TN 2021 - brexile on main street

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
æsmet

Re: TN 2021 - brexile on main street

#4201 Indlæg af æsmet » 15 okt 2021 14:04

Jeg har aldrig tænkt på, at man på den måde kunne lave værelser. Smalle, men høje rum. Det er fremtiden! Når man er over 60 flytter man i skorsten. Det er fortiden også. Det er julemænd!
Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
dayan

#4202 Indlæg af dayan » 15 okt 2021 14:05

Hvad med en støtteudgivelse: På svingerlæber. Alle Francos favoritter oversat til dansk og indspillet af hans venner fra forummet.
je suis dayan

Brugeravatar
Kong Louie

#4203 Indlæg af Kong Louie » 15 okt 2021 14:10

Hvordan oversætter man "Neat Neat Neat"?

Engang han var dj på Stengade gik jeg op og spurgte om han ikke kunne finde en af de fede med Damned. Helt sikkert! brølede han og begyndte at tyre plader over skuldrene for at finde den i et sted dybt i pladetasken. Så stod vi og rockede lykkeligt til Neat Neat Neat
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#4204 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 15 okt 2021 14:11

dayan skrev:
15 okt 2021 14:05
Hvad med en støtteudgivelse: På svingerlæber. Alle Francos favoritter oversat til dansk og indspillet af hans venner fra forummet.
En tonsætning af alle Syresødsovs' kommentarer fra TV-2-tråden: https://svingninger.dk/viewtopic.php?f=1&t=7439
BUT the Future is only dark from outside.
Leap into it—and it EXPLODES with Light.

Brugeravatar

#4205 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 15 okt 2021 14:12

Kong Louie skrev:
15 okt 2021 14:10
Hvordan oversætter man "Neat Neat Neat"?

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Maryland

#4206 Indlæg af Langley » 15 okt 2021 19:17

TokeZa skrev:
15 okt 2021 13:32
Jeg synes, at jeg så ham komme haltende ind i Cinemateket i går, da vi havde været inde og se Killer of Sheep. Han ligner en, der godt kunne bruge en hjælpende hånd.
Han skal vist bruge en ny hofte, men det er uklart om han selv ved det og hvad han i så fald ville gøre ved det Så gør en million kroner jo hverken fra eller til. Han ville jo blive uvenner med dem der skulle give ham 1 million kroner, inden de kom så langt.
Jeg elsker den der elsker sin dyd: for dyd er viljen til undergang og en længslens pil 

https://bandcamp.com/nikolailang

Vis ådselsæderne din respekt for de er din fremtid
Vores fædre og mødre har ikke formået at forløse os
I en favn af violet ametysthat

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Maryland

#4207 Indlæg af Langley » 15 okt 2021 20:56

Så den her hybel, der har været alt fra herskabslejlighed til bordel og alt der imellem, fået adgang til hvad der vitterlig føles som om. at jeg har alt menneskehedens billede/lyd kultur i den absolut bedste kvalitet til rådighed ved min fingerspids ved at have gjort følgende

Apple TV gen 4 med kabel i routeren med netværkskabel
Yamaha Streaming unit også sat til med netværkskabel
Yamaha Streaming unit med optisk kabel fra Panasonic fla ' skærm.
Streamer tilsluttet forholdsvis seriøs NAD
NAD spiller Dalier 606er op med alt der på TV'et i virkelig hurtig, kraftig og skarp kvalitet.
+ Steelseries controllere som - ligesom Xbox og PS4 controlleren - går direkte på Apple boksen over noget blu tooth som ser ud til at virke.

I WANT POWER som Gira ville synge

Mit sidste tilbageværende problem overhovedet er jeg er kommet i kløerne på en gammel samler-ven der vil sælge mig en Thorens TD-124 ach.
Jeg elsker den der elsker sin dyd: for dyd er viljen til undergang og en længslens pil 

https://bandcamp.com/nikolailang

Vis ådselsæderne din respekt for de er din fremtid
Vores fædre og mødre har ikke formået at forløse os
I en favn af violet ametysthat

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

#4208 Indlæg af Casper » 15 okt 2021 22:45

Svinefed. Jeg synes virkelig pladespillere kan være grimme, og TD-124 er heller ikke noget vidunder, men alt føles og ser bare rigtigt ud på den, og så er det fedt, at den er så underspillet i sit design. En ulv i fåreklæder. Jeg kan godt forstå, at du er fristet.
Du er et du, før du er et jeg

Castrato

#4209 Indlæg af Castrato » 16 okt 2021 12:59

TN: Dennis Nørmark :adore:
Hvem er den mest undervurderede kunstner?

»Jeg får lyst til at sige Johnny Madsen. Han er selvfølgelig anerkendt og alt det der og lidt af en legende, men eksempelvis har Bob Dylan aldrig sagt mig en pind. Nu får jeg så alle intellektuelle mænd over 55 efter mig, men jeg synes, at alle hans numre lyder ens, og teksterne rører mig ikke.

Men giv mig »Akvariefisk« eller »Udenfor sæsonen«, og så forstår jeg godt, hvorfor nogle kalder ham Bob Dylan fra Vestjylland. Så jeg er bare mere til Dylan fra Thyborøn end til ham fra USA. Det er nok humoren, det bevidst sære og det anarkistiske, der tiltaler mig dybt. Jeg ved som sagt heller ikke, om han er undervurderet, men jeg tænker, at særligt hans borgerlige holdninger nok gør ham svær at elske på parnasset. Så kan de bedre holde af Dylan.«
https://www.berlingske.dk/aok/dennis-no ... de-men-jeg
Its the economy, stupid!

Brugeravatar

#4210 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 16 okt 2021 13:06

Jeg læste faktisk netop det der, og så hørte jeg "Udenfor sæsonen" - har intet forhold til Madsen som sådan - og hold da helt kæft, hvor er det bare et sløjt, sløjt Knopfler-ripoff.

Men sjovt at læse en udtalelse af Dennis Nørmark, der for første gang i et årti ikke er endnu et riff over hans "pseudoarbejde"-grift.

Besvar