Svingninger driftsstatus mv.

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

Re: Svingninger er blevet opgraderet

#101 Indlæg af Boriz » 14 okt 2008 13:05

Jeg ved ikke helt hvorfor, men prøver at finde ud af det. Hvis man husker at sætte url-tags om, skulle det dog virke

Kode: Vælg alt

[url][/url]
, så det må være vejen frem indtil videre.

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
morteno

#102 Indlæg af morteno » 14 okt 2008 17:15

Men bedst er det jo at linke så det ikke ødelægger sidens layout (eksempelvis ved brug af lange ebay-links). Folk er for dovne. Lær at bruge "her er linket til ebay"-metoden.

Brugeravatar
cspr
Geografisk sted: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tincidunt.

#103 Indlæg af cspr » 14 okt 2008 17:24

Jo, men linket behøver ikek at være ret langt før det går galt.

Feks bliver

http://www.dittendatten.com/2008/10/lyt ... -dine.html

til

http://www.dittendatten.com/2008/10/lyt" target="_blank ... -dine.html

EDIT, tilgenæld lader det til at link'et ikek bliver klippet i stykker længere
2, og det er det så alligevel....
Bababadalgharaghtakamminarronnkonnbronnton-nerronntuonnthunntrovarrhounawnskawntoohoohoordenenthurnuk!

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#104 Indlæg af krea » 16 okt 2008 14:47

Når jeg trykker 'vis prøve', inden jeg poster et indlæg, tror datamaten, at jeg har postet et indlæg, hvorfor jeg kommer i karantæne for at spamme. Det kan da ikke være meningen?
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Boriz
Kontakt:

#105 Indlæg af Boriz » 16 okt 2008 15:03

Nej, det vil være synd at sige. Jeg prøver at finde ud af hvad der går galt.

Edit: Det er noget mærkeligt noget. Jeg kan ikke rigtigt genskabe det. Der er en indstilling der bevirker at der skal gå 15 sekunder før man kan poste et indlæg igen, men det skulle ikke have nogen indflydelse på "vis prøve".

Btw: Okker, så er www-knappen vendt tilbage.

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
morteno

#106 Indlæg af morteno » 16 okt 2008 16:54

Skal der være 17 smileys på række, eller kunne man ikke lade det være 5-10 stykker og så tillade at udvide tekstboksen lidt mod venstre?

Brugeravatar
Boriz
Kontakt:

#107 Indlæg af Boriz » 16 okt 2008 17:52

Jeg prøvede egentligt på at få dem alle sammen til at stå på en lang række, men det lykkedes ikke helt.

Seriøst: Jeg tror, problemet er at den række hvor der står "Meddelelsesindhold" og som indeholder smilies'ene, er den samme række som den brugerprofilerne er i under et emne. Dvs. da denne boks blev fastsat til 200 px, er den anden fulgt med, så jeg skal se om jeg kan få oprettet en klasse i css'en, som kun styrer "Meddelelsesindhold". Jeg skal nok prøve, så der kommer lidt mere plads at skrive i. Men hey! Feltet er jo allerede blevet lidt større. Det er da dejligt ikke?

/Troels

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#108 Indlæg af Fisker Thomas » 16 okt 2008 18:36

krea skrev:Når jeg trykker 'vis prøve', inden jeg poster et indlæg, tror datamaten, at jeg har postet et indlæg, hvorfor jeg kommer i karantæne for at spamme. Det kan da ikke være meningen?
Det er for at skabe spontanitet! Bang! Et skud affyret! Bang! Vent 15 sekunder! Bang! Så kan du skyde igen!...det gælder kun for dig.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

fjumregøj
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Kontakt:

#109 Indlæg af fjumregøj » 16 okt 2008 19:41

Boriz skrev:Jeg prøvede egentligt på at få dem alle sammen til at stå på en lang række, men det lykkedes ikke helt.

Seriøst: Jeg tror, problemet er at den række hvor der står "Meddelelsesindhold" og som indeholder smilies'ene, er den samme række som den brugerprofilerne er i under et emne. Dvs. da denne boks blev fastsat til 200 px, er den anden fulgt med, så jeg skal se om jeg kan få oprettet en klasse i css'en, som kun styrer "Meddelelsesindhold". Jeg skal nok prøve, så der kommer lidt mere plads at skrive i. Men hey! Feltet er jo allerede blevet lidt større. Det er da dejligt ikke?

/Troels
Jeg er ikke sikker på, om det også vil påvirke meddelelses/profilnavn-området, men ellers kan du prøve at ændre i det her, i CSS'en: (Smiley-problematikken)

<td class="row1" width="22%">
</td>
<td class="row2" width="78%">
Til fx.

<td class="row1" width="10%">
</td>
<td class="row2" width="90%">
Eksemplet fjerner dog luften, som jeg ikke helt ved, om er en fordel eller ej.

Brugeravatar
morteno

#110 Indlæg af morteno » 16 okt 2008 22:31

Boriz skrev:Men hey! Feltet er jo allerede blevet lidt større. Det er da dejligt ikke?
Bestemt! Og nu er der smileys på tre rækker. Skønt.

Besvar