Fodbold

Næsten alt
Ungfugl

Re: Fodbold

#21661 Post by Ungfugl » 31.10.2017 10:33:07

Jeg ser så mange af Inters kampe som muligt, og det er jo rimelig sjovt i år. Offensiven med Candreva, Perisic og Icardi er jo helt, helt konge. Så fedt, at Perisic ikke røg til Utd, det havde været ubærligt. Så skulle han sidde på bænken på verdens mest vamle og kedelige hold. Ellers er det ikke meget Serie A, jeg får set, for der er fandeme mange tunge kampe, synes jeg. Det ser rigtig nok ud til, at der sker mere i kampene i - flere mål og sådan.

simonvt

#21662 Post by simonvt » 31.10.2017 10:46:07

Ja mand! Der er ild i det, vildt at der er så mange hold helt fremme (og fedt med så mange målkonger!), men mon ikke det bliver mellem Juventus og Napoli til sidst. Ham Spalletti virker da iøvrigt til at have en temmelig positiv effekt.

Har ikke fået set så mange kampe. Hvor ser i kampene? Har lånt et yousee login, men sys de under prioriterer Serie A. Selvfølgelig i forhold til engelske fodbold. I starten af sæsonen aflyste de en annonceret onsdags kamp mellem de violette guder fra Firenze og zebrasvinene fra Torino, for istedet at vise en skide EFL Cup kamp :sad:

secondtoughestintheinfant

#21663 Post by secondtoughestintheinfant » 31.10.2017 10:54:18

Italien er toppen. Elsker, at alting mere eller mindre forbliver statisk i Serie A og hos italienske spillere, mens resten af fodboldverdenen går grassat. C. Immobile tager lige på et ekstraordinært mislykket togt til Dortmund og Sevilla, og så kommer han hjem til Italien og smadrer igennem <3

Og ja, Inter har sgu et superfedt hold. Jeg knuselsker Candreva, og det er jo egentlig virkelig underligt, han blev i Lazio så mange år, men altså, man er vel italiener.
Til helvede med indiecred.

Beefheart

#21664 Post by Beefheart » 31.10.2017 11:13:18

simonvt wrote:Har ikke fået set så mange kampe. Hvor ser i kampene? Har lånt et yousee login, men sys de under prioriterer Serie A.
Hvis du har Viaplay, så kan du se samtlige Serie A-kampe. Som i ALLE. Hele runden hver gang. Lørdag til mandag.

Min ven afleverede lige sin A-licens træneropgaver i sidste uge, hvor han havde skrevet om Juventus' omstillingsspil i VI og DE-funktion, og jeg havde lige fornøjelsen af at læse den. Og ikke at det kommer synderligt bag på mig, for jeg har været af den overbevisning i mange år. Ja, vel siden 2010 - men Allegri mand. Fuck nu af, hvor er han en vild træner. Rent taktisk er der ingen, der når op i nærheden af ham.

Han løber sgu også med mesterskabet igen - hovedsageligt pga. breden i truppen. Eksempelvis havde Inter og Milan følgende på bænken til Derby della Madonnina:
- Inter: Cancelo, Rannochia, Karamoh, Santon, Eder, Padelli, Dalbert, Berni, Pinamonti
- Milan: Calabria, Mauri, Gomez, Zapata, Montolivo, Abate, Paletta, Storari, Cutrone, Locatelli
- Det samme gør sig gældende med Napolis bænk. Ikke ligefrem prangende.

mens Juve havde følgende på bænken mod Milan:
- Douglas Costa, Matuidi, De Sciglio, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Szczezny, Bernardeschi, Bentancur, Sturaro

Stort set hele Juves bænk, ville kunne gå ind i hvilken som helst startformation i de øvrige Serie A-klubber. Og netop dét kommer til at blive udslagsgivende i det lange løb.

Men ja, Serie A er for vild i år. Eneste skamplet er selvfølgelig Milan, men den fortjener nærmest en tråd for sig selv. Også selvom det var meget forudsigeligt, hvordan det ville gå dem. Jeg snakkede med RockAction om det inden sæsonen blev sparket i gang, men Montella skulle jo aldrig have været manden, de satsede på. Faktisk var både Spalletti og Di Francesco mulige emner på trænerposten, men nok engang blev der jo truffet nogle katastrofale valg på ledelsesplan, som unægteligt ville bide dem i røven. Meeen de er naturligvis ikke alene om ansvaret og skylden, for den lægger hovedsageligt hos Berlusconi og Galliani.

»A club which has sold the family silver and regularly replaced it with plastic has been rewarded with exactly what it deserves.«
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Pete Rock

#21665 Post by Pete Rock » 31.10.2017 22:29:05

Chelsea virker helt smadrede.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Kong Louie

#21666 Post by Kong Louie » 02.11.2017 08:40:39

Kæft det er fedt med Eriksen. Det er måske er lidt usmageligt, men jeg hykler ikke; jeg elsker når milliarddrengene bliver rundbarberet af noget så simpelts som et bedre fodboldhold. Tottenham har virkelig efterhånden banket et mandskab sammen, der bare ér der. De kender hinanden på fingerspidserne, de spiller som en drøm, de er sultne og de kan lugte blod. Det er så smukt. Tænk hvis de gik hele vejen, fucking Snottenham Fuckspurs. Med strålende Eriksen i front.
Now I'm the king of the swingers

Pete Rock

#21667 Post by Pete Rock » 02.11.2017 19:28:16

x1000 og vi skal bare have Eriksen i killer-form op til de her Irland-kampe.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Tonic Satan

#21668 Post by Tonic Satan » 02.11.2017 19:44:45

Han bliver skadet i weekenden. :ugeek:
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Antimatter

#21669 Post by Antimatter » 03.11.2017 14:06:37

[youtube]http://youtu.be/kxxWAtLv-so[/youtube]

Fucking fed type. Den iberiske Lallana.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Tonic Satan

#21670 Post by Tonic Satan » 03.11.2017 14:33:21

Han er kraftedme noget bedre end Lallana, når han altså er på toppen. Blændende spiller. Det kommer nok bare ikke til at ske igen, lader det til. Trist, men så behøver jeg heller ikke have sympati med nogen Arsenal-spiller.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Post Reply