GOAT2016 - DE INDIVIDUELLE LISTER

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

Re: SVINGNINGER.DK G.O.A.T. - DE INDIVIDUELLE LISTER & GÆTTE

#91 Indlæg af Viskarne » 26 jan 2016 20:22

jeg har været væk fra svingninger i så lang tid at jeg ikke kan huske hvem der er hvem ud over dem jeg nogle gange hænger ud med ude i virkeligheden og af dem er der stort set ingen tilbage, så jeg ville aldrig kunne lave en liste. Jeg kan f.eks. overhovedet ikke huske hvem der er fra Holstebro, og det er jo et rimeligt vigtigt parameter for om man er fed. En ting kan jeg dog huske: Jeg kan pissegodt lide yesoffense. Jeg tænker det er en ung, smuk kvinde, men ikke for ung. Måske af fransk afstamning? Hun ved vistnok meget om fugle. Jeg har gennem livet konstateret at de mennesker jeg har mødt som ved meget om fugle har været både sympatiske og interessante mennesker. Pete Rock kan jeg huske at jeg synes var en pine i røven engang. Jeg aner ikke hvorfor men jeg lærte virkelig at elske ham. Men der var osse noget med at han havde nogle utroligt grimme cowboybukser, og det fylder alligevel stadig en del.

Min liste:
1. yesoffense
spent pride arms talking yellow age.

Brugeravatar
yesoffense

#92 Indlæg af yesoffense » 26 jan 2016 20:39

Rigtig fed liste!
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
yesoffense

#93 Indlæg af yesoffense » 26 jan 2016 20:41

Ved nemlig alt om fugle, så I spø'r bare, hvis der er noget I vil vide. Ved også alt om heste, pasning og pleje, hestehandel osv., så det spø'r I også bare om.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#94 Indlæg af Beefheart » 26 jan 2016 20:43

Viskarne skrev:Jeg har gennem livet konstateret at de mennesker jeg har mødt som ved meget om fugle har været både sympatiske og interessante mennesker.
Ren og skær Von Borring fra Volvo Lastvagnar.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#95 Indlæg af Pete Rock » 26 jan 2016 20:46

De fucking cowboybukser, mand. :lol:
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#96 Indlæg af Viskarne » 26 jan 2016 20:47

det ved jeg simpelthen ikke hvem/hvad er. Jeg er lidt bange for at det er sådan en af de der jyske typer som ikke er for kvikke og har meget store tænder og flyveører, som man nogle gange ser i nogle bestemte slags tv-programmer.

Og det var ham Von Borring jeg mente.

Var de i øvrigt ikke grønne eller orange de bukser? Det er jo fandme en dødssynd.

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#97 Indlæg af Beefheart » 26 jan 2016 20:50

Close enough. Det er en 80-årig fugleglad svensk spejder fra en Erlend Loe-roman.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#98 Indlæg af Viskarne » 26 jan 2016 20:53

nå, det lyder da meget godt. Jeg har aldrig læst ham Loe, men han er sikkert god.

Brugeravatar
yesoffense

#99 Indlæg af yesoffense » 26 jan 2016 21:26

Beefheart skrev:[...]fra en Erlend Loe-roman.
Det skal du satme ikke kalde mig.

@Faustroll: CHIKANE! GAMERGATE 2.0! yesoffense har skrevet i computerspilstråden i både 2011 og 2012! yesoffense gennemførte Gone Home i sidste uge. Bare fordi du hader grrl games med Ouija, Bratmobile og forudsigelige lesbiske kærlighedsplots, din kvindeh8er.

Tak for da du sendte mig Uncharted. Mega fed style. Spiller det stadig sommetider.
Great minds think HEHE

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#100 Indlæg af Jallan » 26 jan 2016 22:28

Beefheart skrev:Close enough. Det er en 80-årig fugleglad svensk spejder fra en Erlend Loe-roman.
Det var pudsigt nok også det første jeg tænkte på. Det var vel mest pudsigt, fordi jeg er igang med at læse den lige nu. Selvom jeg kun er halvvejs er jeg rimelig sikker på at den første er bedre.
'I for unge til ironi' :lol:

Besvar