Fodbold

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: Fodbold

#24031 Indlæg af Tonic Satan » 11 aug 2019 20:22

Ja. Lidt træværk i vejen og en retarderet Zouma kan gøre meget. Og så er Tammy Abraham vist ikke heeeelt klar til at tumle en type som Harry Maguire. Men jeg forstår satme ikke at han bænker Kanté.
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#24032 Indlæg af Rock Action » 11 aug 2019 21:51

Kanté har jo været skadet, for han må da være første mand på holdkortet ellers. Ross Barkley er åbenbart stadigvæk så god til træning, at endnu en træner tror, han kan ændre sine pletter.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Tonic Satan

#24033 Indlæg af Tonic Satan » 11 aug 2019 22:09

Fair, det havde jeg ikke lige fanget. Jeg er all in på at man får brugt sine talenter i den klub for en gangs skyld, men umiddelbart var det kun Mount, der så meget spændende ud. Pulisic lavede nogle fine ting, men det så ud som om, at han forsøgte at være Hazard. Det skal han lade være med.
Den sæson bliver noget rod, og Lamps er væk igen i december, frygter jeg. Kæft, jeg savner at have Drog på holdet.
yesoffense skrev:

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#24034 Indlæg af J Spaceman » 11 aug 2019 22:34

Nu så jeg ikke kampen i dag, men Lampard fik Derby i playoff-finalen i sin første og hidtil eneste sæson som træner, hvilket er virkelig imponerende, så er det ikke lidt tidligt at afskrive ham efter én kamp i Premier League?

Det er selvfølgelig hårdt at undvære Hazard, men mon ikke det er godt på sigt, at Chelsea kan bygge et hold op uden at være så afhængig af én spiller?
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Tonic Satan

#24035 Indlæg af Tonic Satan » 11 aug 2019 22:40

J Spaceman skrev:
11 aug 2019 22:34
Nu så jeg ikke kampen i dag, men Lampard fik Derby i playoff-finalen i sin første og hidtil eneste sæson som træner, hvilket er virkelig imponerende, så er det ikke lidt tidligt at afskrive ham efter én kamp i Premier League?

Det er selvfølgelig hårdt at undvære Hazard, men mon ikke det er godt på sigt, at Chelsea kan bygge et hold op uden at være så afhængig af én spiller?
Jeg afskriver ikke nogen, jeg kender bare den klub, og selvom mange, incl.jeg selv, har kaldt det her en gratis sæson, så er jeg bekymret over truppens mangel på bredde og den generelle tålmodighed. Ansættelsen af Cech antyder forhåbentligt noget andet. Jeg ville i øvrigt gerne have beholdt Sideshow, men held og lykke med ham derovre.
yesoffense skrev:

Brugeravatar
J Spaceman

#24036 Indlæg af J Spaceman » 11 aug 2019 22:45

Tonic Satan skrev:
11 aug 2019 22:40
Jeg afskriver ikke nogen, jeg kender bare den klub, og selvom mange, incl.jeg selv, har kaldt det her en gratis sæson, så er jeg bekymret over truppens mangel på bredde og den generelle tålmodighed. Ansættelsen af Cech antyder forhåbentligt noget andet. Jeg ville i øvrigt gerne have beholdt Sideshow, men held og lykke med ham derovre.
Ok, klart.

Jeg er rigtig glad for, at Arsenal har fået David Luiz! Han er ikke perfekt. Han laver måske for mange fejl, men han har spillet på øverste niveau i mange år og burde stadig have få gode år i sig, og så er han langt bedre, end hvad Arsenal ellers har i midterforsvaret. Han burde helt klart være en kæmpe forbedring for holdet!

Arsenal har faktisk købt godt ind i løbet af de sidste par sæsoner. Det var så også tiltrængt. Jeg tror, de får en ret god sæson og kæmper med om tredjepladsen.

Brugeravatar
Tonic Satan

#24037 Indlæg af Tonic Satan » 11 aug 2019 22:50

Kenneth Emil Pedersen ville være en forstærkning i forhold til Mustafi. Luiz er sgu bare en dejlig karakter. #konhol Mit hold forekommer mig meget farveløst lige pludselig.
yesoffense skrev:

Brugeravatar
mary jane

#24038 Indlæg af mary jane » 11 aug 2019 23:30

Tonic Satan skrev:
11 aug 2019 22:50
Luiz er sgu bare en dejlig karakter.
:lolno:

Ham Azpilicueta er ved at falde helt af på den. De skal have den unge Reece James ind at drible og slå nogle indlæg. Mon ikke Luiz skred da han fandt ud af at AC havde fået 4'eren?

Savner Sarri, men Chelsea er stadig et af det bedste krisehold at følge.

Brugeravatar
J Spaceman

#24039 Indlæg af J Spaceman » 12 aug 2019 01:51

Tonic Satan skrev:
11 aug 2019 22:50
Kenneth Emil Pedersen ville være en forstærkning i forhold til Mustafi. Luiz er sgu bare en dejlig karakter. #konhol Mit hold forekommer mig meget farveløst lige pludselig.
Jeg kan ikke huske nogensinde at have hadet en Arsenal-spiller, så meget som jeg hader Mustafi... :sad:

Nummer to må være Alexis Sanchez til sidst. Han havde en forfærdelig attitude og ødelagde det hele for alle sine medspillere. Jeg var rigtig glad for at komme af med ham.

Brugeravatar
Tonic Satan

#24040 Indlæg af Tonic Satan » 12 aug 2019 02:06

Jeg kan altså godt lide mine fodboldspillere med defekter, deraf også Luiz. Hans spidskompetencer er i top, men hovedet er lidt løjerligt.

Frem for alt virkede han bare herlig, temperamentsfuld på en nogenlunde fornuftig måde og generelt som en, der satte lidt samba og napalm i holdet, selvfølgelig ikke at sammenligne med Hazard. Hvem har Chelsea tilbage, der er lidt sexet?

I ordets egentlige forstand er der vel ikke mange i PL over Giroud, efter Antonio Valencia skred, men det er en bande kedelige typer, selvom Jorginho da gad trække en ordentlig sviner i dag. Jeg savner De Store Pikke.

Jeg håber, at Hodson-Odoi gider, når han kommer tilbage. Loftus-Cheek var i den grad også savnet i dag, Barkley ligner en mand, der toppede som 20-årig. Jeg savner også Sarri, selvom jeg modsagde mig selv nogle gange i sidste sæson. Bare fordi, han er sej. Lamps skal vist, øh, lidt i gang. Der er noget at arbejde med, og spillerne elsker ham selvfølgelig. Måske ikke Luiz, men han skal nok også score, når vi mødes.
yesoffense skrev:

Besvar