sockpuppets

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Post Reply
yesoffense

Re: sockpuppets

#21 Post by yesoffense » 07.11.2016 15:15:03

Nægter fandeme at diskutere hvorvidt lort er lort med lokummet selv, ville være uendeligt rekyl. Jeg vil gerne uddybe, hvis en anden spørger, men jeg har svært ved at tro, at nogen kan være uenige i, at rikke p er andet end spam. Spamindlæg som relaterer sig til hvad forummet oprindeligt er tiltænkt, er endnu værre, fordi nogen (forhåbentlig) stadig læser Svingninger for at få inspiration og for at #bidragemednoget. Det er bare svært, når man først skal læse sig igennem utallige åndsforsnottede indlæg, før man slutteligt i stedet ender med at resignere.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

palesaint

#22 Post by palesaint » 07.11.2016 15:38:10

Jeg vil gerne vide det. Mest af alt fordi jeg har set så mange slags profiler, at jeg har mødt adskillige, der også kunne opfattes sådan. Jeg er endda selv blevet opfattet som spam med en lidt anden definition. Jeg forstår irritationen ved uengagerede indlæg med YouTube-links, uovervejede kommentarer etc., men hvis det handler om, at Rikke P er ubehagelig over for andre brugere, så spil dog med åbne kort i forhold til dét, fordi Rikke P's stil og frekvens ikke er særligt langt fra 'børges. Han havde bare en anden smag af spam.
Little did he know he’d lose a rib
but staring at you now I’m glad he did.

Tonic Satan

#23 Post by Tonic Satan » 07.11.2016 15:46:58

Voight-Kampff-test på samtlige brugere nu, for fanden!

Image
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

yesoffense

#24 Post by yesoffense » 07.11.2016 15:53:44

palesaint wrote:uengagerede indlæg med YouTube-links, uovervejede kommentarer etc.
Burde det i virkeligheden ikke være nok, hvis der aldrig er anden substans, og frekvensen af lort er omfattende nok, jvf. "ødelæggende for forummet"?
palesaint wrote:men hvis det handler om, at Rikke P er ubehagelig over for andre brugere, så spil dog med åbne kort i forhold til dét
Det synes jeg da absolut, vedkommende er, men det er ikke det, som jeg stiller det store spørgsmålstegn ved, for det har mange andre brugere også været. Men jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg selv synes, det var mere end almindeligt ubehageligt, da rikke p skrev, at vedkommende "ellers troede, at yesoffense var typen, som slugte."
palesaint wrote:Rikke P's stil og frekvens ikke er særligt langt fra 'børges.
børge, chris osv. er inden min tid på Svingninger, så der er jeg måske ikke så nuanceret i min opfattelse, men jeg husker at have hørt, at Iteration bannede chris fra Svingninger, inden han skred som redaktør. Det er da et karaktertræk, man kun kan beundre.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

krea
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643

#25 Post by krea » 07.11.2016 16:20:49

Tonic Satan wrote:Voight-Kampff-test på samtlige brugere nu, for fanden!

Image
Image
I'll tell you about my mother!
... så det' go'nok ...

secondtoughestintheinfant

#26 Post by secondtoughestintheinfant » 07.11.2016 17:28:17

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke kan køre en bare lidt mere autoritær moderatorstil. Altså, Svingninger er jo ikke en stat. Hvis det stod til mig, kunne man sagtens have bannet 'b, men det stod ikke til mig, og jeg ville da nok også være for trigger happy til at bestride en redaktørpost, så det er sikkert godt, at det ikke stod til mig. Men den endelige forskel på 'b og rikke p er vel, at rikke p åbenlyst er en sok (hvilket 'b åbenlyst ikke var), samt at 'b har en betydelig lol-værdi i hindsight.

Det mest vanvittige er selvfølgelig, at personen bag rikke p gider bruge tid på at trolle i det her omfang, og jeg tænkte egentlig, at jeg ville forsøge at blive ved med at ignorere profilens tilstedeværelse, men når der nu er åbnet for posen, så vil jeg da mægtig gerne bifalde en banning. Rikke p's tilstedeværelse på Svingninger er sockpuppet-irriterende og ikke bare irriterende på samme måde som en normal profil, man måske bryder sig mindre om en andre. Hvis der havde været lidt mere ambition og lidt flere performative krummer involveret i at opbygge rikke p's identitet, så havde jeg måske set anderledes på det.
The Internet Destroyed Everything He'd Ever Loved, Everything He'd Ever Hoped For. It Only Made One Mistake. IT LEFT HIM ALIVE.

phisteria

#27 Post by phisteria » 07.11.2016 17:28:29

Den altid tilbagevendende 'slet-profil (xxx) tråd' :).

Det er også ved at være lang tid siden sidst.
Jeg har ikke valgt transmission fra.

secondtoughestintheinfant

#28 Post by secondtoughestintheinfant » 07.11.2016 17:29:44

Den altid tilbagevendende tråd, hvor der indtil i dag kun var blevet skrevet seks indlæg i marts 2012? Don't call it a comeback.
The Internet Destroyed Everything He'd Ever Loved, Everything He'd Ever Hoped For. It Only Made One Mistake. IT LEFT HIM ALIVE.

Jonas
Spotify: masshaste

#29 Post by Jonas » 07.11.2016 17:38:03

Kunne man ikke lave afstemninger, hvor brugerne bedømte diverse sokkedukker? De, der dumper, ryger på møddingen. Formålet er at incentivere dukkeførerne til at hæve niveauet eller dø. 'Ignorér bruger'-funktionen kunne i princippet gå an, men den er temmelig utilstrækkelig.

yesoffense

#30 Post by yesoffense » 07.11.2016 17:50:57

Jeg ville ha' skrevet noget i samme stil vedr. den antiautoritære moderatorstil. Det har altid undret mig, hvorfor en beslutning om en profil bør bannes, skal gøres til et kosmopolitisk spørgsmål om den udøvende magt, når det åbenlyst er en tåbelig profil, og vi har at gøre med et forum med 150 aktive brugere.
Great minds think HEHE

Post Reply