må formode, du anser som en 'ikke fjollet og ikke afslappet attitude' i dag.

Brugeravatar
J Spaceman

#639 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 14:25

Nej, det ville tage alt for lang tid og være fuldstændig ligegyldigt. Som om man kan bevise en forandring af generelle tilstande med eksempler. :lol:

Du må desværre nøjes med en uunderbygget påstand.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -

#640 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 15:10

Det var da noget nyt :balloons: Men du launcher jo altså selv dit postulat med to konkrete eksempler (som straks tilbagebevises)? Du er vel trods alt ikke så sløset, at du ikke kan huske tre-fire indlæg tilbage? Men du får da lige et re-run:
J Spaceman skrev:
Man skal huske på, at svingninger var et meget mere ungt og fjollet sted dengang. Det er nærmest umuligt at forestille sig f.eks. en børge eller chris på nutidens svingninger. Ikke fordi nogen af dem er de bedste eksempler på "ungt", men de havde den afslappede og til tider fjollede attitude. :)
Så hvor er vi henne nu? Der, hvor du hiver 'det var bare for sjov' frem eller hopper tilbage i 'stakkels forfulgte, Spacy'-offerrollen? Tænker vi lige så godt kan accellerere det her for alle parters skyld?

Besvar