- Tonic Satan
Re: avataretik
Damerne ved, hvad høje tindinger betyder. Damerne ved også, hvad store ord betyder. <3King acne wrote:Nå det var dig? Ja jeg beklager jeg måtte afslå. Men du har altså for høje tindninger i forhold til din alder.Tonic Satan wrote:Easy-peasy, man skal bare lokke ham udenfor med løfter om et blowjob.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.
-
- - inaktiv -
Men du er jo bare en bette dreng. Det er damerne ikke så vilde med, rent seksuelt. De synes drenge er søde, men de knalder dem ikke. Heller ikke selvom du bruger store ord og har høje tindninger. Men alt det behøver jeg jo slet ikke oplyse dig om, for det har du jo allerede fundet ud af.
Edit.: men jeg er nu stadig overrasket over du ikke engang var fuld da du tilbød mig et bj. Men som sagt desværre. Jeg er hverken pædofil eller homoseksuel.
Edit.: men jeg er nu stadig overrasket over du ikke engang var fuld da du tilbød mig et bj. Men som sagt desværre. Jeg er hverken pædofil eller homoseksuel.
- bollocks
King Acne må være den vredeste internet-profil nogensinde.
So, how's that whole hopey-changey thing working for ya?
- Tonic Satan
Så skulle du have set Musikministeren. Acne er Lekkim i forhold til ham, desværre uden at være sjov.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.
-
- - inaktiv -
Det prøver jeg nu heller ikke på at være. Det er i alt for selvhøjtidlige til.
- dayan II
synd og skam. på det grundlag er din optræden jo slet og ret til grin.
i made french with guido years ago.
-
- - inaktiv -
Du havde jo allerede taget rollen som den cool og tilbagelænet fede fyr. .dayan II wrote:synd og skam. på det grundlag er din optræden jo slet og ret til grin.
- Fisker Thomas
Det er jeg. Begge dele.King acne wrote:
KOM TIL MIG, SMÅ DRENGEBØRN! MED UD PÅ KUTTEREN OG SE SVÆRDFISKEN OG NARHVALEN BOLTRE SIG MED SPERMACETHVALEN PÅ DE SÆDFARVEDE BØLGETOPPE!
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.
- Jimmi Jazz