Hvorfor besøger primært du svingninger?
- La Mouche
- Spotify: 113192036
- J Spaceman
Hvis ellers folk har været ærlige (hvilket sjældent er tilfældet i sådanne undersøgelser), kan du altså kun konkludere, at 11% har det som PRIMÆR grund til at besøge svingninger. Det kan være, at 60% har det som sekundær grund.Jonas wrote:"Hvad er dit primære formål med at besøge svingninger?"
EDIT: Det er fandeme løgn, at kun 11% er her for at tale om ting, der ikke har med musik at gøre.
Uff, det kender jeg efterhånden godt. Da jeg flyttede til Kbh, havde jeg ikke skrevet herinde i 3-4 mdr., men pludselig var svingninger overalt. Alle koncerter og hver weekend i byen var fyldt med svingere. Pludselig gav det ikke længere mening at holde sig fra forumet. Før det havde jeg kun få venner fra svingninger, nu har jeg mange. Det er godt, men det er også skidt. Men det er mest godt.dayan wrote:fordrive tiden.
edit: og fordi jeg lige er flyttet, og alle, jeg kender i københavn, er fra svingninger.
Jon A wrote:Bidrag med noget.
- dayan
- - inaktiv -
- stilhed
- ♫
det er der jo ingen, der gør. tag dig nu sammen, menneske.La Mouche wrote:næsten synd at "For at nedgøre andre" ikke er der som valgmulighed, det ku have været spændende at se HVOR mange der primært kommer her på grund af det.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens
- Jonas
- Spotify: masshaste
Det havde jeg ikke selv tænkt på, og det fremgår heller ikke af mit indlæg! Tak for oplysningen!J Spaceman wrote:Hvis ellers folk har været ærlige (hvilket sjældent er tilfældet i sådanne undersøgelser), kan du altså kun konkludere, at 11% har det som PRIMÆR grund til at besøge svingninger. Det kan være, at 60% har det som sekundær grund.Jonas wrote:"Hvad er dit primære formål med at besøge svingninger?"
EDIT: Det er fandeme løgn, at kun 11% er her for at tale om ting, der ikke har med musik at gøre.