Mindetråd for Børge

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: TN 2020 - De blødende 20'ere

#21 Indlæg af Jensth » 30 jan 2020 13:32

Hold da op, Lang. :sad:

Børge var ikke en profil jeg havde et personligt indtryk af, men han havde nok også for travlt med at leve IRL, og det er sgu også at foretrække hvis man rent faktisk kan finde ud af det. Kræft i den terminale fase er så frygteligt at være vidne til, især når man samtidig skal kæmpe en kamp for at få systemet til at yde en nogenlunde værdig behandling. Var han ikke lige omkring de 50 år? Min medfølelse med alle der kendte ham. Hvil i fred.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

Re: Mindetråd for Børge

#22 Indlæg af krea » 30 jan 2020 13:35

børge skrev:
14 jun 2007 09:34
Tobak skrev:margarine minarine og alt det andet mellemkrigs-hø er forfærdeligt.. men jeg synes nu at det der smørbare kærgården i alle dets forklædninger er værre-- fanden selv har skabt det..
jeg droppede en gang et kæreste potientiale da hun smurte boller (altså bagte boller ikk) med kærgården.

altså jeg tænkte hvis hun kan finde på det -så er hendes hele tankegang total forskruet og vi vil aldrig kunne mødes mentalt. slut med hende.

'b
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#23 Indlæg af J Spaceman » 30 jan 2020 13:40

Så meget respekt for Børge der! :adore:

Jeg har været Kærgården-fjende lige fra start, og det vidner simpelthen om manglende kvalitetsbevidsthed fra kvindens side. Han burde dog have givet hende chancen for at forsvare sig. Måske var der en, der havde glemt en pakke Kærgården hjemme hos hende, og hun havde glemt at købe rigtig smør, så hvis han var klar på den, så kunne de nøjes denne ene gang. Det ville trods alt være tilgiveligt.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
eini

#24 Indlæg af eini » 30 jan 2020 13:41

Da jeg hørte at børge var ved at dø, det var til en svingeraffilieret fest, skete der et eller andet skred. Der er et eller andet helt vildt virkeligt og naturstridigt ved at børge dør. Jeg kan ikke huske nogensinde at have mødt børge irl, men det er alligevel mere tæt på når det er svingninger. Og beyond svingninger ud i horisonten af den generation af ekstasesøgere der banede vej for min egen, han har altid stået så klart lysende derude som 'b. Han gjorde det sgu da godt. Og det så ud til at han elskede det han elskede med uformindsket styrke til det aller aller sidste, og dét er smukt.

Det minder mig altså også lidt om dengang Lou Reed døde. Et varsel om de helt store forandringer der må komme uanset om man er klar eller ej.
All in.

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

Re: TN 2020 - De blødende 20'ere

#25 Indlæg af J Spaceman » 30 jan 2020 13:42

Han var 51 år. :cry:
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
krea

#26 Indlæg af krea » 30 jan 2020 14:21

børge skrev:
08 jan 2006 13:37
Katten skrev:
børge skrev:nupper en 7retters menu her i aften http://www.mr-restaurant.dk/

'b
Hvordan var det?
Mads Refslund er åbenbart en af de rigtig tunge drenge når det gælder mad i
køvenhavn -som jo har gang i et boom af luksus restauranter these days.

han var med til at starte NOMA op sammen med ham der Rene men smuttede
videre til kokkkeriet en kort overgang inden han åbnede sit eget sted MR

MR ligger over det hvide lam på kultorvet og der er helt klare ambitioner om
at skabe et nyt gourmet-spisested i den højeste kategori i København. om det
lykkedes er jeg ikke helt sikker på.

på nederste etage er der velkomst rum bar og lounge og det virker ganske
indbydende når man kommer ind fra januarkulden. sådan elegant dæmpet smart
indretning og en opmærksom tjener der tager jakken og så -synes jeg -lidt
for hurtigt spørger om man har lyst til et glas champagne inden man skal
op -altså det er lige 100 dask for den biligste pr glas...det siger han dog
ikke noget om... når anyway det havde vi ikke lyst til vi skulle bare op til
vores bord på denne udsolgte aften.

lokalerne er typiske indre københavn borgehusagtige -dog med højere til
loftet end de fleste steder. og igen er indretningen seriøs afdæmpet og
smart...men liige fimset nok til min smag, især var lamperne helt ustyrlig
rædselsfulde -sådan nogle blomster tutelihutter som det må ha været en
kvindelig indretningsarkitekt der har valgt

man kan vælge mellem 3 menuer til 425, 525 eller 625 kr. 3 retter eller op
til 7 retter. med tilhørende vinmenuer der koster det samme.

nåmen de skulle lige ha solgt det glas champagne der så det startede jeg med
og i mens fik vi lidt til maven:
store, grønne oliven, knækbrødchips, og popede hirsefrø -det var sådan
set ganske lækkert og mens vi spiste det besluttede vi os for at tage hele
omgangen af vin og mad.

der er jo altid lidt ekstra udover menuen og vi fik før menuen som sådan
startede en meget smuk talerken med rødgrabefiletter med en pocheret østers i
og pistaceskum til (hvordan i helvede laver man skum på pistace?) det var
super lækkert og lagde ligesom en ret god standart.

1: kammusilinger med kalvemarv og broccoli: den funkede sgu også meget fin
selvom brocolien (det var stilken der var skåret ud i sådan nogle bånd der
svøbte sig om kammuslingen -måske ikke var helt sådan i øjet men muslingen
med marv på var fantastisk.

det fik vi en chablis vin til og den var satme god -man stak lige næsen ned
i galsset og så var det maj måned og pigerne havede lette kjoler på og solen
skinede.

2:
Jomfruhummerhaler med hvide bønner og små sorte oliven -aftens bedste ret
ymmi siger jeg bare.
og til den en obskur spansk vin veigadares. Altså så i the last boy scout
i julen med bruce willies? nå men der er en scene hvor han banker næsebennet
op i hjernen på en ond forbryder så han falder om og dør. nogenlunde sådan
ramte vinen når man stak sin lille forkælede næse ned i glaset.

3:røget ål ristet banan lime citron og karamel -en ret der i den grad lyder
bizar -men som faktisk viste sig at være helt i top og som viser hvor stor
en kok MR er.
ålen lå med karamel på mens bananen stod ved siden af. mens der var revet
limeskal på -gosh det smagte godt. til den fik vi en riesling -som da vi fik
den -som vi gjorde med al vinen iøvrigt noget før maden kom -nå som vi altså
da vi fik den tænkte mmmmden dufter af røget flæsk -well det gjorde den og
den klædte ålen helt perfekt.

4: morkler sorte vinter trøfler og 68 grader varme æg.
MR har en præcisionsovn man kan indstille til at holde en nøjagtig
temperatur her 68 grader...jeg ved ikke lige hvorfor de skulle være 68 men
det har vel noget med æggenes kemi at gøre anyway det var altså det her æg
med morkler og en trøffel sovs over vi fik. sammen med en champagne lavet på
ren pinot noir som vaar gul som en gamelmands pis. det var en af det rigtig
vellykkede retter denne aften -og wll ja så var der godt nok en sten i min
ene morkel -som jeg gjorde opmærksom på til tjeneren...som tog det
foroldsvis pænt og fortalte hvordan morkelsælgere i italien skyder hagl i
morklerne for at få dem ti at veje lidte mere når de skal sælges. hmmm.

5:gåselever svesker æbler lakrids og chokolade. en ret jeg så frem til da
jeg æææælsker foir gras. men den var altså noget af en skuffelse den
manglede salt, chokoladen var bitter den tog sig ikke godt ud (et brunt
mudderbad) og det værste leveren drukknede i chokoladesmag. jeg ved heller
ikke hvor lakridsen blev af! men vinen oh la la det var en slags portvin
bare fra frankrig fuuck den var god.

6:nå så fik vi hvad man vel ku kalde hovedretten: kalveculotte med løgsjov
og pære. med en dejlig kraftig sovs til saft og kraft med en god rødvin til.

7: før deserten fik vi en predesert...som var noget mascapone panacorta med
grapegele i. dejlig forfriskende. serveret i en æggeskal.

8: selve deserten hvid chokolade ananasis og ananasskiver -ja well og så var
det meningen den skulle ha haft revet parmasan over. men det glemte vores
tjener. og til den fik vi en hvid ædelrådenskabsvin som jo altid er et hit.

det var først da vi havde spist deserten at jeg kom i tanke om det med
parmasanen -som jeg så spurgte en af aftenens 3 forskellige tjenre om om
ikke det var en forglemelse? jo det var det og det var han rigtig ked af for
det var faktisk lidt af en pointe med retten og faktisk også noget vi havde
snakket om -retten var sød sød sød og manglede noget kontrast -vi snakkede
om noget sprød karamel eller noget men parasan ville ha været sjovt at
smage. anyway tjeneren lovede at kompensere for misseren på en eller anden
måde.

de har høje ambitioneer på mr -og langt hen af vejne bliver de
indfriet -gennemtænkte detaljer over hele linein helt ud på toiletterne hvor
der står parfume til både mænd og damer osv.

og priserne er selvfølgelig derefter næsten 3000 for to personer...men kunne
selvfølgelig nøjes med 3 retter (som så er blandt dem vi fik...men vist nok
med noget mere tilbehør -kartofler til kalven eksempelvis)

Nå men der blev ligesom ikke kompensert for hverken sten i maden eller glemt
parmasan og det synes jeg sgu ærlig talt var for dårligt med priser i den
ende af spektret og jeg synes ligesom ikke jeg selv skulle være den der
gjorde opmærksom på det...det og så den genemført mislykkede fois gras gør
at den ikke får topkarakter - 4 ud af fem børgestjerner.

'b

Brugeravatar
krea

#27 Indlæg af krea » 30 jan 2020 14:22

børge skrev:
06 apr 2007 13:47
Okay her følger børges mangelfulde og sikkert upræcise guide til Holly Golightly:

Første plade i min lille samling

Billede
Thee Headcoatees ' Girlsville

Tilsyneladende den anden Headcoatees udgivelse –juli 94 –et år før Holly springer ud solo, men jo altså på det her tidspunkt har hun været med i Headcotees siden 91 (som hun åbenbart blev inviteret med i pga trommeslageren …. Nej vent nu lidt lige, nu referere jeg Allmusic –men har de ikke fucket lidt op? Jess franco? Som jeg troede det hele hang sammen, så havde Billy Childish et band der hed The Headcoates…der fungerede som en slags gennemgangs band for upcommings da Childish er et voldsomt nysgerrigt og givende menneske! Anyway skal vi ikke bare sige at Holly var med i gruppen nogenlunde samtidigt med et par andre piger…som så blev enige om at grrrrl power var det nye shit og derfor dannede thee headcoatees –der med navnet dels jo er et cadau til Childish men også et klassisk 60’erpigebandnavn. Nååårmmnnn nu ser jeg i øvrigt bag på pladen at den i modsætning til hvad der står på Allmusic er udgivet i 93 på Get Hip Records…faktisk hvis man læser alt hvad der står så skulle den aller først have været udgivet i 91 på Hangmans records!. Nårmen altså jo, musikken er klassisk garageagogobookaloopigepop med sjove tekster der som i Hollys fremtidige univers alle kredser om verdens ældste emne…men vil jeg sige skrevet med humor og tungen lige i munden. Dirty Old Man er faktisk helt vild sjov og pigerne er vist med på den værste fornemmer man, altså det kan da godt være han er en gammel gris men de kan sgu da godt li det. Pladen er meget helstøbt og med flere fede dansehits –Meet Jacqueline er et 100 % tyggegummibepop nummer, som er umuligt ikke at kaste sig ud i en hurtig jitterbug til –ja eller finde sin hullahopring frem til. Men der er også rå blues elementer og fede cover numre: Money og Run For Your Life. Leveret med rødder i punk forstået som energi.

Næste i samlingen er:

Billede
Thee Headcoatees ' Here Comes Cessation

Har jeg tilsyneladende ikke fået med under flytningen, men er ifølge allmusic udgivet på vinyl japan i 99 –hvilket jeg vil tillade mig at tvivle kraftigt på er korrekt (der må være tale om en genudgivelse). Men det er sådan set mere af samme skuffe ikke helt lige så fed som Girlsville men svært at forklare præcis hvorfor (især nå jeg ikke lige kan hører efter) måske har det noget med magi at gøre. Jeg mener det der sidste lille touch af guddommelighed der gør en forskel. Pigerne levere varen på det højest tænkelige niveau hele tiden og så hist og pist i produktionen er der lige det der der gør at det lige akkurat på en eller anden mystisk måde løftes op på et plan hvor det ligger udover det jordiske. De fleste kunstnere drømmer om at nå der til bare én gang i deres liv Holly er deroppe en god håndfuld gange.

Edit ahhrrrr der var den…jeg troede jeg havde den på vinyl men den stod blandt cderne…

Well på bagsiden er der enret sjov tegning hvor der står HEY THROW THEM AWAY…..ALL THE HEADCOATEES DISCS CAN BE SORTED WITH CESSATTION og man ser en mand smide alle de forige plade i skraldespanden..don craine skriver på indercover ”yes oh fortunate ones, the misstresses ogf musical magic are one the move again and this album shows them to be at the height of their hauntingly disturbing powers. With an unstoppable driving force, thee headcoatees have come up with a chilling erotic selction that take you from loneliness to ecstasy.”....og ja den er sgu god nok.

Musikken er til tider tungere og mere rå end sædvanligt. Alle numre er af Childish endda med et fransk –titelnummeret (og alle tiders hit) og derudover to covers: roadrunner garagepigepop med raslende rustne guitarer. Og keep your big mouth shut - der bare fyres af som den skal fyres af.

Og ja den ER faktisk fra 99.

Nåmen Headcoatees har udgivet ca 6 lper og jeg er egentlig ikke i tvivl om at man bare kan købe dem. De er helt sikkert alle nogenlunde lige gode.

Billede
Holly Golightly ' Good Things

Hendes solo debut er den eneste plade jeg har det liidt so so med, men nu hvor jeg sidder og hører den tror jeg måske mest det handler om coverets artwork, som jeg fandeme ikke rigtig ved hvad prøver at signalere. Holly Golightly skrevet med graffiti-bogstaver på en lyserød blomstret baggrund og et foto af Holly som lille på forsiden. Når man så åbner coveret er der et teenage-foto af hende, uskarpt og ikke særlig godt hvor hun står med en øl og en smøg og bare ser grim ud. Meget underlige signaler. Men okay hvis man lukker øjnene og kun hører musikken ER det jo faktisk rigtig godt. Første nummer –virtually happy er et rigtig Hollyhit og covernummeret (covers en genre hun virkelig er god til) where ever you were kender jeg ikke i original men det er også et sandt Hollyhit. Ellers er pladen holdt i klassiske garage riffs fuzzpedaler og skramlet lyd som man kender det fra Headcoatees og det kunne jo altså let være kedeligt i længden men én af grundende til at en Hollyplade aldrig er kedelig er fordi hun er så fucking musikalsk og legende hele tiden –altså jeg mener på et nummer –expert…som jo grundlæggende bare er endnu et guitar nummer, ja altså der sådan helt ubemærket flår hun guitaren fra hinanden dekonstrueret pop sat sammen igen af det geni hun er. Hmmm sjovt. Nå man sidder som jeg, lige nu og hører efter for at hører efter så er det sgu slående så ørehængende gode alle numerne rent faktisk er…hvad er det der gør det? Comedy Time -bare måden hun synger det på –det sætter sig fast i hjernen som fjer i tjære. Noget af det seje ved hende er også hendes drevende måde at synge på. Det lyder nogle gange som om hun står med en smøg i flaben og vrænger sangene ud af den anden mundvig med sammenknebende øjne total overlejen. Men altså det er stadig i mine øre ikke hendes bedste plade…der er trods alt nogle numre på der går lidt i tomgang og som ikke har den energi og feeling som ellers gennemsyrer hendes øvrige produktion.

Næste plade:

Billede
Holly Golightly ’ Painted On

Coverart: Billy Childish som åbenbart også er en habil maler...jeg elsker multi genier. Udgivet 97 på sympathy for the record industry. Pladen er mere downtempoblues, tilbagelænet og nok mere traditionel end de fleste af hendes plader. Men det er bare sådan med hende som øhhh hvilken anmelder var det der engang skrev om Lou Reed at det altid med en ny plade fra ham var som at få et brev fra en gammel ven. Det er jo altid rart også selv om der ikke står noget revolutionerende i det. Og det kan så måske være en svaghed ved denne plade. Hvis man skal købe den nu, er det nok mere for at have dem alle sammen at man skal købe den. Covernummeret let My Daddy Do That er et klassisk menphisblues nummer, sikkert uden kendt oprindelse –i hvert fald er det Dan (Melchior) og Holly der er krediteret for det på coveret og too the bone blues på guitarnummer. Teksterne er mere lakoniske og fornemmer man(jeg) mere alvorlige. Der er i det hele taget en em af alvor og måske smerte over albummet som man ikke i samme grad er vant til fra hendes side. På denne plade som i øvrigt er det total underspillet men suverænt overlegent spillet guitar hvor hun demonstrer hendes rødder i alle klassiske genrekonventioner –men igen, uden at falde i grøften af kedsommelig gentagelse af gennempløjede traditioner. One kiss er ingen undtagelse men i det nummer som ja som i alle er det grundlæggende også bare den gode melodi der er med til at gøre det så godt. Nummeret består den velkendte fløjtetest….og der fløjtes også på nummeret. Kender I ikke det der er bare nogle numre hvor man uundgåeligt for lyst til at fløjte med…sådan er det.

Billede
Holly Golightly ’ Up the Empire

Liveplade.

Nu har jeg foreløbig kun set hende én gang. Og jeg ved ikke om det virkelig kan være SÅ magisk hver gang. Men den aften på loppen for et årstid siden er altså nok den bedste koncert jeg kan mindes nogensinde. Og det var der jo bred enighed om ALT hvad de havde med af plade3 blev flået væk og de måtte forsætte turen uden at have mere at sælge. Og så var hun jo helt utrolig sød og down to earth da jeg væltede ned backstage for at ”snakke” (læs rablende fuld og forelsket) med hende. Pladen her kunne nu godt være en optagelse fra den aften…den emmer af spilleglæde og et taknemmeligt puplikum

Den er fra 98 optaget 97) og igen fra sympathy….og som de skriver på innersleeve Miss g. delivered a winning combination of originals and covers wich had the dancers dancing, the singers singing and the rest just plain baffled. Hvilket er meget rammene beskrevet.

Hvis et nummer skal fremhæves fremfor andre er det måske an eye for an empty heart (fra en fremtidig plade (main atraction) der leveres i en top dejlig violinversion.

Billede
Holly Golightly ’ Serial Girlfriend

Den første plade jeg hørte men som jeg havde købt med to andre til koncerten.

Her er hun i VIRKELIG top form. Hun har virkelig fundet formen. Den velkendte garagelyd hvor der spilles på samtlige tekniske tangenter og legen og opfindsomheden helt har overtaget alt lykkes og er sublimt. Mit første holly yndlingsnummer want no other rocker stadig for hårdt…xylofonbaseret grundrytme med ej sej bas der for min skyld godt kunne vare 3 – 4 timer langt. Det perfekte køre i åben slæde over Amerika nummer. Your love is mine drevent slow twang-blues. Helt ufattelig at man kan være så sej som den dame der og stadig lyde så sukkersød og det er måske endnu et træk ved hende - hun rummer og omfavner en mennskelighed som er sammensat uproblematisk åben kærlig og ud over det sædvanlige unikke. Hun må virkelig være det største menneske på jorden.

Grandstand er et rent instrumentalt nummer…hmmmm muligvis det første af slagsen i produktionen….minder lidt om cessation og er en igen overlegen demonstration af hendes suveræne guitarspil. Faktisk nu hvor jeg tænker over det så er det utroligt så lidt nummer der gøres ud af hvor fantastisk dygtig en teknikker hun er og igen er det samtidig noget af det der gør hende så ultra sympatisk. Men det er ikke kun hende –det er hele bandet der er så grotesk velspillende at det halve i sig selv er for vildt. Det her er en plade men snilt kunne starte med og blive fan på et sekund. Der bliver også introduceret banjo i were can i go endnu et nummer i amaricanteeneseegenren eller hvad det hedder.

Den er ude på damage goods 98. og åhhh suk som hun har skrevet bag på Børge thanks for coming, and see you next time XXX holly……jeg kan kun tolke det som at hun frier?

Billede
Holly Golightly ’ Laugh It All Up!

Eller laugh it up som jeg har og som der står er fra 96 mens der på Allmusic står 99 det er vist nok den samme plade bare ude på to forskellige selskaber….kan ikke lige umiddelbart finde ud af om der er forskel.

Pladen er en samling af covernummre arrangeret sublimt af Holly, akompagneret af en lang række håndplukkede gæste musikere der tydeligvis nyder selskabet. Den er ikke så skramlet og Garageagtig som flere af hendes tidligere plader. Jeg ved ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på et hjemmehæklet sjal når jeg høre pladen og jeg ved ikke rigtig om det nu også er et plusord, men det er ment som et plus ord. Den her plade er hvad varm kakao er for vinteren.

Starter med et af de søde pigenumre Sally go round the roses –som dukker op igen på hendes egen sammensatte Holly Compilation….mere om den senere…I cant stand it…er også vidunderligt har en helt vildt underspillet congassektion som igen bare ligesom er der uden at gøre et større nummer ud af det. Næste nummer candyman cool loose kontrabas soul version. Og ellrs må (I used to love him but) its all over now fremhæves som værende særligt vellykket. Og duetten Sand (Lee hazlewood) med hmmm ja jeg faktisk ikke hvem hun synger den sammen med….jo George Sueref (ifølge allmusic) er også rigtig fint.

Billede
Holly Golightly ’ God Don't Like It

Vist nok chriss yndlings holly og den er satme også god. Tag bare artwork på cover….simpelthen pisse flot.

Ude på damage goods 2000 og mono. Alle numre egenkompositioner bortset fra de to sidste hvor det ene er Dan Melchior og det sidste et Withers use me (i en straight r&b udgave).

Der er næsten altid mundharmoika på en Holly plade og det er der også på den her og r&b rødderne er tydelige. Og igen er det hele bare så suverænt arrangeret –hvert enkelt instrument spilles på en gang traditionelt men aldrig kedeligt alt passer sammen. De enkelte instrumenter understreger hinanden og hele tiden giver plads.

Selv har jog en kærlighed for de slæbende cool jazzy numre som pretty good love der godt kunne minde om My Love fra en af mine favorit plade ”slowly but surely”.

Side to starter med et for holly typisk nummer og jeg ved sgu ikke hvad sådan en rytme hedder…den bliver understreget af sådan nogle haløjsaer man altid fik i børnehaven til at slå mod hinanden på og så er det som om rytmeguitaren bliver spillet nedefra og op i stedet for omvendt…og harmonika igen som en understregende effekt.

Billede
Holly Golightly & Dan Melchior ’ Desperate Little Town

Har jeg ikke.....hmmm syntes egentlig jeg HAR bestilt den et eller andet sted. Hmmm.

Billede
Holly Golightly ’ Main Attraction

Igen er der rod med allmusic for min er altså fra 96 mens de skriver 2001 -180 grams vinyl og som er det lige gået op for mig også i mono i lighed med de fleste af hendes plader.

Fantastisk åbning med drevent organ på med nummeret so far up there. Og så er det en plade hvor der sniger sig country elementer ind hvilket selvfølgelig mestres til fuldkommenhed og i øvrigt klæder hende (men hvad klæder ikke en blomst…øh sol+ øh eller hvad det nu hedder) pladens titel stammer fra nummeret an eye for an empty heart 1. nummer på side 2. som må være på min ikke formulerede top 5 liste over bedste Holly nummerer!

Også er der lige et sigøjner fjollet lege nummer med vocoder pedaler, trompeter og østeuropæisk crazyness i if I Ever Should Leave…sådan noget ville hos alle andre eller i hvert fald hos mange falde helt igennem men ikke hos holly hvor det bare lyder som et helt naturligt nummer.

Nå nu tror jeg sgu jeg skal have noget frokost….anden del måske i dag eller i løbet af påsken…

’b

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#28 Indlæg af stilhed » 30 jan 2020 14:36

ej, nej-nej, det er jo ubeskriveligt trist.

for fanden, hvor er det synd for hans datter :cry:

jeg håber, der er god mad og vin og chet baker-plader, hvorend han er draget bort til.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Amos
Geografisk sted: Konstitueret mellemleder på Samos

#29 Indlæg af Amos » 30 jan 2020 16:50

51 år, det er alt for tidligt. Cancer er sgu ren lort
#forstårogstøtter

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#30 Indlæg af Tonic Satan » 30 jan 2020 17:01

Hold kæft, hvor er det umanérligt trist. Bakker op om alt det, andre siger. Jeg har snakket med ham under en håndfuld gange, men han var jo så rar, så rar. :sad:
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Besvar