Svingninger er blevet opgraderet

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

Re: Svingninger er blevet opgraderet

#171 Indlæg af J Spaceman » 07 jan 2009 13:45

Jallan skrev:Spacemans kommentar er åndssvag. Det ved han jo også godt selv
Det var bedre.

Bortset fra Flaming Lips, Mercury Rev og Sparklehorse, har jeg vist intet, som David Friedmann har produceret. Til gengæld hørte jeg også de ting rigtig meget for omkring 5-6 år siden, så det er godt husket.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Jannik
- inaktiv -

#172 Indlæg af Jannik » 07 jan 2009 15:05

Spaceman må gerne være med i The Car Pets. Måske vil han synge? I bedste katten-ånd, skal alle jo have chancen. Vi skal dog lige diskutere det der med David Friedmann internt i bandet.

Edit: Sving Ninja DK?!
She says here's my ass, now do without it...

Golden Hour

#173 Indlæg af Golden Hour » 11 feb 2009 21:11

hvad betyder den der blå streg, der er kommet ind i hvert underforum efter 6 tråde?

radio

#174 Indlæg af radio » 11 feb 2009 21:22

Golden Hour skrev:hvad betyder den der blå streg, der er kommet ind i hvert underforum efter 6 tråde?
At hvem end der har pisset i det pågældende underforum er gravid?

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL
Kontakt:

#175 Indlæg af Casper » 29 sep 2009 20:54

Så er balladen her! Det her har garanteret været nævnt før, men jeg sparker gerne spark andre har sparket før mig for at sige.... noget.

Og det er, at det simpelthen er for irriterende at jeg skal logge ind før jeg kan vælge funktionen 'citér'. Jeg logger ikke ind (det gør jeg aldrig, før det er strengt nødvendigt), jeg går ind og læser i nogle tråde, hov der var lige noget jeg ville kommentere på, og så er balladen der, for hvor er citer-knappen henne...... er det fordi jeg ikke er logget ind? Ud på forsiden, log ind, ind i tråden igen og start forfra. I det 21. århundrede er denne spildtid på 23 sekunder overvældende irriterende. Så overvældende at så er balladen der. Jeg ville nærmest ønske enelleranden siger 'numensas' lige om lidt.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#176 Indlæg af Tonic Satan » 29 sep 2009 23:18

Casper skrev: Jeg ville nærmest ønske enelleranden siger 'numensas' lige om lidt.
Jeg syntes, at den sketch var utroligt morsom. Jeg ved ikke, om det er en guilty pleasure?
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#177 Indlæg af gigantic » 30 sep 2009 01:42

Casper skrev:Så er balladen her! Det her har garanteret været nævnt før, men jeg sparker gerne spark andre har sparket før mig for at sige.... noget.

Og det er, at det simpelthen er for irriterende at jeg skal logge ind før jeg kan vælge funktionen 'citér'. Jeg logger ikke ind (det gør jeg aldrig, før det er strengt nødvendigt), jeg går ind og læser i nogle tråde, hov der var lige noget jeg ville kommentere på, og så er balladen der, for hvor er citer-knappen henne...... er det fordi jeg ikke er logget ind? Ud på forsiden, log ind, ind i tråden igen og start forfra. I det 21. århundrede er denne spildtid på 23 sekunder overvældende irriterende. Så overvældende at så er balladen der. Jeg ville nærmest ønske enelleranden siger 'numensas' lige om lidt.
Er det ikke noget med cookies? Jeg er ihf. aldrig rendt ind i problemet.

Golden Hour

#178 Indlæg af Golden Hour » 30 sep 2009 04:39

hvad er det her egentlig?

Brugeravatar
Kimer
- inaktiv -

#179 Indlæg af Kimer » 30 sep 2009 09:58

Golden Hour skrev:hvad er det her egentlig?
Olio og Smukfyr. :D Det må da vist være en hemmelig fraktion af svingninger for datende fyre. Håber de fik hinanden

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

#180 Indlæg af andreassyr » 30 sep 2009 10:25

Coppa står for "cup-a-feel".
Spot On

Besvar