SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

Re: SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!

#41 Indlæg af krea » 28 jan 2016 13:07

Jeg håber da ikke gammelfar er død. Han er den venligste, sicilianske gangstermorfar.

Casa Mias bund er for tyk, men alligevel kan den være slatten. Det er ikke så godt. Men derudover er det da et af de bedre steder i området. Synes egentlig at jeg har fået et ensartet produkt hver gang. Produktet kunne så godt være bedre.

Når man er flyttet til Vordingborg, indser man pludselig at middel kvalitet i Kbh. er god kvalitet i provinsen. Jeg har opgivet hernede og æder bare økologiske frysepizzaer.

Nå, men tilbage til narkofesten. Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005 så det må være på tide. Jeg er klar til at tage hvor som helst hen i landet så længe det foregår en lørdag så man kan ikke skal stresse en fredag. Så kan Pete Rock også få hævn for mit karaktermord.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#42 Indlæg af christian » 28 jan 2016 13:16

krea skrev:Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005
10/10 fest
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#43 Indlæg af Tonic Satan » 28 jan 2016 13:18

Kære alle sammen. D. 1/1-15 døde Albo Negosanti, ejeren og stifteren af Casa Mia.
Glæden ved at være i sit elskede pizzaria og sørge for gode pizzaer og betjening vil leve videre i hans sjæl. Den vil leve videre inde i pizzariet mange år endnu
H.I.F.

Men det skal vel tolkes som om at det nu spøger på Casa Mia. Jeg har aldrig spist der, jeg tør slet ikke æde noget imellem runddelen og Nørrebro Station. Jo, måske Boy's.
Karsten Olesen skrev:
17 jan 2008 12:21
knepningens mester!

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#44 Indlæg af Beefheart » 28 jan 2016 13:18

Tennis skrev:Godt at høre. Jeg har ikke været der i godt 2 år. Måske er det blevet bedre siden ham den hæse telefonpasser efter sigende afgik ved døden.
Jeg stoppede også med at spise pizzaer fra Casa Mia for ca. 2 år siden. Har kun haft dårlige pizzaoplevelser med dem. Men det tyder da på, at de har fået vendt skuden.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#45 Indlæg af krea » 28 jan 2016 13:40

Tonic Satan skrev:
Kære alle sammen. D. 1/1-15 døde Albo Negosanti, ejeren og stifteren af Casa Mia.
Glæden ved at være i sit elskede pizzaria og sørge for gode pizzaer og betjening vil leve videre i hans sjæl. Den vil leve videre inde i pizzariet mange år endnu
H.I.F.
Vild nok nytårsaften han havde sig. Men det er sgu trist. Han var da en fantastisk karakter.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#46 Indlæg af gigantic » 28 jan 2016 13:49

Tonic Satan skrev:
H.I.F.

Men det skal vel tolkes som om at det nu spøger på Casa Mia. Jeg har aldrig spist der, jeg tør slet ikke æde noget imellem runddelen og Nørrebro Station. Jo, måske Boy's.
Stefanos i Stefansgade er helt i orden.
eini skrev:
26 jun 2019 10:34
God lol og klar tænkning er forudsætningen for et godt liv.

Brugeravatar
satan

#47 Indlæg af satan » 28 jan 2016 13:57

gigantic skrev:
Tonic Satan skrev:
H.I.F.

Stefanos i Stefansgade er helt i orden.
Jeg fatter ikke, at folk er så vilde med Stefanos. Jeg bliver skuffet hver gang jeg køber derfra.

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#48 Indlæg af christian » 28 jan 2016 13:58

Stefanos er REN lort. Casa Mia (som jeg synes er helt fint, men slet ikke GOAT) er jo fuldstændig guddommeligt i forhold til.
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#49 Indlæg af Jallan » 28 jan 2016 14:00

Kan bekræfte at Stefanos er lort. Ej, 2.5/6. Men altså lort. Sygt overhypet. Bor der, så ved det. Slut.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
kulsoen

#50 Indlæg af kulsoen » 28 jan 2016 14:02

Enig. Vi købte tre "pizzaer" derfra for nogle måneder siden. Mærkeligt at få en margherita nærmest uden tomatsovs. De var så elendige, at jeg skrev et scathing review på deres facebook. Så gav ejeren Ibrahim mig et gavekort på 200 kroner til nye pizzaer. Dem åd vi i weekenden (sorry Christian, vi skylder dig pæz). Helt sikkert meget bedre, men de er sgu lidt karrige med tomatsovsen. Anyway, Ibrahim skulle lige have bekræftet fra mig, at jeg ville gå ind og ændre anmeldelsen på face, lol, såfremt jeg var tilfreds denne gang.

Det der sted længere nede af Stefansgade, næsten helt nede ved Nørrebrogade, er ok.

Besvar