Svingningers Julefrokost '06 - 16. december

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#201 Indlæg af Katten » 06 dec 2006 08:15

Er det ikke nok at jeg kommer? Jeg er sjov. En stykke tid. Siden bliver jeg fuld og irriterande. Men så kan du bare bygge mig en hule under et af borden, så kan jeg sidde der og synge sanger til rejer.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#202 Indlæg af Lekkim » 06 dec 2006 08:58

Radio skrev:hvor bliver det egentlig holdt - helle b har starter sin ahhhhhrrrrrrrr kom nuuuuuuuuu kampagne, så om ikke andet bør jeg da være høflig og udvise lidt interesse.
Vesterbro - ikke langt fra Vega - Og desværre er det ikke på Det Lille Øresund... beklager.
imaginaryband skrev:er det muligt, man kan se en liste på folk, der kommer/har tilmeldt sig?
Der har været postet en tidligere, men hvis det kan få dig til at tilmelde dig, så for min skyld ingen alarm:

Disse profiler har i stærke vendinger erklæret sig som SIKRE:
Albedo, Bjørn, Bloodydane, Circorama, cloveroverdover, denner, dronekræmmeren, Gaddisfly, golden_hour, hylle, iteration, J Spaceman, jodok, JT, Karsten Olesen, Katten, Kattens ven (Camilla), Kimer, Lekkim, lommeuld, mons kolahoj, morteno, Rock_Action, stilhed, TineB, what she said, wonderfulspam ... (27)

Disse profiler har i meget svage vendinger erklæret, at de MÅSKE kommer, eller også kommer de senere eller lignende
Ali Pilfinger, bjørn-emil, Boriz, capaflow, chris, Fisker Thomas, flappy højreb, hassefar, helle b, imaginaryband :D, Jannik, kasper kål, Kulsoen, La Mouche, Leif Erektion, limpinden, Lousta, mads f, mashimaro, NUXX, palesaint, radio, tante ti, TPFKAB, Utah, verboten, young ... (26)

Smileyen er til for at bevise, hvor lidt der skal til for at komme på måske-listen. Omvendt så står der mange navne på måske listen som jeg har på fornemmelsen dukker op - de har bare liiiiiiiiiiiiiiiiiiige en vagt de skal have afsat på arbejdet eller også skal de liiiiiiiiiiiiiiiiige klare den der trippelbooking de har fået lavet andetsteds. De har i hvert fald gjort mig det klart på en eller anden måde, at deres deltagelse er tvivlsom. Og det er fedt nok, men adressen er stadig hemmelig og der er kun en 'lovlig' måde at få den oplyst på, så se nu at få den vagt afsat, mand :P

Jeg forbeholder mig ret til trykfejl og forkerte opfattelser af det skrevne ord i de ovennævnte lister og glæder mig til at se jer alle 52 (tæller ikke mig selv med).

Brugeravatar
Limpinden

#203 Indlæg af Limpinden » 06 dec 2006 09:44

Lekkim skrev:Disse profiler har i meget svage vendinger erklæret, at de MÅSKE kommer
[...] limpinden[...]
Kan tyvärr inte därför att jag p.g.a. mitt sjukt dåliga c-vitaminintag har en sån fruktansvärd huvudvärk, precis hela denna dagen.
- Hoppas ni får det jättetrevligt.

Brugeravatar
hassefar
Geografisk sted: Aarhus

#204 Indlæg af hassefar » 06 dec 2006 09:55

og så endda alfabetisk - fantastisk lekkim :D

jeg kommer dog helt sikkert ikke, desværre. selvom der ikke er noget, jeg hellere vil. sidste år var dælme hyl!

Jannik
- inaktiv -

#205 Indlæg af Jannik » 06 dec 2006 19:28

Tror også mig og Bjørn-Emils måske-tilmelding hænger i en tynd tråd hvis hassefar ikke kommer. Kunne ellers være sjovt at komme. Men er også oveni opgave plus pengemangel.
She says here's my ass, now do without it...

Brugeravatar
Bjørn
Geografisk sted: Hovedstødsområdet - 301181
Kontakt:

#206 Indlæg af Bjørn » 07 dec 2006 00:14

Ai, kommer Flappy Højreb kun måske?

Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#207 Indlæg af Katten » 07 dec 2006 09:16

Send mig gerne en PB om hvad du/I har lyst til at ta med...

And & sovs - Katten.

rødkål - Rock-Action.

frikadeller - Lekkim.

Ris á l´amande med kirsebærsovs - cloveroverdover.

flæskesteg -

brunede kartoffler - Iteration.

almindlige kartoffler - Denner.

sild(forskellige) - J Spaceman og Wonderfulspam.

leverpostej med bacon og stegte svampe - Tine B.

medisterpølse(hjemmelaved, jubiee) - Chris

Æg, mayonnaise - What she said.

panerede fiskefileter med remoulade og citron - J Spaceman og Wonderfulspam.

røget laks med dilddressing - Mashimaro(vi skal ha meget laks, prr, prr, så Morteno tar også med laks)

rejer, rugbrød og hvidt brød - Mons Kolahoj.

Tærte - Circorama.

stegt sild i eddike - Hylle(host, havde lige kommet til at bytte plads på Hylle og silden. Det er selvfølelig sild vi skal spise, ikke Hylle)
Senest rettet af Katten 10 dec 2006 20:16, rettet i alt 4 gange.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#208 Indlæg af Lekkim » 07 dec 2006 10:14

Bjørn skrev:Ai, kommer Flappy Højreb kun måske?
Han skal med sikkerhed ikke med til spisning, men jeg tror hans plan var at afholde en anden julefrokost kun for Ampel (minus undertegnede) 40 meter fra hvor vores fest er.
Dette skulle ske i trods over, at undertegnede aflyser en øver d. 19. pga. min 30 års fødselsdag... men planen var så nok også at han og tæskeholdet ville betale 30 kroner, og så kigge ned, når de havde drukket sig mod til, for om ikke andet at stikke mig een på skrinet.
Du kender ham jo - og tæskeholdet også - pisseubehagelige mennesker! :D

Brugeravatar
børge
Geografisk sted: cities of the red night

#209 Indlæg af børge » 07 dec 2006 20:48

jeg kan ikke lide julemad.....men et hurtigt tip:

medister:

fedt et de er hjemmelavede.....men prøv fordrukken medister!

smør medister ind i sennep. steg i smør hæld porter ved og lad den simrer færdig til den øh ja færdig.

rødkål:

bland den op med vanilie og sennep....smager grotesk godt.

anyway kan man komme efter maden? og hvor er det?

'b
holy moses

Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

#210 Indlæg af Boriz » 08 dec 2006 12:43

børge skrev: anyway kan man komme efter maden? og hvor er det?
Et hint: Prøv at kigge i denne tråd ;)

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Besvar