Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

Re: Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

#641 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 15:32

Kan du ikke bare slette dig selv?

Jeg har sgu da ikke tilbagevist nogen påstande her. Min påstand er, at svingninger var et mere ungt og fjollet sted dengang. Giv mig data, så skal jeg påvise "ungt"-delen med den gennemsnitlige profil-alder pr. skrevet indlæg. Den fjollede del er selvfølgelig bare en påstand, som er meget svær at bevise/modbevise. Men er du seriøst uenig i den påstand, eller prøver du bare at være dit sædvanlige irriterende selv?

Alle dine spekulationer til sidst er åndssvage. Men ja, jeg synes da, det er irriterende, at jeg ikke kan skrive noget som helst for tiden, uden at ramme ind i irriterende misforståelser og nedladende kommentarer fra svingningers mest forfærdelige tag team.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#642 Indlæg af Broder Salsa » 05 dec 2019 15:47

Hold nu kæft, hvor er I trættende at høre på.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#643 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 15:55

J Spaceman skrev:
05 dec 2019 15:32
Kan du ikke bare slette dig selv?

Jeg har sgu da ikke tilbagevist nogen påstande her. Min påstand er, at svingninger var et mere ungt og fjollet sted dengang. Giv mig data, så skal jeg påvise "ungt"-delen med den gennemsnitlige profil-alder pr. skrevet indlæg. Den fjollede del er selvfølgelig bare en påstand, som er meget svær at bevise/modbevise. Men er du seriøst uenig i den påstand, eller prøver du bare at være dit sædvanlige irriterende selv?

Alle dine spekulationer til sidst er åndssvage. Men ja, jeg synes da, det er irriterende, at jeg ikke kan skrive noget som helst for tiden, uden at ramme ind i irriterende misforståelser og nedladende kommentarer fra svingningers mest forfærdelige tag team.
Så "ungt"(i citationstegn) lægger sig simpelthen til alderen? Det var det du mente? Okay, det lød nu mere, som om det var en slags billedsprog, især siden du efterfølgende interchanger med 'afslappet'. Og brugte profileksempler, der jo lagt fra var unge, men tværtimod syntes ikke helt at jive med influkset af reelt unge profiler senere i 00'erne. Selvfølgelig vil der være en kæmpe forskel på tonen på internettet over en 15-årig periode, det er da klart, men de gamle 'mobbede' profiler, som du tidligere har været på barrikaderne for (igen uden at kunne understøtte eller forsvare dit synspunkt), var vel netop ikke så glade for al den LOL, der pludselig opstod medio/ultimo 00'erne. Er der en eller anden generationel gradbøjning fra LOL til fjol, som jeg ikke er opmærksom på? Er du i øvrigt ikke sød at holde tilbage med personangrebene? Du fik lov sidst, men jeg tænker, at det snart bliver en udmattende øvelse for dig, at indtage både mobber og mobbeoffer positionen?
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
J Spaceman

#644 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 16:03

Hold nu din kæft, idiot.
Broder Salsa skrev:
05 dec 2019 15:47
Hold nu kæft, hvor er I trættende at høre på.
Jeg er helt enig.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#645 Indlæg af Rock Action » 05 dec 2019 16:56

J Spaceman skrev:
05 dec 2019 16:03
Hold nu din kæft, idiot.
Stakkels, stakkels mobbeoffer.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#646 Indlæg af Jallan » 05 dec 2019 17:15

Egentlig vildt hvor få brugere der skal til for at gøre svingninger decideret uudholdelig at være på.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#647 Indlæg af Pete Rock » 05 dec 2019 17:18

bruger
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
J Spaceman

#648 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 17:22

Helt enig. Jeg kan kun komme i tanke om fem profiler, jeg hader, og det er rigeligt til at gøre stedet nærmest uudholdeligt for mig for tiden.

Hvis ikke det var fordi, det sandsynligvis er jeres mål ville jeg selvfølgelig have skredet for længst.

Brugeravatar
palesaint

#649 Indlæg af palesaint » 05 dec 2019 17:34

J Spaceman skrev:
05 dec 2019 17:22
Hvis ikke det var fordi, det sandsynligvis er jeres mål ville jeg selvfølgelig have skredet for længst.
Der er ikke nogen, der prøver på at få nogen til at skride. Der er forskellige opfattelser af en masse ting, og du og din debatkammerater magter tilsyneladende ikke at diskutere dem, så hvad med bare at lade den ligge dér?
Nuanceret had og den venlige læsning.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#650 Indlæg af Fisker Thomas » 05 dec 2019 17:43

Jallan skrev:
05 dec 2019 17:15
Egentlig vildt hvor få brugere der skal til for at gøre svingninger decideret uudholdelig at være på.
Hellere hundrede krigsgudindlæg om dagen + b's og chris' chatten end den her travesti af et internetskænderi.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar