Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

Re: Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

#651 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 17:52

Jeg er helt enig.

Jeg vil jo klart helst undgå disse åndssvage diskussioner hver eneste dag, men hver gang, jeg skriver noget som helst herinde for tiden, så render jeg ind i de samme svingeres latterliggørelse, og hvis jeg ikke svarer igen, så fortsætter det bare. Det er jo ikke noget nyt. Rock Action har været sådan her i årevis, jeg har bare vendt den anden kind til, indtil jeg ikke orkede mere. Jeg ved selvfølgelig godt, at det er røvsygt, og jeg beklager virkelig overfor alle jer, som er gode nok.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
gigantic

#652 Indlæg af gigantic » 05 dec 2019 19:52

Er det mig, der er fatsvag, eller lægger du alt for meget i det. Helt uden sarkasme og spyfigheder, så synes jeg selvfølgelig, det er underligt, du her hundrede år efter stadig forsvarer syre, som opførte sig ad helvede til overfor flere af os. Det tog vi i stiv arm, men at det ligefrem skulle være synd for ham, er i mine øjne så langt ude, at det er et oplagt mål for latterliggørelse. Men lad nu det være. Vi er uenige. Det er fint nok.
Det vigtige her er, at Palesaint har ret. Der er ingen, der prøver at få dig til at skride eller ønsker, du gør det. Og i hvert fald ikke mig. Legendarisk fyr irl og en irriterende profil, men det er jo også det, der skaber dynamikken
eini skrev:
24 jan 2020 15:59
Svingninger er et af de sidste offentlige steder vi har hvor det er vigtigere at være intelligent end at være sympatisk. Lad os da for helvede værne om det. Du kan få alle de hjerte-emojis du skal bruge ovre på Facebook.

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#653 Indlæg af J Spaceman » 05 dec 2019 22:34

Hvis man ikke kan lide mig herinde, er der ingen grund til at være venner med mig irl. Dan Dare har fuldstændig ret. Jeg er præcis lige sådan i virkeligheden, som jeg er herinde. Nogle folk har muligvis bare ikke opdaget det endnu?

Der er måske den lille forskel, at jeg er lidt bedre til at uddybe mine påstande irl, fordi jeg ikke altid har tid og/eller energi til at gøre det herinde, hvilket måske kan have indflydelse på, hvor intelligent, men synes jeg virker, men det bør ikke være afgørende for, om man kan lide mig eller ej.

Mht Syre, så handler det, som Jimmi Jazz korrekt observerede, for mig nogle gange om rimeligheden frem for sagligheden. Når mange profiler sideløbende argumenterer hårdt, eller hvad I vil kalde det, imod den samme profil, så er det hårdt for den, der står alene, og det kan man nogle gange mærke på dem. Derfor går jeg ofte selv ind og siger, at folk bør bakke lidt ud, også selvom de mener, de har ret, og muligvis også har det.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

#654 Indlæg af Casper » 05 dec 2019 23:50

Jeg bryder mig heller ikke altid lige godt om de spydige kommentarer og heller ikke om J Spacemans hastige skridt op ad konflikttrappen. Alle burde lige tage at slappe lidt af her.

Jeg synes faktisk også, måske knapt så overraskende for jeg har forsvaret ham før, at I er lidt efter Spaceman. Nu har jeg jo ikke været på Svingninger i 10-12-15 år (jeg har ikke lige talt efter), og jeg er oprigtigt overrasket over, at alle ikke kan se, hvilken straight up fed fyr, han er. Han formulerer sig måske ikke altid lige elegant, men hans ærinde er i min forståelse meget sympatisk. Han forsøger sig vel blot at sætte sig i en anden persons sted, mens I gjalder op om, at det er for galt. Men det synes jeg ikke, at der er noget galt med. I en etisk forstand kan man tale om, at der sker et sammenstød her. J Spaceman udtrykker sig omsorgsetisk, mens vi er mere pligt/diskursetiske anlagt. Han forsøger sig med et perspektivskifte, mens vi kun taler om rationale, morale og konsekvenser ved det, de omtalte profiler, har skrevet. Han forsøger at forstå nogle tankebaner, mens vi skælder ud, laver sjov, mobber, ignorerer osv. Jeg tror, at J Spacemans blik rækker længere end vores og kigger bagved profilen og ind i mennesket (men vi skal længere ind - helt ind i sindet! lolz), mens vores blik stopper ved konstruktionen (hvis man skal være i einis/Langleys/den gængse (?) forståelse af det). Og J Spaceman er, tilsyneladende, på nogle områder (der ikke er helt klart afgrænsede?) mere rummelig end de fleste - eller måske bare klar på at acceptere flere uheldige måder at udtrykke sig på?

Jeg ved ikke, om det præcis er sådan, det forholder sig, for jeg kender ikke en dart til historien. Jeg har som sagt ikke været her i mangen et lysår (i internettid), så bær over med min knap så gennemarbejdede analyse. Det er blot nogle tanker, som jeg har gjort mig. I må gerne være spydige på mine vegne. Bare ikke for spydige (man kan vel godt bede om det umulige).

Spørgsmålet i det her er også bare, hvad man vil finde sig i. Altså, hvor skal grænsen gå mellem det at ville sætte sig i en anden persons sted og så det at sætte en personlig grænse, når man kan mærke, at nu er nok nok? Jeg synes ikke, at der er nogen her, som har gjort noget forkert. Alle har ret. Jeg kan sagtens forstå, at man siger fra over for sådan en omgang bavl (såfremt gengivelserne af hændelserne står til troende), som de omtalte profiler har fyret af. Men jeg kan også godt forstå, at J Spaceman har et behov for at sige, at der er mere i profilerne/menneskerne bag end bare lige det.

Bare lige slap lidt af.
Du er et du, før du er et jeg

TPFKAB

#655 Indlæg af TPFKAB » 06 dec 2019 00:06

Pete Rock skrev:
05 dec 2019 17:18
bruger
Burger.

Har nogen hørt noget vigtig musik fornylig der er værd at dele, eller gloet på 22 dudes der triller rundt med en lille bold på en fab facon?
#teamspaceman

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#656 Indlæg af Tonic Satan » 06 dec 2019 00:14

Det er der vel dertil indrettede tråde til. :adore:
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#657 Indlæg af Pete Rock » 06 dec 2019 00:21

Casper skrev:
05 dec 2019 23:50
Jeg bryder mig heller ikke altid lige godt om de spydige kommentarer og heller ikke om J Spacemans hastige skridt op ad konflikttrappen. Alle burde lige tage at slappe lidt af her.

Jeg synes faktisk også, måske knapt så overraskende for jeg har forsvaret ham før, at I er lidt efter Spaceman. Nu har jeg jo ikke været på Svingninger i 10-12-15 år (jeg har ikke lige talt efter), og jeg er oprigtigt overrasket over, at alle ikke kan se, hvilken straight up fed fyr, han er. Han formulerer sig måske ikke altid lige elegant, men hans ærinde er i min forståelse meget sympatisk. Han forsøger sig vel blot at sætte sig i en anden persons sted, mens I gjalder op om, at det er for galt. Men det synes jeg ikke, at der er noget galt med. I en etisk forstand kan man tale om, at der sker et sammenstød her. J Spaceman udtrykker sig omsorgsetisk, mens vi er mere pligt/diskursetiske anlagt. Han forsøger sig med et perspektivskifte, mens vi kun taler om rationale, morale og konsekvenser ved det, de omtalte profiler, har skrevet. Han forsøger at forstå nogle tankebaner, mens vi skælder ud, laver sjov, mobber, ignorerer osv. Jeg tror, at J Spacemans blik rækker længere end vores og kigger bagved profilen og ind i mennesket (men vi skal længere ind - helt ind i sindet! lolz), mens vores blik stopper ved konstruktionen (hvis man skal være i einis/Langleys/den gængse (?) forståelse af det). Og J Spaceman er, tilsyneladende, på nogle områder (der ikke er helt klart afgrænsede?) mere rummelig end de fleste - eller måske bare klar på at acceptere flere uheldige måder at udtrykke sig på?

Jeg ved ikke, om det præcis er sådan, det forholder sig, for jeg kender ikke en dart til historien. Jeg har som sagt ikke været her i mangen et lysår (i internettid), så bær over med min knap så gennemarbejdede analyse. Det er blot nogle tanker, som jeg har gjort mig. I må gerne være spydige på mine vegne. Bare ikke for spydige (man kan vel godt bede om det umulige).

Spørgsmålet i det her er også bare, hvad man vil finde sig i. Altså, hvor skal grænsen gå mellem det at ville sætte sig i en anden persons sted og så det at sætte en personlig grænse, når man kan mærke, at nu er nok nok? Jeg synes ikke, at der er nogen her, som har gjort noget forkert. Alle har ret. Jeg kan sagtens forstå, at man siger fra over for sådan en omgang bavl (såfremt gengivelserne af hændelserne står til troende), som de omtalte profiler har fyret af. Men jeg kan også godt forstå, at J Spaceman har et behov for at sige, at der er mere i profilerne/menneskerne bag end bare lige det.

Bare lige slap lidt af.
Spacemans omsorgsetik kommer især til udtryk når han graver et 10 år gammelt indlæg jeg har skrevet om Kim Larsen op og bruger det til en totalt umotiveret og ud af det blå sviner.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

TPFKAB

#658 Indlæg af TPFKAB » 06 dec 2019 00:27

Tonic Satan skrev:
06 dec 2019 00:14
Det er der vel dertil indrettede tråde til. :adore:
De er bare ikke særligt aktive :drinkingcheers:

EDIT : Bold tråden aligevel
#teamspaceman

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

#659 Indlæg af Casper » 06 dec 2019 00:31

Pete Rock skrev:
06 dec 2019 00:21
Spacemans omsorgsetik kommer især til udtryk når han graver et 10 år gammelt indlæg jeg har skrevet om Kim Larsen op og bruger det til en totalt umotiveret og ud af det blå sviner.
Omsorgsetisk Inkasso. Med ti års renter på. Spøg til side - jeg kan godt forstå, at det er irriterende.
Du er et du, før du er et jeg

Brugeravatar
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#660 Indlæg af Broder Salsa » 06 dec 2019 08:44

Og derudover: Hvem er “I”, der er på nakken af Spaceman? Jeg registrerer én, til tider to, brugere, der for tiden kører særlig hård stil, som i øvrigt er gensidig fra rummandens side, og resten forsøger bare at få lidt ro på sættet og slippe for den helt ulidelige kævlen.

Besvar