Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

Re: Slettede Brugere -- Deaktiverede Brugere

#661 Indlæg af Rock Action » 06 dec 2019 09:46

J Spaceman skrev:
05 dec 2019 22:34
Hvis man ikke kan lide mig herinde, er der ingen grund til at være venner med mig irl. Dan Dare har fuldstændig ret. Jeg er præcis lige sådan i virkeligheden, som jeg er herinde.
ftr, og som punktum for mit vedkommende, så vil jeg til enhver tid anfægte, at det skulle være tilfældet.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#662 Indlæg af Ali Pilfinger » 06 dec 2019 10:10

Jeg synes i lighed med den absolutte majoritet, at stemningen er ulidelig og ødelæggende. Der er saftsuseme langt til jul herfra, og hvis I prøver at lave en suspense-julekalender, skal I arbejde gevaldigt med dramaturgien.

Spaceman, din erklærede og praktiserede stædighed er idiotisk (og i dyb konflikt med både din person og din profils almindelige vindende karakter, inkl. den goofy-logiske stædighed, som jeg sædvanligvis sætter pris på) og værre endnu skadelig for den generelle Svingninger-lyst. Det er altså kritisk. Stop det, så er du rar.

På den anden side er det klar tale og som sådan i modstrid med jer, der deler horn i siden med Spaceman (ingen nævnt), som muligvis udviser en umiddelbart mildere eller i hvert fald mindre eksplicit ihærdighed, men som ikke desto mindre lader jer friste til at stryge tændstikkerne, når Spaceman pisser benzin (og vice versa, klart), og som derfor også bidrager til den akut faldende Svingninger-lyst. Også uagtet min almindelige sympati for jer. Stop det, please.

Min opfordring lyder derfor, også til Spaceman, men nok mest til jer andre som trods alt virker til at være inden for rækkevidde: Lad det fare, og husk at den der slår sidst ikke nødvendigvis har vundet slaget, trukket det længste strå, er mest awesome, den dygtigste nisse, eller hvad der nu måtte motivere jer, også selvom modparten (uretmæssigt) måtte føle det samme. Man kan ikke se BDE, man ved det bare.

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#663 Indlæg af makrel » 06 dec 2019 10:18

PREACH!
Tom D. Warrior

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#664 Indlæg af J Spaceman » 06 dec 2019 12:56

Ok, et par hurtige ting, mens min kode kører.

1. Fuck, hvor jeg elsker dig, Casper! :adore:

I den totalt paranoia-fremkaldende situation at være én mod mange (ironisk nok i en diskussion, som for mit vedkommende hovedsageligt handler om at man netop skal undgå den situation), er det helt ubeskriveligt dejligt, når en person skriver noget, hvor man føler sig fuldstændig forstået.

2. Pete Rock: Jeg påstår på ingen måde, jeg er perfekt, og det gør Casper heller ikke. Kim Larsen-kommentaren var, indrømmet, åndssvagt formuleret, men den handlede mest om, hvor meget jeg elsker Kim Larsen, og var bare skrevet i den sædvanlige tone for diskussioner imellem os to. Men det er bare ét, trods alt ikke særlig slemt, eksempel fra alle vores mange skænderier, og du er heller ikke ligefrem hellig, hvis vi begynder at grave ting frem.

3. Broder Salsa: "I" er vel hovedsageligt, men ikke udelukkende, Pete Rock Action og Toughy, og for nylig også gigantic? Det er i hvert fald dem, jeg har haft de mest ubehagelige skænderier med. Ja, det er gensidigt nu. Jeg har været grov. Det synes jeg ikke, jeg altid har været, men nu er jeg i gang med at sige fra én gang for alle (forhåbentlig).

4. Rock Action: Du kender mig virkelig ikke godt nok til at vide, hvordan jeg er irl. Jeg er fjollet, pedantisk, påståelig, stædig, forsvarer altid dem, jeg mener er ofre, uanset om det delvist er selvforskyldt, og jeg er sindssygt passioneret omkring den musik, jeg hører. Altså ligesom jeg er på svingninger. Jeg kan nærmest ikke komme i tanke om et eneste område, hvor der er forskel på mig herinde i irl.

4. Ali P: Jeg kan sagtens forstå din "fornuftig stemme fra midten"-position. Jeg ved udmærket godt, at jeg har vist mine dårligste sider frem og fuldstændig har smadret min egen popularitet herinde den seneste tid, og at det har ødelagt stemningen herinde for alle dem, som slet ikke har lyst til at være involverede, og det fortjener I ikke. Beklager. Virkelig! Jeg tror snart, det er slut.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#665 Indlæg af Rock Action » 06 dec 2019 13:59

J Spaceman skrev:
06 dec 2019 12:56
Rock Action: Du kender mig virkelig ikke godt nok til at vide, hvordan jeg er irl. Jeg er fjollet, pedantisk, påståelig, stædig, forsvarer altid dem, jeg mener er ofre, uanset om det delvist er selvforskyldt, og jeg er sindssygt passioneret omkring den musik, jeg hører. Altså ligesom jeg er på svingninger. Jeg kan nærmest ikke komme i tanke om et eneste område, hvor der er forskel på mig herinde i irl.
Jeg synes nu din real life charme i nogen grad trumfer :o
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
J Spaceman

#666 Indlæg af J Spaceman » 06 dec 2019 14:12

Damn. Det kan være, det er dens fravær i mine onlineskriverier, som fører til, for mig, meget overraskende reaktioner på mine udmeldinger, sammenlignet med hvad jeg er vant til. :o

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#667 Indlæg af Tonic Satan » 06 dec 2019 21:04

Nå, så skred Rock Action. :roll:
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#668 Indlæg af Jensth » 06 dec 2019 21:21

Så er der jo ingen DJØF'ere tilbage :cry: . Bortset fra Broder salsa
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#669 Indlæg af Broder Salsa » 06 dec 2019 22:05

Er det så mig, der skal videreføre kampen mod Spacey, eller hvordan foregår det?

:o :o

Brugeravatar
J Spaceman

#670 Indlæg af J Spaceman » 06 dec 2019 22:34

Han kunne tilsyneladende ikke klare den hårde tone herinde.

Besvar